Voidaan heidät nimetäkin ja pingata sekä kysyä perusteluja omalle erikoisella mielipiteelleen:
@Heinolan Gee
Eikai tässä vain ole kyseessä jokin mielipidevaino, sellainen jossa väärää mieltä olevat ajetaan "asein" kuopan reunalle kertomaan viimeiset selitykset väärille mielipiteille?
Eikai tässä vain ole kyseessä jokin mielipidevaino, sellainen jossa väärää mieltä olevat ajetaan "asein" kuopan reunalle kertomaan viimeiset selitykset väärille mielipiteilleen? Minulle tämä oli vain harmiton äänestys, ei mitään muuta. En vain kokenut tarpeelliseksi tulla perustelemaan outoa mielipidettäni.
Noh katsotaanpas. Monesti on niin että tiukoissa a) tai b) -kysymyksissä provosoidun tällaisena keskitien kulkijana valitsemaan välillä rohkeastikin sen epäsovinnaisemman vaihtoehdon, niin osin nytkin. En tiedä mistä se tarkalleen juontuu, nään vain usein asioiden toisenkin puolen ja tutkiskelen sitä mielelläni sillä aikaa kun muut huutavat keuhkonsa pihalle yleisen mielipiteen nimeen. Tässä asiassa minusta nolouspisteet ansaitsisi sekä Bartosak että Jukureiden mittautus.
On selvää että Bartosak toimi epäurheilijamaisesti väärällä varusteellaan, eikä ollut edes ensimmäinen kerta. Järjestelmä eli liiga ja sen tahot eivät jostain syystä näihin asioihin itse aktiivisesti juuri puutu, tiedä sitten johtuuko jostain resurssipulasta. Päävalmentaja Virtasen asemassa olisin nostanut asian esille jo aiemmin jos ei sitten liigan niin vaikka median kautta. Uhonnut vaikka että jos ei tilanne muutu niin seuraavassa ottelussa mittautamme sen sitten pelin aikana. Juuri tuo jäi itseäni jurppimaan, että kesken ottelun muka vasta huomataan ja puututaan tilanteeseen. Ja kyllä, myös jonkinmoiset antipatiani Virtasta kohtaan vaikuttivat reaktiooni, nekin välillä kuuluvat eläimellisen viihteen seuraamiseen.
Lisättäköön etten todellakaan kannata Pelicansia. Satunnaisia sympatiapisteitä lukuunottamatta se kannattaminen jäi joskus aikuistumisen kynnyksellä taakse. Kannatan Heinolan Peliittoja, ja se yksi seura riittää aivan hyvin minulle. Muissa liigoissa ne vähät sympatiapisteet tippuu usein pienemmille tai muuten vaan päähän potkituille.