Eisenhower
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Helppoa. Ihanan lihaisa J-Lo on kerrassaan täydellinen.
Ike
Ike
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Lauran persehän on aivan saatanan seksikäs ja niin on itse Laurakin. Harvaa naista takaapäin vetäessä voi saamaan aikaan kuvitella nojaavansa T(t)ammisen kirjoituspöydän päälle.
Viestin lähetti JHag
Seniorin äänen voinee lisätä jo esiasetuksissa muhkealle Jenniferille?
Viestin lähetti Nännimäinen
Jos ihailemme tyttöjen sivuprofiileita, voimme helposti havaita, että molemmat perseet ovat pyöreitä - siitä pisteet molemmille. Omasta mielestäni juuri tämä sivukuva määrittää pitkälti sen, onko kyseessä valiopeppu vaiko ei.
Takaapäin tarkasteltaessa saavumme sitten koulukuntakysymysten pariin. Kylien peppu on pienehkö, joskin silti erittäin naisellinen ja pyöreä - ei siis mikään pojan perse niinkuin ervatsalo turhan kärjistetysti väittää. Lopezin peba - niinkuin me kaikki hyvin tiedämme - puolestaan edustaa ääripyöreää mallia, mielestäni kohtuuden rajoissa kuitenkin. J-Lon lihakin näyttäisi edelleen olevan hyvässä kuosissa: läpikäymässäni kuvamaterialissa ei näy appelsiini-ihoa/selluliittia, mitä aivan liian usein tapaa isoissa pyllyissä.
Meikä mandoliino taitaa sitten lukeutua niihin synkkiin tapauksiin. No kieltämättä, olen minä aika synkkä... mutta minusta kun kauniit silmät naisella on oikeasti kaunis asia. Sellaiset viehkot silmät, jotka vielä mahdollisesti ovat ruskeat ja vinot.Viestin lähetti JHag
Siitähän on suora tie siihen siihen synkkyyteen, että ruvetaan mumisemaan jo "kivasta luonteesta" tai sokerina pohjalla "kauniista silmistä"
Ai se tykkääkin naisista? No, sittenhän JLo on varmaan monen suoraselkäisen heteromiehen mieleen.Viestin lähetti vilpertti
JLo on homo.
Viestin lähetti BigRedBob
J-Ho:n kamalasta epämuodostuneen näköisestä "mutanttihanurista" en halua edes kuulla enkä nähdä. Oletteko oikeasti (tai no ainakin lehdissä ja tv:ssä) nähneet sitä?
Viestin lähetti Pee
En kyllä pysty käsittämään, miten tuollainen perse on äänestetty maailman parhaaksi. Juuri mitään seksikästä tuossa ei ole, eikä Kylie muutenkaan oikein nappaa jo nimimerkin "punaiset_lasit" sanoman pituussyyn takia. Vähintään, siis vähintään, 160-senttisen pitää Naisen olla.
Viestin lähetti Ted Raikas
Siitä lyhyydestään huolimatta tuo Kylli-täti ei minun naismakuuni tipahda, ei sitten yhtään. Ei mitään viehättävää varsinaisesti kyseisessä ihmisessä.