Kuka saa kenkää ensimmäisenä?

  • 6 601
  • 58

Kuka Jääkiekon SM-liigan 2006-2007 päävalmentajista saa potkut ensimmäisenä?


  • Äänestäjiä
    418
  • Poll closed .

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Urama ja Pajuoja ovat noubadikoutseja minulle ja jos ovat sitä seurojensa johdollekin, niin perseilyä ei suvaita. Vastasin Urama, koska Tapparalla on Ässiä enemmän menestysperinteitä, jos nyt ei ihan paineista voikaan puhua.

[seliseli]Viime kaudella käänsin vastaavassa gallupissa kyselyn päinavstoin ja luettelin koutsit, jotka eivät ainakaan saa kenkää. Näiden joukossa oli muuan Wade Immonen. Syynä oli luotto siihen, että Hjallis ei itse omaa löytöään hevillä monota ja tietty oma sympatialuotto jokeri-ikoniin[/seliseli]
 

Jacobus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
No niin, äänestys on sitten päättynyt. Äänestyksen kolmen kärki oli Rauli Urama (32,54 %), Juha Pajuoja (23,21 %) ja Kari Heikkilä sekä Doug Shedden (9,33 %) jaetulla kolmossijalla. Tappara ja Ässät olivat tässä äänestyksessä selkeät ääniharavat, Blues, Jokerit ja kaikki muut jäivät selvästi jälkeen. Katsotaan sitten, ketkä olivat oikeassa, kun kausi tästä lähtee liikkeelle.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
jesse72 kirjoitti:
Uraman Rauli lähtee ensimmäisenä kun Tappara on hävinnyt kahdeksan ensimmäistä ottelua putkeen. Juha Pajuoja hyvänä kakkosena kuukautta myöhemmin.

Enää viisi puuttuu..kohta ne kellot soivat!
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika puskista tuli loppujen lopuksi tämä Pieniniemen kengitys. Olisi tosiaan luullut että kauemmin menee. Omat veikkauksetkin meni väärin.

Mahtaakohan tulla tarvetta "Kuka saa kenkää seuraavaksi" -ketjulle?
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
En tosiaan olisi uskonut, että Pieniniemi ulostetaan ensimmäisenä. En niinkään siksi, että olisin luottanut niin vahvasti Kalpan menetykseen vaan siksi, että ajattelin Kalpan organisaation jättävän tällaiset toimenpiteet mahdollisimman myöhäisiksi. Tällä hetkellä olen ihan tyytyväinen, että Kalpalla oli munaa tehdä asialle jotain ennenkuin oli liian myöhäistä. Toivottavasti suuntaa kääntyy edes hieman.
 

Klinga

Jäsen
Pieniniemi ensimmäinen

Ei loppulta suuri yllätys ollut. Suurin osa liputti Uraman potkuja ensimmäisenä, mutta nähdessäni Ilves-Tappara ottelun olin jo varma siitä, että Tappara luotsi ei kyseistä titteliä vie.
Ei Kalpan tilanne huono ole, koska joukkueella on ollut selkeä tavoite ja pienin budjetti pelaajahankintoihin, mutta jotenkin tuntuu, että tänä vuonna seura on heikompi kuin edellisinä. Vahvistukset eivät ainakaan vielä ole näyttäneet niihin kohdistettavia odotuksia ja usko katsojissa alkoi loppua.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Klinga kirjoitti:
Ei Kalpan tilanne huono ole, koska joukkueella on ollut selkeä tavoite ja pienin budjetti pelaajahankintoihin, mutta jotenkin tuntuu, että tänä vuonna seura on heikompi kuin edellisinä. Vahvistukset eivät ainakaan vielä ole näyttäneet niihin kohdistettavia odotuksia ja usko katsojissa alkoi loppua.
Kyllä potkut olisi KalPa:sta ansainnut ihan joku muu kuin Pieniniemi. Jossain mättää ja pahasti, jos ei miljoonalla eurolla saa kokoon tuon kilpailukykyisempää joukkuetta.
 

Kyylä

Jäsen
Kyylä kirjoitti:
Tuntematon, uusi - rautaisia argumentteja. Näillä perusteilla harvemmin on valmentajaa pihalle laitettu. Urama näyttää keikkuvan listan päässä vain siksi että on ensikertalainen liigakuvioissa. Harva tietää sitä, että Urama on ottanut selkeän aseman joukkueen vetäjänä ja saanut myös pelaajilta arvostusta. Urama ei tullut joukkueeseen Saarisen tyylillä, eli haukkuen kaiken mahdollisen, vaan toi selkeästi esille oman pelinäkemyksensä.

Mitäs minä sanoin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös