Kumman joukkueen puolellla olet Mestarien liigan finaalissa 2019?

  • 2 083
  • 38

Kumman joukkueen puolella olet Mestarien liigan finaalissa 2019?


  • Äänestäjiä
    64
  • Poll closed .

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Jalkapallon Mestarien liigan finaalissa kohtaavat tänä keväänä Tottenham Hotspur FC ja Liverpool FC. Ottelu pelataan Estadio Wanda Metropolitanolla, Espanjan pääkaupungissa Madridissa. Ottelu alkaa 1.6.2019 klo 22.

Toivon Liverpool FC:n kannattajana, että tänä vuonna edes isokorva tulisi Liverpooliin. Joukkue voi vaikuttaa vielä siihen itse odottamatta apua.

Nyt sain lisättyä äänestyksen.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Arsenal-mies ei voi koskaan, missään olosuhteissa kannattaa Tottenhamia.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Neutraalina toivon vaan näkeväni hyvän matsin, mutta kyllähän Liverpoolille tästä kaudesta edes yhden pytyn soisi, joten sympatiat sinne.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Puuttuu yksi oleellinen vaihtoehto. Se on, en kummankaan puolella.
Kannattaa sitten jättää äänestämättä. Mielestäni kysymys on erittäin hyvin laadittu, ei kysytä että kumpaa kannatat. Toisen puolella voi olla vaikkei itse kannattaisi kumpaakaan joukkuetta. Itse jätin äänestämättä kerran presidentinvaalien toisella kierroksella, kun vastakkain olivat Ahtisaari ja Rehn.
 

Ralph

Jäsen
Tottenhamin voitto olisi kivempi juttu.
 
K

Kiekkokatsoja

Kannattaa sitten jättää äänestämättä. Mielestäni kysymys on erittäin hyvin laadittu, ei kysytä että kumpaa kannatat. Toisen puolella voi olla vaikkei itse kannattaisi kumpaakaan joukkuetta. Itse jätin äänestämättä kerran presidentinvaalien toisella kierroksella, kun vastakkain olivat Ahtisaari ja Rehn.
Kukin tavallaan. Jätin äänestämättä, mutta en kommentoimatta. Mielipiteensä kun saa jokainen tuoda esille.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Liverpoolilla ollut selvästi hankalampi tie finaaliin, joten ehdottomasti Liverpooliin pytty. Viime vuonna eivät olleet hirveän kaukana, nyt onneksi huomattavasti helpompi vastus finaalissa
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En mää tiiä. Varmaan Tottenhamin, kun se olis jotenkin niin hienoo, mutta silti soisi sen voiton Liverpoolille.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Evertonin kannattajana sanotaan: Tottenham. Liverpool voi viedä sen Valioliigan.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Puuttuu yksi oleellinen vaihtoehto. Se on, en kummankaan puolella.
Tee kysely, jossa kysytään, että oletko kummankaan joukkueen puolella. Kyllä tai en. Nyt kysyttiin tätä ja jos ei kelpaa, niin voi olla äänestämättä.
 
K

Kiekkokatsoja

Tee kysely, jossa kysytään, että oletko kummankaan joukkueen puolella. Kyllä tai en. Nyt kysyttiin tätä ja jos ei kelpaa, niin voi olla äänestämättä.
Mielipiteen esittäminen kuuluu keskusteluun. Mielensäpahoittaminen mielipiteestä, on sen lieveilmiö. Hölmöä purnata täällä, jonkun mielipiteestä. Jokaisella on omansa, ja se on hyvä juurikin niin.
-Voin katsoa näitä pelejä, olematta kummallakaan puolella.
-Ilmaisen jatkossakin mielipiteeni, jos niin haluan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Miksi ei ole neutraalia vaihtoehtoa? Ei vois potkupallo vähempää kiinnostaa mutta haluan osallistua kaikkiin mahdollisiin äänestyksiin.

Eikö tuolla sitäpaitsi ole osio näille nahkakuulan potkimisille?
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Juuri näile vastauksille olisi hyvä olla hymiöt käytössä, jotta tiedettäisiin miten tosissan olin.
 
Kuten jo eilen otteluseurantaan kirjoitin, on Spurs itselleni ainoa sympaattinen iso(hko) Valioliigaseura. Pojalla on Eriksenin paitakin.

Poolissa toki AS Roman kasvatit Alisson ja Salah, mutta olen silti Tottenhamin wagonissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen kumman joukkueen puolella, ehdottomasti.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Olivat ne kuitenkin loppupeleissä aika helkkarin kaukana itse kannun voitosta, missään vaiheessa kun eivät olleet finaalissa johtoasemassa.
Toki jos Manu-fani haluaa noin ajatella, niin se hänelle suotakoon. Näen itse kuitenkin RM-lasien läpi, että jos on yhden voiton päässä UCL-voitosta, niin ei silloin kyllä hirveän kaukana olla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Koivisto? Puhutaan joukkueiden oikeilla nimillä.

Näen itse kuitenkin RM-lasien läpi, että jos on yhden voiton päässä UCL-voitosta, niin ei silloin kyllä hirveän kaukana olla.
Voihan se olla näinkin. Toisaalta itse en näe että Manchester United oli kovin lähellä voittaa Mestareiden liigaa vuosina 2009 tai 2011 vaikka finaalissa olivatkin. Toisaalta Chelsea kyllä oli aika lähellä vuonna 2008 vaikka kakkoseksi lopulta jäivätkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voihan se olla näinkin. Toisaalta itse en näe että Manchester United oli kovin lähellä voittaa Mestareiden liigaa vuosina 2009 tai 2011 vaikka finaalissa olivatkin. Toisaalta Chelsea kyllä oli aika lähellä vuonna 2008 vaikka kakkoseksi lopulta jäivätkin.
Sehän riippuu katsantokannasta. Joku voisi sanoa, että Suomi hävisi talvisodan. Toisen mielestä taas Suomi saavutti sankarillisesti hopeaa, kun Neuvostoliitto puolestaan oli toiseksi viimeinen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sehän riippuu katsantokannasta. Joku voisi sanoa, että Suomi hävisi talvisodan. Toisen mielestä taas Suomi saavutti sankarillisesti hopeaa, kun Neuvostoliitto puolestaan oli toiseksi viimeinen.
Me ollaan sankareita kaikki.

Mitä itse kysymykseen tulee niin Tottenham sen takia koska eivät ole ennen voittaneet.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Pytty kotiin, The Reds - You’ll Never Walk Alone
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös