Sean Connery on ainoa oikea 007. Conneryn aikakauden Bond elokuvat ovat edelleen klassikoita. Tyylikkäitä, loistavan juonen omaavia elokuvia, ilman käsittämätöntä räiskettä ja vilinää, kuten viimeaikaiset Bond- elokuvat. Muistatte varmaan, että Connery teki Come Back:in Bondiksi elokuvissa Timantit ovat ikuisia vuonna 71 ja Never Say never again, vuonna 1983. Tuo Bond elokuvahan ei taida olla virallinen Bond elokuva, mutta hyvin mies veti roolinsa vanhoilla päivillään.
Conneryn jälkeen näyttelijänä ollut George Lazemby, elokuvassa Hänen Majesteettinsa salaisessa palveluksessa v. 69 oli täydellinen Floppi. Itse olen katsonut elokuvan vain kerran. Lazemby ei oikein sytyttänyt minua, eikä ilmeisesti muitakaan, koska pesti kesti vain yhden Bondin.
Lazembyn jälkeen Bondiksi tullut Roger Moore oli myös loistava Bondin roolissaan. Vaikka Roger vetikin Jamesin roolin hyvin, ei hänkään mahda mitään Seanille.
Kahdessa Bondissa esiintynyt Timothy Dalton oli myös hyvä Bond, mutta ei kuitenkaan sytyttänyt lopullisesti.
Pierce Brosnan on Conneryn ja Mooren jälkeen paras.
1. Sean Connery
2. Roger Moore
3. Pierce Brosnan
4. Timothy Dalton
5. George Lazemby
Ai niin seuraava Bond taisi olla v*tun Blondi?