Kuka puukotti Heikkiä selkään?

  • 5 812
  • 44

Puukottaja oli


  • Äänestäjiä
    88

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kannatan noin ulkopuolisena tuota itseohjautuvaa selkäänpuukotusta. Ensinnäkin, ratkaisu on yksinkertaisin mahdollinen (Occamin partaveitsi) ja toiseksi ei tarvitse miettiä noin mahdottomia sumeita logiikoita tekijästä puhumattakaan. Kolmanneksi, tuo on täysin mahdollinen kuvio ja vain lisäisi sarjaan liittyvää kulttimystiikkaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
On muuten kumma juttu, että vanha kaupanpolttaja, kamadiileri ja muuten vaan taparikollinen, Sergei, nauttii noinkin suurta luottoa kansan keskuudessa nykyisin. Ymmärrän sen, että Sebastianiin luotetaan kun se äijä on nykyisin sellainen konservatiivisen moralismin tekopyhä ruumiillistuma, mutta Segessä on kuitenkin vielä vähän sitä roots-asennetta jäljellä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Eikö tämä ollutkaan fitktiivistä fiktiota? Ajattelin, että täysin ketjun aloittavan tuulesta tempaama asia, mutta ei tainnutkaan olla. Mistäs sarjasta on kyse, kun ei nuo nimet sano yhtään mitään Ei kai vaan salkkareiden?Siinä tapauksessa sanon, että hän puukotti itse itseään selkään, todennäköisesti selfietikun avulla. Lisäksi lienee lavastanut tapon vihamiehelleen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jos Heikkiä olisi ammuttu selkään, niin siinä tapauksessa olisin nähnyt Akin tyttären mahdollisena syyllisenä. Puukotukseen ei edelleenkään noin laiskasta tyypistä ole ja sen vuoksi näkisinkin, että Aikin tyttö on ainut, kenet voi jo tässä vaiheessa sulkea pois epäiltyjen listalta.

Se naispoliisi vaikutti aika kyrpiintyneeltä Heikkiin. Varsinkin sillon kun Aki ja Stuba oli alkamassa Heikkiä muiluttamaan ja se tuli siihen väliin, niin kasvojen ilmeistä pystyi jo aistimaan vitutuksen. Ehkä se katsoi, että on parempi laittaa Heikki pois päiviltä itse, kun elossa siitä tulisi mahdollisesti poliisille maanvaiva, joka kirjaa tutkintapyyntöjä Johan Bäckmanin tahtiin?

Salkkareissa aina lopulta poliisit ovat myös muuttuneet mulkuiksi, joten senkin vuoksi naispoliisia ei pidä unohtaa epäilyista. Paju oli totaalimulkku, Polvijärvi myös aika mulkku, se iltapäivisin voittovisoja juontanut kaiffari oli kanssa vähän mulkku...tähän kaavaan sopisi tuorein tähti mulkkupoliisien hall of fameen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä mä veikkaan että se oli Camilla. Sattui nimittäin aika sopivasti samoille ajoille tuo että Monica soittaa siskolleen, ja pian tämän jälkeen Heikki kuolee. Tokihan Camillalla ei pitäisi olla mitään käryä siitä että kuka tämä Heikki edes on, mutta toisaalta Camilla kyllä keksii keinot. On se niin kova muija.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Alliser Thorne oli eka, Olly vika. Mut ei ne sitä selkään puukottaneet kylläkään, mahapuolelta tökkivät.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Martiina Aitolehti myös mahdollinen ulkopuolinen tekijä. Ehkä myös Elias voisi olla puukottaja, mutta sen profiili stemmaisi paremmin kiukkukännissä pullojen ja lasien heittelyyn kuin puukkokarkeloihin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tuli tässä sellainen mieleen, että kun minä olen mielestäni esittänyt vedenpitävät perustelut sille, miksi puukottaja ei voi olla Camilla tai Akin tytär, mutta silti moni niitä tarjoaa vaihtoehdoiksi epäiltyjen listalle, niin olen valmis lyömään jallupullosta vetoa siitä, että puukottaja ei ole kumpikaan näistä. Haluaako joku tarttua, vai oletteko pelkkiä analyytikkonössöjä, jotka ei veikkaa, vaan antavat draaman näyttää? Voin tulla sen verran vielä vastaan, että jos Akin tyttö tai Camilla paljastuu syylliseksi, niin vaihtoehtona jallulle voin myös maksaa tappion jollain tyhmällä viinillä - vähän niinkun asiaan kuuluvassa hengessä - tai sitten ihan vaan rahalla.
 

motamoro

Jäsen
Mä vähän luulen tylsästi, että puukottaja on joku katsojille tuntematon Heikin ex-tyttöystävä/vaimo/prostituutti/fuckbuddy, joka seurasi Heikkiä Helsinkiin sieltä mistä Heikki ikinä Helsinkiin palasikaan, en muista.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mä vähän luulen tylsästi, että puukottaja on joku katsojille tuntematon Heikin ex-tyttöystävä/vaimo/prostituutti/fuckbuddy, joka seurasi Heikkiä Helsinkiin sieltä mistä Heikki ikinä Helsinkiin palasikaan, en muista.

Sitten se voisi olla se Martina Aitolehti, jonka pitäisi näkyä syksyllä salkkareissa.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Onhan Hectror jo kunnossa, eihän?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Entäs sitten Pepe? Se jäi taas siihen. Siihen mä jään, mä jään siihen, siihen mä jään, mä jään siihen, siihen mä jään...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Äites. (olen katsonut salkkareita viimeksi n. 10 vuotta sitten)
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ainakin yksi juttu on varmaa: tekijä ei ole romani. Ne ei ikinä käytä tollasia paperiveitsiä, mikä Hegen selkään iskettiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös