Lätkäjargonia?
En usko, että Mälkiän tasoinen pitkänlinjan ammattimies heittää hatusta, että on neuvotellut Jokerien kanssa.
Toi alleviivattu kaveri kuuluu kirosanojen joukkoon. Edes Masa/Hjalde eivät ole niin pöllöjä, että päästäisivät kirosanan kerran vielä pilaamaan Jokerien joukkueen. Lukkarila ei tullut kait toimeen edes naisten maajoukkueen kanssa ja usein olen miettinyt mitä ihmeen annetavaa tuolla on jääkiekolle. Taitaa olla niitä harvoja koutseja, joista näin rivikatsojana en löydä yhtään positiivista asiaa. Jotkut väittävän Lukkarilan olevan kuntopuolen koutsina hyvä, mutta ei tämä ainakaan Jokereissa koskaan ole näkynyt. Lukkarilan aikana jätkien kuntohuippu ajoittui aina joko viikkolle ennen tai viikolle jälkeen juhannuksen. Lukkarila voisi mennä omiensa pariin ja keskittyä vinttikoirien kuntovalmennukseen.Tästäkin huolimatta ykkösveikkaukseni on Jortsu, kakkosena Pietilä ja kolmosena Ika - Lukkarila....
Mä en kyllä taaskaan kerran ymmärrä oikein Hjallista ja Virmasta. Miksi tuollaista pitää lähteä edes kommentoimaan?
Musta tuntuu, että sä menit nyt ns. vanhanaikaiseen, joka myös mukahauskuutena tunnetaan.Edes Masa/Hjalde eivät ole niin pöllöjä, että päästäisivät kirosanan kerran vielä pilaamaan Jokerien joukkueen.
Musta tuntuu, että sä menit nyt ns. vanhanaikaiseen, joka myös mukahauskuutena tunnetaan.
Joo, ei nämä Pietilät ja Lukkarilat voi olla kuin huumoria, huonoa sellaista... Ei sentään Juhani Tammisen nimeä ole tullut esiin vielä!
Huh huh, tämä vaihtoehto tuntuu ihan hyvältä. Kyllä sitä monta kertaa mielummin miinaan astuu, kuin edes kuvittelee Lukkarilaa Jokereihin ;)Musta tuntuu, että sä menit nyt ns. vanhanaikaiseen, joka myös mukahauskuutena tunnetaan.
Tämä on väärin ymmärretty. Lukkarilan ideologiassa kuntohuippu oli päällä aina. Tosin kaikille muille se näytti siltä, että jengi oli treenattu järjestäin hapoille.Jotkut väittävän Lukkarilan olevan kuntopuolen koutsina hyvä, mutta ei tämä ainakaan Jokereissa koskaan ole näkynyt. Lukkarilan aikana jätkien kuntohuippu ajoittui aina joko viikkolle ennen tai viikolle jälkeen juhannuksen. Lukkarila voisi mennä omiensa pariin ja keskittyä vinttikoirien kuntovalmennukseen.
Tässä vaihtoehdossa Ikalle kuuluu palkankorotus. Hän joutuu valmentamisen lisäksi opettamaan valmentajia valmentamaan.en tiedä yhtään mitään mutta veikkaan että kolmikko on....
Ika Lehkonen- Antti Törmänen ja Sami "Biitsi" Ranta.
Kyllä mä voisin uskoa että Stögö Jokereihin palaa, mutta ihan äijiin asti en jaksa uskoa. Mä pelkään että ne ottaa Ikan vanhan kakkosen tuohon äijiin eli Jönnin.Törmäseen nimeen olen useammassa huhussa törmännyt eli olisikohan siinä sitten jotakin perää.
Sitten vielä sen verran, että näillä hetkillä allekirjoitellaan ensi kauden avainpelaajien soppareita. Eli, jos meillä ei ole edes valmentajaa vielä tiedossa, miten tuo valmentaja voi sitten ottaa kantaa pelaajamateriaaliin? Ei siellä ole enää kun arpoja jäljellä kun keväthanget/vesisateet koittavat.
Kyllä se valmentaja on ollut tiedossa pitemmän aikaa. Ja suora mahdollisuus vielä vaikuttaa. Hjallis näyttäisi todella tekevän kasaavan Jokerihistoriansa halvimman valmennuksen. Ei huono paketti välttämättä. Aiemminkin jo totesin että saatetaan nähdä parasta peliä muutamaan vuoteen. Toivotaan nyt kuitenkin että valmentajilla on yhteinen käsitys sekä pelitapatavoitteesta että sen soveltamisesta käytäntöön kuten vielä pelitapaa tukevasta harjoittelusta.
Tämän päivän Iltalehdessä tuosta Jokereiden valmentajapelistä juttua on. Sen mukaan valmentajaa ei ole valittu.
Kyllä se valmentaja on ollut tiedossa pitemmän aikaa. Ja suora mahdollisuus vielä vaikuttaa.
No, tuota ajattelinkin, kiitos vahvistuksesta. Kommenttisi "halvasta valmennuksesta" taasen sitten pelottaa, halvalla ei tunnetusti saa hyvää.
Hjallis näyttäisi todella tekevän kasaavan Jokerihistoriansa halvimman valmennuksen.