Pannaan vähän helpompaa triviaa vaihteeksi. Tunnistatko henkilöt seuraavien lainauksien takaa? En ole kaikkia lainauksia kollannut originaalimateriaalista, joten ne eivät ehkä ole täysin sanatarkkoja, mutta selkeästi sisällöltään tunnistettavia:
1. ”Tärkeintä on muistaa mistä joukkue on tulossa ja minne se on menossa.”
2. ”Olisi pitänyt Vopatin taklauksen jälkeen vetää pari jätkää Jokereista katolleen.”
3. ”Ei se mitään ettet ole koskaan soittanut bassoa, pääasia että tossu nousee”
4. ”Naisten viestin kärjessä tulevat ensin vapaat pohjoismaat; Norja, Suomi ja Ruotsi ja vasta neljäntenä suuri sosialistinen Neuvostoliitto!”
5. ”Nyt Williamsin takaa tulee liekkejä jonkinlaisista suuttimista”
6. ”Naiset………riisuvat……..verryttelyasujaan……”
7. ”Saatanan tunarit!”
8. ”Sikailu loppuu, kun minä palaan kaukaloon”
9. ”Eihän musassa ole tarkoitus kertoa siitä, kuinka oma elämä tai avioliitto menee päin vittua. Sellaiset itkijät kuin Hector esimerkiksi…niitä pitäisi vetää turpaan!”
10. ”Herra tasavallan presidentti, oletteko koskaan ulostanut allenne lentokoneessa?”
11. ”Kuubalainen vaimo eroaa suomalaisesta ainakin siinä, että kuubattaren kanssa pitää olla aina valmiina seksiin, he ovat sellaisia luonnonlapsia.”
12. ”Kyllä nuo suomalaisten hiihtäjien käryt pistävät miettimään urheilun moraalia, itse olen käyttänyt vain Multi-Tabsia.”
13. ”Täällä jäähalli on kirkko ja minä olen jumala!”
14. ”Meidän mummokin uskaltais taklata takaapäin selkään.”
15. ”Tuolle kaksoisleualle pitää tehdä jotain”
16. ”Lennän itsekin usein Concordella, olihan se turma todella valitettava tapaus”
17. ”Kun mies ja nainen menee yhteen, tulee parisuhteessa usein myös ongelmia. Ei se mitään!”
18. ”Suomen sotilaat, terveet ja sairaat.”
19. ”Jos Suomi meinaa päästä joskus jalkapallon MM-lopputurnaukseen, täytyy samaan lohkoon tulla Borneo ja Grönlanti ainakin!”
20. ”Mä en kerta kaikkiaan jaksanut enempää”
1. ”Tärkeintä on muistaa mistä joukkue on tulossa ja minne se on menossa.”
2. ”Olisi pitänyt Vopatin taklauksen jälkeen vetää pari jätkää Jokereista katolleen.”
3. ”Ei se mitään ettet ole koskaan soittanut bassoa, pääasia että tossu nousee”
4. ”Naisten viestin kärjessä tulevat ensin vapaat pohjoismaat; Norja, Suomi ja Ruotsi ja vasta neljäntenä suuri sosialistinen Neuvostoliitto!”
5. ”Nyt Williamsin takaa tulee liekkejä jonkinlaisista suuttimista”
6. ”Naiset………riisuvat……..verryttelyasujaan……”
7. ”Saatanan tunarit!”
8. ”Sikailu loppuu, kun minä palaan kaukaloon”
9. ”Eihän musassa ole tarkoitus kertoa siitä, kuinka oma elämä tai avioliitto menee päin vittua. Sellaiset itkijät kuin Hector esimerkiksi…niitä pitäisi vetää turpaan!”
10. ”Herra tasavallan presidentti, oletteko koskaan ulostanut allenne lentokoneessa?”
11. ”Kuubalainen vaimo eroaa suomalaisesta ainakin siinä, että kuubattaren kanssa pitää olla aina valmiina seksiin, he ovat sellaisia luonnonlapsia.”
12. ”Kyllä nuo suomalaisten hiihtäjien käryt pistävät miettimään urheilun moraalia, itse olen käyttänyt vain Multi-Tabsia.”
13. ”Täällä jäähalli on kirkko ja minä olen jumala!”
14. ”Meidän mummokin uskaltais taklata takaapäin selkään.”
15. ”Tuolle kaksoisleualle pitää tehdä jotain”
16. ”Lennän itsekin usein Concordella, olihan se turma todella valitettava tapaus”
17. ”Kun mies ja nainen menee yhteen, tulee parisuhteessa usein myös ongelmia. Ei se mitään!”
18. ”Suomen sotilaat, terveet ja sairaat.”
19. ”Jos Suomi meinaa päästä joskus jalkapallon MM-lopputurnaukseen, täytyy samaan lohkoon tulla Borneo ja Grönlanti ainakin!”
20. ”Mä en kerta kaikkiaan jaksanut enempää”