Aina on sellanen tunne vatsassa ku hifkiä vastaan pelataan että en tiiä auttaako yhtään se et kotietu niitä vastaan olisi.
Tästä tulisi kyllä tosi mielenkiintoinen ja tiukka ottelusarja meidän välillämme, joten juuri siksi toivoisin tämän ihanuuden niin kovasti toteutuvan just tänä keväänä.
Jäi ainakin itselleni hyvin mieleen nämä IFK:n kotimatsit Kärppiä vastaan tällä kaudella, kun IFK tosiaan voitti kaikki nämä kolme kohtaamista Nordiksella tällä kaudella, mutta yksikään näistä voitoista ei kyllä tullut mitenkään helpon kaavan mukaan, vaan enemmänkin armottoman taistelun ja hirvittävän väännön jälkeen.
Ja just siksi kaikki nämä matsit olivatkin niin hyviä, kun niissä joukkue joutui todella antamaan aivan kaikkensa sen voiton eteen ja ennen kaikkea tekemään niitä maaleja sen voiton eteen! Kun valitettavan usein tällä kaudella ne meidän kotimatsit olivat voitoistakin huolimatta enemmän niitä 2-1 voitettuja nyhjäämisiä ja kulmissa pyörimistä, joissa ei oikein ihmeitä juurikaan tapahtunut. Sitten kun laskee mukaan ne hävityt pelit, joista suurin osa hävittiin jatkoajalla tai rankkareissa just näiden nyhjäämisten jälkeen.
Keskinäiset matsit menikin tällä kaudella IFK:n eduksi muistaakseni voitoin 4-1, mutta tuolla meidän jengin palstallakin joku tuli hieman varoittelemaan mua mun optimistisuudestani tämän sarjan suhteen, koska en muistanut sitä tosiasiaa, että oliko kaikki nämä IFK:n voitot tulleet Kärpistä juurikin sen Marjamäen valmennuskaudella.
Nyt se Kärppien peli on todella parantunut, jonka oon kyllä pannut merkille, niin näin ollen se IFK:n voitto sarjassa ei olisikaan niin helppo, kun mitä nämä tämän kauden runkosarjan matsit voisivat osoittaa.