Kumman joukkueen puolellla olet Mestarien liigan finaalissa 2019?

  • 2 083
  • 38

Kumman joukkueen puolella olet Mestarien liigan finaalissa 2019?


  • Äänestäjiä
    64
  • Poll closed .

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Koivisto? Puhutaan joukkueiden oikeilla nimillä.
Kuka Manu Koivisto? Puhutaan presidenttien oikeilla etunimillä eikä lempinimillä.

Voihan se olla näinkin. Toisaalta itse en näe että Manchester United oli kovin lähellä voittaa Mestareiden liigaa vuosina 2009 tai 2011 vaikka finaalissa olivatkin. Toisaalta Chelsea kyllä oli aika lähellä vuonna 2008 vaikka kakkoseksi lopulta jäivätkin.
Termit "hirveän kaukana" sekä "kovin lähellä" eivät ole ihan sama asia. Jos finaalissa pelaa ja on yhden ottelun päässä voitosta, niin ei mun mielestä silloin kaukana olla. Ei Italiakaan kaukana ollut voittaa EM-kisat 2012, vaikka ottivat finaalissa pataan huolella.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Altavastaajan puolella sitä ollaan, eli Spurs. Toisaalta jos Liverpool saa hyvän kertoimen (@2.2>) niin sitten rahaa kiinni ja luonnollisesti myös toiveet sen mukaan.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En tiedä, että kenen puolella olen. Periaatteesta on hankalaa olla ikinä missään Liverpoolin puolella, mutta toisaalta Klopp on maailman mukavin manageri ja loistava tyyppi, jolle soisin Mestarien Liigan voiton. Eli jos sitä sitten yrittäisi katsella pelin puolueettomasti kerrankin. Mutta Tottenhamia äänestin tässä äänestyksessä, että näkisin äänestyksen tulokset.
 
Viimeksi muokattu:

Baldrick

Jäsen
Spurs on ihan sympaattinen kyllä, mutta Poolista olen pitkään pitänyt joukkueena ja Liverpoolille on helppo toivoa glooriaa. Vastaus on siis Liverpool.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tottenham voittakoon. Ihan vaikka Kanen takia.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Liverpoolille toivon voittoa. Ihan vaan sen takia että on niin monen frendin suosikkijoukkue.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Snadisti Liverpoolin, mut kummatki joukkueet on siinä määrin symppauskelposia, että en mä pistä pahakseni vaikka kääntyis Tottenhamille.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kun laittaa pennit jonoon Liverpoolin voitolle, sen puolella pitää olla. Muutoin olisi ihan yksi ja sama.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Liverpoolille toivon voittoa. Ihan vaan sen takia että on niin monen frendin suosikkijoukkue.
Aivan samaa mieltä ja samasta syystä. Tunnen kymmenkunta ikäpolveni, siis 70-luvun alussa syntyneiden, edustajaa jotka vihkiytyivät Poolille silloin Grobbelaarin, Sounessin, Dalglishin ja Rushin päivinä. Aulis Virtanen selosti silloin lauantaisin ohjelmaa nimeltä Häiriö kansainvälisessä kuvayhteydessä. ”Everton pelaa kuvaruudussa vasemmalta oikealle ja erottuu tummemmilla pelipaidoillaan, tai siis erottuisi jos näkisimme ottelusta kuvaa.”
 
Suosikkijoukkue
VAR
Olisin muuten ilman muuta Tottenhamin puolella, mutta koska Klopp on Poolissa toivon hänelle mestaruutta. Ei sinänsä erityisempää sykettä aiheuta kumpikaan joukkue. Toivottavasti olisi draamaa ja jännitystä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllä mä tänään olen snadisti Tottenhamin puolella huolimatta siitä, että olen Arsenalin kannattaja.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Luin että Klopilla on heikko menestys ollut finaaleissa. Toivottavasti tänään homma kääntyy ja pytty Liverpooliin.
 

A Siente

Jäsen
Tottenhamin puolia pidän. Eivät ole pitkään aikaan voittaneet mitään. Ei tää kuitenkaan mikään elämän ja kuoleman kysymys ole, kunhan tulee hyvä matsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös