Jos koko kausi pelataan, niin näille kyllä sponsoreita riittää, veikkaan. On aika näkyvä mainospaikka, jos jokaiselle katsojalle tällainen naamalle lätkäistään.HPK-harkkamatsissakin oli maskit ovella jaossa. Mainoksista (mm. vessassa) päätellen joku suojavälinefirma saatu sponsoriksi.
En nyt viittaa sinuun, mutta tuli vaan viestistäsi mieleen.Kokeilin tätä kun pidin maskia omissa oloissani ensimmäistä kertaa. Puhuminen ja äänentuottaminen eivät olleet ollenkaan hankalia. Maski ei vaikuttanut ainakaan minulla niihin mitenkään.
Tuunaa oma naamari kisa oli siellä.Jaksa katella mitään videoita, ei kai siellä muuta ihmeellistä ole kuin joku naamari päähän ja seisomakausarilla pääsee sisään maauimalan puoleisista ovista.
Menitkö sen lipunmyyntipaikan kautta? Siitä ei juu saanut.Taisin kävellä tiskin ohi kun en maskeja nähnyt jaossa. Onneksi on oma mukana.
Maauimalan puolelta.Menitkö sen lipunmyyntipaikan kautta? Siitä ei juu saanut.
Maskeja oli suhteellisen paljon, mutta muuten jäi tapahtumassa parannettavaa jos eivät niitä ihmis-sumppuja halua. Esimerkiksi se kilometrin mittainen lippujono. Eikös moni muu jengi myy vain ennakkolippuja?
Itsellä pistu silmään TPS:n vaihtoaitio, jossa yhdellä oli maski. Meneekö se aina niin että aina vähintään yksi porukasta unohtaa mitä ollaan porukalla sovittu, nää on näitä.Hienosti oli maskeja kyllä eilen yleisöllä. Pisti kyllä silmään ne joilla sitä ei ollut, etenkin eräs Isomäkiareenan johtohahmo.
Nyt sitten vedettiinkin toisin päin ja määrättiin halliin maskipakko paitsi että C1:ssä ei tarvitse sitä käyttää.C1-katsomo on pelkästään maskia käyttäville.
C1 istumakatsomossa edellytetään jatkossa kasvomaskia
Ässät tekee Isomäki Areenaan katsomo-osan, jossa kaikilta edellytetään kasvomaskin käyttämistä.assat.com
Varmaan siksi että aina löytyy joku änkyrä joka on vetoamassa perustuslakiin, ihmisoikeuksiin ja viemässä asiaansa euroopan ihmisoikeuskomissioon...Nyt sitten vedettiinkin toisin päin ja määrättiin halliin maskipakko paitsi että C1:ssä ei tarvitse sitä käyttää.
En mä tuotakaan ihan kympillä ymmärrä, miksi annetaan vaihtoehtoja.
Nyt sitten vedettiinkin toisin päin ja määrättiin halliin maskipakko paitsi että C1:ssä ei tarvitse sitä käyttää.
En mä tuotakaan ihan kympillä ymmärrä, miksi annetaan vaihtoehtoja.