Kuka vastaan välierässä???

  • 1 177
  • 6

Hate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Toivottavasti Suomen välierävastus olisi vanhan mantereen maa. Ottelut Ämerikan poikia vastaan on täydellistä Bingolottoa, vaikka maiden nimilistat eivät ole kummoisia. Saksa, Latvia tai hieman kompuroinut Tsekkoslovakia olisi Jellonille huomattavasti mukavampi vastustaja.
 

Aksu

Jäsen
Kanadaa ja Tsekkejä lukuunottamatta muut käy. Jenkkejä vastaan on viime vuosina mennyt hyvin eikä tuo porukka mitenkään ihmeellisen kovalta vaikuta. Latviasta ei kuitenkaan ole Suomen haastajaksi ja nämä muutkin tuntuvat luontevilta. Tsekkejä en toivo viime vuosien tapahtumien johdosta. Voipi tulla äkkilähtö ja Kanadan porukka vaikutta kovalta mikäli joukkue hitsautuu vielä entistäkin tiiviimmäksi pelien myötä.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Selvitään nyt aluksi edes puolivälieristä.
 

Aksu

Jäsen
Hitto. En lukenut otsikkoa. Minä pohdiskelin puolivälieriä. Pahoitteluni ja häivyn tästä keskustelusta. Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Yksi peli ennen välieriä voipi olla liikaa, joten jäitä hattuun.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Mikä on pelisysteemi?

Ei tuntunut löytyvän mistään tietoa siitä, mistä se välierävastustaja löytyy. Kohtaavatko välierässä F1/E4 ja E2/F3, niin kuin voisi olettaa. Tätä menoa Suomen välierävastustaja löytyisi sitten Ruotsi-Venäjä-Slovakia-akselilta. Toivotaan siis Venäjää vastukseksi, jotta Ruotsi (tai Slovakia) tulisi loppuottelussa vastaan.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Ai Suomi on päässyt jo välieriin? Saako valita vastustajankin? Minä ottaisin Sveitsin.

Suomi voitti 7-0.

Loppuottelussa Ukraina kaatuu 11-2. Suomi on jääkiekon maailmanmestari.

Katsottaisiinko nyt se puolivälierä ensin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös