Kuka valmentaa kaudella 2021–2022?

  • 69 412
  • 490

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joko kyseessä on tosiaan Jusu tai sitten siihen tulee niin puskista joku nimi ettei kukaan osaa edes spekuloida.

Sama on oma veikkaus. Tod näk Ahvenjärvi Jos huhut Tuomaisen neuvotteluista 2.valmentajan pestistä pitää paikkansa. Tai ainakin voisi puoltaa sitä. Ketäs ne Ahvenjärven apuvalmentajat noin normaalisti voisi olla? K.... no eiku en edes arvaa.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Sehän selkeä Antti Virtanen (oli sitten mahdollista tai ei). Yritin avata tätä ketjua mutta tuo Antti Virtanen ketju avautui... Mutta siis kunhan ei ole tasoa Merikivi niin loistavaa!
 

Hexa

Jäsen
Kyllä se ykkönen on kuitenkin joku pelikirjavalmentaja, koska Viitanen peräänkuuluttaa modernia ja nopeaa lätkää ensi kaudeksi. Onko Ahvenjärvi kuitenkaan semmoinen valmentaja? Ehkä oikean tiimin kanssa yhdessä.
 

Hexa

Jäsen
Mites Se Pikkarainen? Hifki kaverini sitä huhua mulle kokoajan tuputtaa...
Tänne vaan, jos on tulossa. On ehkä parempi pelitapavalmentaja kuin mitä äkistään voisi luulla, eikä pelkästään tsemppaaja. Siihen huhuun voisi sopia myös se Marko Tuomaisen huhu. Voi olla, että huomenna putoaakin kunnon yllätys. Toistaiseksi Ahvenjärvi on kuitenkin vielä ennakkosuosikki.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Mites Se Pikkarainen? Hifki kaverini sitä huhua mulle kokoajan tuputtaa...
Melkein uskallan väittää, nimettävä valmentajalla ei ole tällä hetkellä ns pelejä päällä joko kausi on ohi, tai ei ole edes valmentanut kuluneella sessiolla.
Eli Pikkarainen, Manner, voidaan sulkea lähes varmuudella pois. Sitten JOS Seppänen jatkaa joukkueen omistajistossa myös Pikkarainen on senkin suhteen pois suljettu. JOS oikein olen asian ymmärtäny Selin putosi muutma vuosi sitten pois vaihtoehdoista kun halusi Pikkaraisen apuvalmentajakseen, ja tämä ei käynyt JYP johdolle.
Mutta vuosien mittaan asiat voi muuttua ja suurimmat kulmat pyöristyä.
Vajaa 14 tuntia julkistukseen ja mitään ei ole tihkunut. joten Ahvenjärven nimitys tuntuu aina vain todennäköisemmältä
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänne vaan, jos on tulossa. On ehkä parempi pelitapavalmentaja kuin mitä äkistään voisi luulla, eikä pelkästään tsemppaaja. Siihen huhuun voisi sopia myös se Marko Tuomaisen huhu. Voi olla, että huomenna putoaakin kunnon yllätys. Toistaiseksi Ahvenjärvi on kuitenkin vielä ennakkosuosikki.

Pikkarainen olisi sen tyylin valmentaja joka sopisi minun makuuni, mutta en jaksa uskoa, että Pikkarainen hyväksyisi tällaista julkaisuajankohtaa, kun nykyinen joukkue aloittamassa poffit ja haluaa voittaa myös Pikelle mestaruuden.
 

Hexa

Jäsen
Pikkarainen olisi sen tyylin valmentaja joka sopisi minun makuuni, mutta en jaksa uskoa, että Pikkarainen hyväksyisi tällaista julkaisuajankohtaa, kun nykyinen joukkue aloittamassa poffit ja haluaa voittaa myös Pikelle mestaruuden.
Tänä koronakautena on rikottu kaikkia muitakin kirjoittamattomia sääntöjä, että en yllättyisi mistään.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Pikkarainen olisi sen tyylin valmentaja joka sopisi minun makuuni, mutta en jaksa uskoa, että Pikkarainen hyväksyisi tällaista julkaisuajankohtaa, kun nykyinen joukkue aloittamassa poffit ja haluaa voittaa myös Pikelle mestaruuden.
Enpä nyt usko tuolla olevan silleen merkiystä, kun tavallaan jokainen tietää että vapautuu tehtävästään kauden jälkeen, tuskin kenelläkään olisi yllätystä, ainoastaan se haittaisi jos uusi työnantaja olisi vielä mukana tai jopa vastustaja. silloin se olisi epäkorrektia.
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Semmonen kutina, että Karri Kivi. On hävinnyt julkisuudesta ihan yhtäkkiä ja sepäs pistää mietityttämään...
 

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En usko korkean profiilin valmentajan hankintaan. Todennäköisesti joko Ahvenjörvi (tai Aho) tai joku pääasiassa junnuja aiemmin valmentanut Teppo Tuntematon.
 

king k

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Varmasella JYPin kanssa sopimus vuoteen 2022 asti ja sopimuksen purusta ei ole mitään ilmoitettu, joten hän ainakin valmennustiimissä mukana. Onko sitten nimellinen pääkäskijä vai apukoutsi, niin sen tämä päivä näyttää.

Keuruulla olisi muuten myös yksi hyvä ja nuori valmentaja. Enkä usko hetkeäkään, etteikö olisi tarvittaessa irroitettavissa ensi kauden sopimuksestaan, mikäli kutsu kävisi Jyväskylään valmennustiimiin.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ahvenjärvihän se on, 2021-2022 (+2022-2023)
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huhu piti paikkansa, eli Jukka Ahvenjärvi 1+1 vuotisella sopparilla. Spekuloidaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös