Viestin lähetti hestadius
Mieleen tulee äkkiseltään...
Antti Virtanen
Jos minä jouduin perustelemaan Pyörälän ärsyttävyyttä, niin haluaisin kyllä kuulla mikä Röökissä ottaa oululaista pannuun..
Mieleen tulee äkkiseltään...
Antti Virtanen
Viestin lähetti Köpi
Jos minä jouduin perustelemaan Pyörälän ärsyttävyyttä, niin haluaisin kyllä kuulla mikä Röökissä ottaa oululaista pannuun..
Viestin lähetti Myers
Tuo Virtasen ärsyttävyys juontaa tuonne divariajoille.
Anteeksi nyt vain, mutta tuon joukkueen tehokkain pelaaja eli Mike Ridley teki 80 peliin 65 pistettä. Yli 50 pisteen miehiä oli myös kaksi suomalaissyntyistä pelaajaa eli Tomas Sandström ja Reijo Ruotsalainen.Viestin lähetti Ossi
Anteeksi nyt vaan, mutta tuohon aikaan 40 pistettä 66 pelissä oli surkeahko suoritus taitopelaajalta. Jos Raimo tänä päivänä vetäisi vastaavat lukemat NHL:ssä, sitä voisi jo pitää jonkinlaisena saavutuksena. Ei hyvänä, mutta jonkinlaisena. Väitän, että nykyinen Saku Koivu olisi mättänyt vajaat 20 vuotta sitten tuplaten Raimon silloiset tehot NHL:ssä.
Köpille.
A. Virtasen ärsyttävyys johtuu jo Hermes ajoista.. tai oikeastaan Virtasen pojan asenteesta Kokkolan yöelämässä...
Viestin lähetti tiikeri
Mielenkiintoinen avautuminen sieltä turun suunnalta. Jos omat tepsukan halinallet kaikkien mielestä noin ärsyttäviä, niin onko se pelkästään Jyväskylän tai JYP-fanien vika? Voit sitten yhtä hyvinsamalla suorittaa tuon purkauksesi jokaiselle muullekin paikkakunnalle.
Niin ja odotamme tässä jännityksellä ja kämmenet hikoillen, että milloin se Tuokko taas törmää vahingossa Jyri Marttisen nyrkkiin siellä kaukalossa. Vai laitatteko kenties seuraavalla kerralla Rauteen asialle?
Suosittelen ottamaan päivän lääkityksen, vetämään syvään henkeä ja rauhoittumaan.
EDIT. ja dee_snyder on tietääkseni HIFK:in miehiä, vaikka JYP tuossa suosikkijoukkueena lukeekin. Vai miten dee?
Viestin lähetti Citizen
Ja minä en perkele asu turussa.
Viestin lähetti Pee
Vaan Turussako? Näin ainakin käyttäjäprofiilisi mukaan. Jos sinne kirjoittaa puuta heinää ja sen jälkeen joku toinen kirjoittaja tulee tietojensa pohjalta sanomaan sinua Turussa asuvaksi, niin en näe kovin fiksuksi avautua "minä en perkele asu turussa" -tyylillä.
Jouduttiinko Sami kantamaan paareilla ulos kentältä?Viestin lähetti L-Mies
Kukaan ei tuominnut sanallakaan Lepistön kuolemaa Suomi-Ukraina -pelissä, vaikka Sami teki seuraavassa vaihdossa maalinkin.
L
Viestin lähetti Kärpät#18
Marco Tuokon kusipäisyyspisteet nousee tämän illan perusteella 100x.
On siinä meillä todellinen ämmä!
Viestin lähetti Vanha Len
Mitäs se tuokko nyt on tehny?
Viestin lähetti Citizen
Helsingin yliopistolla opiskelen. Turussa olen kirjoilla kyllä, mutta viimeiset 3v on täällä Kumpulan Kampuksessa mennyt valtiotieteellisiä lukiessa. ..
Viestin lähetti ranger
Loukkaantumiset ja Malmöltä saatu erinomainen tarjous taisivat viime kädessä Helmisen NHL-uran katkaista, joskin totta on, ettei lopullista läpimurtoa koskaan nähty. Tosin, kuten sanottua, sama koskee suurinta osaa suomalaisista senttereistä. Voihan sitä siis "maitojunaksikin" halutessaan kutsua.
Ranger