Viestin lähetti Pikku Myy
Jennifer Lopezia oli pakko äänestää, Kylie kun on hiiren kokoinen ja näyttää hevoselta. Mielummin vähän muodokkaampi, naisellinen takamus, kuin sellainen kimppee pojan peppu.
Jennifer Lopezia oli pakko äänestää, Kylie kun on hiiren kokoinen ja näyttää hevoselta. Mielummin vähän muodokkaampi, naisellinen takamus, kuin sellainen kimppee pojan peppu.
Niin. Toisaalta sillä on edelleen pojan perse:)
Annanko tyypin puhelinnumeron vai sähköpostiosoitteen? :)Viestin lähetti sopuli
Olen valmis tältä seisomalta nusasemaan sitä poikaa(lain sallimissa rajoissa), jolla on tällainen perse.
Annanko tyypin puhelinnumeron vai sähköpostiosoitteen? :)
Niin. Toisaalta sillä on edelleen pojan perse:)
Viestin lähetti flintstone
Yllätys, yllätys että tämä lausunto tulee naiselta. Kuten jo aikasemmin kirjoitin niin tämä JLon saama äänimäärä selittyy juuri näillä naisten protestiäänillä joilla vääristetään Kylien jumalaisen kauniin pepun suosiota.
Hienoa huomata että edes nämä protestiäänet eivät ole pystyneet estämään Australian tasku-Venuksen Kylien ihanaisten pyöreiden pakaroiden nousua johtoon.
Kylie on jumalatar.
Viestin lähetti Gerodz
Ai prkl. Nyt mun pahimmat painajaiseni on käymässä toteen, minussa siis on homon vikaa kun tässä muutamat päivät olen katsellut kuvia tuosta perseestä, tätä readiä lukiessa.
Niin eikai katseleminen vielä paha synti ole, mutta kun olen katsellessa miettinyt että "onpa tuolla Kyliellä helvetin hyvä perse".
Viestin lähetti Bili
hänen takamus on niin järkyttävän suuri..
Annanko tyypin puhelinnumeron vai sähköpostiosoitteen? :)
Ja tuon Kaiser Sozen linkittämän videon oon nähnyt jo aiemmin ja siinäkin täti näyttä hepalta, ei voi mitään.
Oleta mitä haluat. Oletan, että sinulla on hel-ve-tin pieni penis - maanläheisimmin sanottuna prinssinnakki.Viestin lähetti KPL
Allekirjoitan viestisi kokonaan ja lisàisin vielà sen olettamuksen, ettà Kylien takamusta poikamaiseksi haukkunut yksilò omaa itse suhteellisen leveàn takamuksen. Eli kansainvàlisesti sanottuna fat ass.
Oleta mitä haluat. Oletan, että sinulla on hel-ve-tin pieni penis - maanläheisimmin sanottuna prinssinnakki.
Viestin lähetti Ted Raikas
Varsinkin Kylien poikamainen tusinaperse.
Viestin lähetti Tepa
JLolla on kuvit naisellisesti paikallaan, joten ei tarvitse epäillä.
Viestin lähetti Kaiser Soze
Saatte mun puolesta pitää nuo ihrahanurit kaikki, mutta jättäkää meikäläiselle ne poikamaisen kokoiset kylie-mallin pakarat. Deal?
Viestin lähetti Tepa
Flintonelle suosittelen kiekkaaDrag-showssa, vaikkapa Thaimaassa . Tarkastus etupuolelle ja Kylli-pakarat saattaa äkkiä saada ellotuksen tunteen aikaan.
Viestin lähetti scholl
Niin mistä tietää ettei se ole transu. Äänestä päätellen voisi hyvin olla. Siltä on leikattu slerssi pois, muttei ole annettu naishormoneja.
Viestin lähetti sopuli
On se kumma, jos ei pelikieltoa pauku, kun tähän tyyliin kommentoi toista kirjoittajaa! Vaikka ei tuo huono kuvaus flintistä ole.
Viestin lähetti Tepa
Flintonelle suosittelen kiekkaaDrag-showssa, vaikkapa Thaimaassa . Tarkastus etupuolelle ja Kylli-pakarat saattaa äkkiä saada ellotuksen tunteen aikaan.