Stormy Daniels.
Eva Green vai Lea Seydoux?
Eva Green. Vaikka kumpikaan ei ihan just passaakaan omaan makuun - toki sisäinen kauneushan se tärkein ;)
Stormy Daniels.
Eva Green vai Lea Seydoux?
Anastasia.@Barcelona
EVR. Uusi tuttavuus mutta varsin näpsäkän näkönen, varsinkin noissa lyhyissä hiuksissa.
Anastasia Jankova vai Valentina Shevchenko
Kate Upton!Kate Upton vai Emily Ratajkowski?
Beyoncella on isompi ja parempi perse.Kate Upton!
Rihanna vai Beyoncé?
Halle Berry.Beyoncella on isompi ja parempi perse.
Halle Berry vai Teri Hatcher? Tämä näin Bond hengessä.
Christina Hendricks.Halle Berry.
Rosamund Pike vai Christina Hendricks?
Elize Ryd.Somali.
Elize Ryd vai Alissa White-Gluz?
Piia Pasanen sata kertaa sadasta!Pia Pasanen kuiteskin. Saanko jatkaa samalla tammalla eli
Piia Pasanen vai Annastiina Heikkilä?
Ihan näin naisena pitää sanoa että mieluummin vaikka Pirjo. Olen kokeilun haluinen ja olen joskus jopa kokeillut.Heikkilä-linjalla jatkaakseen, Pirjo Heikkilä vai Antti Heikkilä?
Kuka on Jenny Heikkinen? Noh otetaan hänet.Ihan näin naisena pitää sanoa että mieluummin vaikka Pirjo. Olen kokeilun haluinen ja olen joskus jopa kokeillut.
Nyt olen heikoilla vesillä mutta kumman kaa... Jenny Heikkinen vai Alma (anteeksi läskit vaihtoehdot... mutta se on tarkoitus, laittaa teidät vaikeaan rakoon.... Heh heh).
Kuka on Jenny Heikkinen? Noh otetaan hänet.
Amy Schumer vai Amy Poehler?
Iina. En ole oikein ikinä tajunut Jennifer Anistonin suosiota. Frendiessäkin Courteney Cox oli hotimpi. :DIina Kuustonen itse valitsemana vuonna vs. Jennifer Aniston 1999?
Iina. En ole oikein ikinä tajunut Jennifer Anistonin suosiota. Frendiessäkin Courteney Cox oli hotimpi. :D
Bryce Dallas Howard vai Jessica Chastain?
Jennifer Lopez.Jennifer Lopez vai Salma Hayek?
Camille Bordey eli Sara Martins. Jäin kyseisen naisen takia koukkuun Murha Paratiisissa sarjaan.Camille Bordey vai Florence Cassell
Kelly.Peggy Bundy (Katey Sagal) vai Kelly Bundy (Christina Applegate)?
No vaikka yleensä kannatan ns lähiruokaa niin nyt pakko kallistua Dixie Chicks puoleen.Kelly.
Dixie Chicks vai Värttinä?
Nämät lasketaan yksiköiksi ja valitun yksikön joka jäsenelle tulee antaa nanaa. Ei koske värttinän miespuoleisia soittajia.
No vaikka yleensä kannatan ns lähiruokaa niin nyt pakko kallistua Dixie Chicks puoleen.
Toimittaja Laura Ruohola vai kestävyysjuoksija Annemari Kiekara?
Nää on näitä. Sialuun sattuu, mutta mennään Essayahilla. "Ota mut reppuselekään Esaijah, ja käytä mua viinakaupassa..."Sari Essayah vai Päivi Räsänen? Kummatkin siis ns. priimakunnossa nuorempana.
Tää on kyllä aika vaikea valinta....sanotaan Tia Carrere.Lauren Graham vai Tia Carrere?
Selailin kuvia, enkä oikein löytänyt erilaisuuksia. Hehän voisivat olla vaikka kaksosia?Erika Nyström vaiko Emilia Nyström?