Kummalla on parempi peba; Kyliellä vai J:lolla ?

  • 28 031
  • 231

Kylie vai J.Lo; kumman peba on parempi?

  • Kylie Minogue

    Ääniä: 181 51,4%
  • Jennifer Lopez

    Ääniä: 171 48,6%

  • Äänestäjiä
    352
  • Poll closed .

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Pikku Myy
Jennifer Lopezia oli pakko äänestää, Kylie kun on hiiren kokoinen ja näyttää hevoselta. Mielummin vähän muodokkaampi, naisellinen takamus, kuin sellainen kimppee pojan peppu.

Yllätys, yllätys että tämä lausunto tulee naiselta. Kuten jo aikasemmin kirjoitin niin tämä JLon saama äänimäärä selittyy juuri näillä naisten protestiäänillä joilla vääristetään Kylien jumalaisen kauniin pepun suosiota.

Hienoa huomata että edes nämä protestiäänet eivät ole pystyneet estämään Australian tasku-Venuksen Kylien ihanaisten pyöreiden pakaroiden nousua johtoon.

Kylie on jumalatar.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Pikku Myy
Jennifer Lopezia oli pakko äänestää, Kylie kun on hiiren kokoinen ja näyttää hevoselta. Mielummin vähän muodokkaampi, naisellinen takamus, kuin sellainen kimppee pojan peppu.



Siinä sulle gimuli hevosmaista.

Jos JLon hanuri on nyt mukiinmenevä, niin miltä se näyttää 20 vuoden päästä? Oven karmitkin joutuvat koetukselle, kun virtahevon pakarat ja reidet tallustavat..

K
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Kiitos Kaiser Sozelle linkistä!!! Ääni meni jo aikaisemmin Kylli-tädille, eikä todellakaan turhaan!
 
Viimeksi muokattu:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti sopuli
Olen valmis tältä seisomalta nusasemaan sitä poikaa(lain sallimissa rajoissa), jolla on tällainen perse.
Annanko tyypin puhelinnumeron vai sähköpostiosoitteen? :)

Ja tuon Kaiser Sozen linkittämän videon oon nähnyt jo aiemmin ja siinäkin täti näyttä hepalta, ei voi mitään. En panisi. Minuun nyt vain muodokkaampi peppu sattuu kolahtamaan enemmän, tuollaiset ding-takamukset eivät vain yksinkertaisesti näytä kiihottavilta tai sellaisilta, joita tekisi mieli paijailla. Ei voi mitään. Toisaalta huonommatkin rinnat ovat mielenkiintoisemmat kuin kumpikaan noista istumavärkeistä. Siksen jaksa enää kinata.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Pikku Myy
Annanko tyypin puhelinnumeron vai sähköpostiosoitteen? :)

Ei sopulilla sille ole käyttöä (?), laita mulle.

Joo. Kyllillä on siis parempi..
 

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti Pikku Myy
Niin. Toisaalta sillä on edelleen pojan perse:)

Ai prkl. Nyt mun pahimmat painajaiseni on käymässä toteen, minussa siis on homon vikaa kun tässä muutamat päivät olen katsellut kuvia tuosta perseestä, tätä readiä lukiessa.
Niin eikai katseleminen vielä paha synti ole, mutta kun olen katsellessa miettinyt että "onpa tuolla Kyliellä helvetin hyvä perse".
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Viestin lähetti flintstone
Yllätys, yllätys että tämä lausunto tulee naiselta. Kuten jo aikasemmin kirjoitin niin tämä JLon saama äänimäärä selittyy juuri näillä naisten protestiäänillä joilla vääristetään Kylien jumalaisen kauniin pepun suosiota.

Hienoa huomata että edes nämä protestiäänet eivät ole pystyneet estämään Australian tasku-Venuksen Kylien ihanaisten pyöreiden pakaroiden nousua johtoon.

Kylie on jumalatar.


Allekirjoitan viestisi kokonaan ja lisàisin vielà sen olettamuksen, ettà Kylien takamusta poikamaiseksi haukkunut yksilò omaa itse suhteellisen leveàn takamuksen. Eli kansainvàlisesti sanottuna fat ass.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Gerodz
Ai prkl. Nyt mun pahimmat painajaiseni on käymässä toteen, minussa siis on homon vikaa kun tässä muutamat päivät olen katsellut kuvia tuosta perseestä, tätä readiä lukiessa.
Niin eikai katseleminen vielä paha synti ole, mutta kun olen katsellessa miettinyt että "onpa tuolla Kyliellä helvetin hyvä perse".

Ei perkele mä en jaksa. Totta helvetissä se tekee susta homon, että kuolaat tätiä, joka jonkun sinulle tuntemattoman tytön mielestä näyttää hevoselta. Eihyvääpäivää tätä porukkaa taas täällä...
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
J. Lo peittelee aina kaikissa kuvissa takamustaan ja yleensä hänestä näkyy vain ylävartalo.. Syy on yksinkertaisesti se että hänen takamus on niin järkyttävän suuri..
Tsekatkaa tää niin uskotte http://www.allstarz.org/~jlo/068.htm
Ihan järkyttävä! En kyllä mielellään tohon koskis!
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Bili
hänen takamus on niin järkyttävän suuri..

No huhhuh.. Tuon kohdalla ei kyllä enää puhuta mistään pebasta. Riittävän isoa sanaa ei olekaan tuota kuvamaan. Lähinnä tulee mieleen se vitsi puimurista ja korresta.

Näin on. Kyllillä on sievä ja pinkeä pepa. JLo:lä on puimurimainen ahteri. JLo hävis.

K
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Pikku Myy
Annanko tyypin puhelinnumeron vai sähköpostiosoitteen? :)

Ja tuon Kaiser Sozen linkittämän videon oon nähnyt jo aiemmin ja siinäkin täti näyttä hepalta, ei voi mitään.

Ei nyt sä oot pahasti erehtynyt, jumalainen Kylie kyllä ratsastaa tuossa videossa hepalla mutta se koneheppa ei ole osa ihanaista kimalaista Kylieta.

Ja ah miten tuttua tutummalta naisten kommentoinnilta tuo sinun kirjoittelu tuntuukan kun tulee puhe tuosta Australian tasku-Venuksesta ja Kylien muotovalioista pakaroista. Nam!
 
Viimeksi muokattu:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti KPL
Allekirjoitan viestisi kokonaan ja lisàisin vielà sen olettamuksen, ettà Kylien takamusta poikamaiseksi haukkunut yksilò omaa itse suhteellisen leveàn takamuksen. Eli kansainvàlisesti sanottuna fat ass.
Oleta mitä haluat. Oletan, että sinulla on hel-ve-tin pieni penis - maanläheisimmin sanottuna prinssinnakki.

Ja tietenkin kommenttini ovat kuin naisen suusta, daa-a. Mielestäni edelleen muodokkaampi takamus on kiihottavampi, piste. Minun mielipiteeni. Te saatte pokailla niitä pikkupeppuisia tyyppejä ihan niin paljoin kuin haluatte, mie pokailen sitten niitä naisellisen mallisia tyyppejä. Sovittu? Sovinnoneleenä voin pitkin hampain myöntää, että Kyllillä on hyvät tissit ja ehkä joku kappale, mitä kestää kuunnella.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Pikku Myy
Oleta mitä haluat. Oletan, että sinulla on hel-ve-tin pieni penis - maanläheisimmin sanottuna prinssinnakki.

Ei koolla ole väliä. Paitsi jos on liian iso. Näin on päässyt käymään mm. J-Lo:lla. Tämän lisäksi kehottaisin käyttämään oikeaa kirjoitusasua 'prinssinakki'.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paljon melua perseistä.

Kenties se taannoin avaamani topic ei ollutkaan ihan niin typerä miltä vaikutti. Taisivat tehdä moderaattorit virheen kun sulkivat. Perseet kun aina herättävät ihmisissä kuumia tunteita.

Varsinkin Kylien poikamainen tusinaperse.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllin takaapäin nähdessään on kyllä pakko tarkastaa, että ettei se prinssinakki löydy sieltä vähän edempää. JLolla on kuvit naisellisesti paikallaan, joten ei tarvitse epäillä.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Ted Raikas
Varsinkin Kylien poikamainen tusinaperse.
Viestin lähetti Tepa
JLolla on kuvit naisellisesti paikallaan, joten ei tarvitse epäillä.

Teillä pojilla on hyvät markkinat tarjolla. Näitä tykinvetureita ja puhelinpylvään paksuisia tömppajalkaisia puimuriperseitä löytyy tästä maasta ihan riittävästi.

Joku joskus sanoikin, että suomalaiset ovat eskimoiden jälkeen maailman rumin kansa.

Saatte mun puolesta pitää nuo ihrahanurit kaikki, mutta jättäkää meikäläiselle ne poikamaisen kokoiset kylie-mallin pakarat. Deal?

Ps,

Myy! Sun autos rekkari?

K
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Kaiser Soze
Saatte mun puolesta pitää nuo ihrahanurit kaikki, mutta jättäkää meikäläiselle ne poikamaisen kokoiset kylie-mallin pakarat. Deal?

Eiköhän tuo ole Tepan ja Pikku Myyn taholta selviö.

Mutta älkääpäs kuulkaapas etuilko sieltä jonon perältä sillä sinä et suinkaan ole ainut jolla on silmää näille kylie-mallin piukeille pakaroille.

Ja ihan tosissaan puhuen minä en kyllä ymmärrä kuinka joku voisi edes kuvitella tuollaista naisellisen pyöreää, toki pientä, Kylien peppua pojalle? Miehen/pojan perseessä ei ikinä ole tuollaisia kaaria, eikä muotoa. Kylien peppu on erittäin naisellinen vaikka paketti on kompaktin pieni, aivan kuten koko tyttö itsekin on. Tässä tapauksessa sanonta pieni on kaunista pitää enemmän kuin paikkansa.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Flinstonelle suosittelen kiekkaa Drag-showssa, vaikkapa Thaimaassa . Tarkastus etupuolelle ja Kylli-pakarat saattaa äkkiä saada ellotuksen tunteen aikaan.

Kyllikin varustuksessa ei sinäänsä minunmielestä ole hirveän suurta vikaa, mutta JLo:n varustus jumalaisesti muotoiltu. Minusta naisessa saa olla sopivissa määrin pehmeyttä, kunhan se ei näy appelsiini-ihona vaan iho on edelleen pinkeän sileän näköinen. Luisevasta kropasta saa vain paikat mustelmille kovassa menossa.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Tepa
Flintonelle suosittelen kiekkaaDrag-showssa, vaikkapa Thaimaassa . Tarkastus etupuolelle ja Kylli-pakarat saattaa äkkiä saada ellotuksen tunteen aikaan.

Niin mistä tietää ettei se ole transu. Äänestä päätellen voisi hyvin olla. Siltä on leikattu slerssi pois, muttei ole annettu naishormoneja.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti scholl
Niin mistä tietää ettei se ole transu. Äänestä päätellen voisi hyvin olla. Siltä on leikattu slerssi pois, muttei ole annettu naishormoneja.

On se kumma, jos ei pelikieltoa pauku, kun tähän tyyliin kommentoi toista kirjoittajaa! Vaikka ei tuo huono kuvaus flintistä ole.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti sopuli
On se kumma, jos ei pelikieltoa pauku, kun tähän tyyliin kommentoi toista kirjoittajaa! Vaikka ei tuo huono kuvaus flintistä ole.

kjeh. Hyvät naurut tuli tosta. Joo ajattelin kylläkin Kylie Minogueta enkä retu kivistä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Tepa
Flintonelle suosittelen kiekkaaDrag-showssa, vaikkapa Thaimaassa . Tarkastus etupuolelle ja Kylli-pakarat saattaa äkkiä saada ellotuksen tunteen aikaan.

Heh, miksihän ihmeessä?

En minä mistään transsuista tai ns kauniista pojista diggaa. Toisaalta eipä se minun seksuaalinen suuntauminen kaiketi sinun asiasi muutenkaan ole.

Ja mitä tulee Kylien peppuun niin sitä on taidettu kehua muuallakin kuin vain täällä jatkoajassa tai minun taholtani, mutta ehkäpä me kaikki ollaankin kaappi-homoja tai eläimiin sekaantujia kun eikös täällä eräät tituleeranneet Kylieta hevoseksikin.

ps. Thai-tytöisssä sen sijaan ei ole mitään vikaa vaan tuo itämainen kauneus viehättää kyllä silmää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös