Kuka on jääkiekkohistorian rumin pelaaja?

  • 3 127
  • 43

Kuka on jääkiekkohistorian rumin pelaaja?

  • Jorma Sevon

    Ääniä: 7 17,5%
  • Börje Salming

    Ääniä: 4 10,0%
  • Joku muu, kuka?

    Ääniä: 29 72,5%

  • Äänestäjiä
    40

Rocco

Jäsen
Dallas Drake on kuin saapas. Vieläpä rutussa.
Jonas Bergqvist ei tarvi vappunaamaria.
Tie Domi ei tarvi sukkahousuja päähänsä pankkiryöstössä.
Mike Ricci on alkuasukas.
Patrick Roy on todiste maan ulkopuolisesta elämästä.
Valeri Kamensky näyttää kuusi vuotta ryypänneeltä juopolta.
Phil Housley on Jofa-kypärä päässään kuin tatti.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti angnus
Sehän on melkein yhtä ruma,kuin Anne-Mari Sandell...Onkohan ne jotain sukua keskenään ?:D
Anne-Mari Sandell alias "tuonelan tienviitta".
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mike Ricci

Ehdottomasti....katsokaa nyt sitä äijää....ja eikös se valittu joskus "seksikkäimmäksi" pelaajaksi? Sokeainliittoko sen valinnan teki? Ricci vois pyrkiä pärställään kauhuleffaan.

Ja VASTA Rocco ekana sanoi Riccin....uskomatonta..
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Nämä nuoret klopit eivät taida muistaa Jorma "Quasimodo" Sevonia. Sen verran erikoisia ehdotuksia tulee.
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Viestin lähetti BigRedBob

Anne-Mari Sandell alias "tuonelan tienviitta".

Eikös "Tuonelan tienviitoilla" tarkoiteta pikemminkin näitä mustiin verhoutuneita (ja usein hyvinkin söpöjä ja ihania) gootti- / metallityttöjä? Näin minä olen oppinut ymmärtämään...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Viikate


Eikös "Tuonelan tienviitoilla" tarkoiteta pikemminkin näitä mustiin verhoutuneita (ja usein hyvinkin söpöjä ja ihania) gootti- / metallityttöjä? Näin minä olen oppinut ymmärtämään...
Noh, olen kuullut tätä ilmausta käytettävän niin A-M Sandellista, Micaela Metsosta, kuin myös gootti- metallitytöistäkin. Viimeksi mainittuja tulee varmaan tänään näkemään aika paljon tuolla Helsingin jäähallin nurkilla tänään, kun SLAYERRRRR tappaa talossa ja puutarhassa, seuranaan Cradle of Filth, In Flames ja Amorphis. Ja sinnehän minäkin olen menossa.
 

Rocco

Jäsen
Re: Mike Ricci

Viestin lähetti Cannibal
Ehdottomasti....katsokaa nyt sitä äijää....ja eikös se valittu joskus "seksikkäimmäksi" pelaajaksi? Sokeainliittoko sen valinnan teki? Ricci vois pyrkiä pärställään kauhuleffaan.

Valinnan teki Denver Post-sanomalehden lukijat ja kyseessä oli Denverin seksikkäin urheilija. Vaikea uskoa että Ricci yleensä voittaa jotakin ulkonäkönsä perusteella. Kun ajattelee että Denverissä pelaa mm. NFL joukkue Broncos niin... Ricci voitti?!?
 

theref

Jäsen
Jep

Hölmö gallup, en osallistu!
Omia kuvia tiskiin vaan ne jotka toisia voivat arvostella. Melko varmasti kohta pukkaa ison kasan pikkuruisia liitetiedostoja joissa kirjoittajat näyttäytyvät näppistensä takaa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tosi typerä äänestys: mutta pakkohan siihen on vastata...
Ari Suutari ex-SaiPa!
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
"On rumaa kun mies on kaunis" sanoi joku, mutta en muista ketä. Eli Teemu Selänne on siten ruma. Rumimmasta en tiedä. Pelottavan näkönen oli ex-Ässä Sergei Butko.
 

heka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No joo...

Kannattaa tietysti käydä katsomassa ensiksi peilistä sitä omaa naamataulua ennen kuin alkaa huutelemaan toisista mitään. Tämä on kyllä täysin turha ketju, joka kuuluu varmasti paremmin vaikka www.demi.fi keskusteluihin...
 

toskala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
josef "kameli" boumedienne
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kipruko ruma

Taidatte olla pojat kateellisia tai muuten huononäköisiä, jos Kiprua rumaksi väitätte. Vaikka kauneus on toki katsojan silmissä niin siltikin ihmettelen. Minusta hän on söpö, ja minulla on sentään monen vuoden kokemus miesten ulkonäön arvioinnissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös