Kuka olisi Lukon mahdollinen urheilutoimenjohtaja?

  • 7 440
  • 35

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutta en kylla lukkoon toivoisi. Sitten pitaisi rakennuttaa porin lentokentalle "Loundge".

Urama on tuhonnut sen Rauman Lukon jota olen pikkupojasta asti kannattanut. Pena ymmärtäisi fyysisyydestäkin jotain, mutta nyt kannattaa unohtaa taklaukset ja rähinät ja keskittyä välttämään putoamista sarjaporrasta alemmas.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Urama on tuhonnut sen Rauman Lukon jota olen pikkupojasta asti kannattanut. Pena ymmärtäisi fyysisyydestäkin jotain, mutta nyt kannattaa unohtaa taklaukset ja rähinät ja keskittyä välttämään putoamista sarjaporrasta alemmas.
On mielenkiintoinen mielipide. Urama taitaa olla melko taitava tuhoamaan jotain missä Toivola, Tolvanen ja kumppanit eivät ole onnistuneet.

Niillä pelimerkeillä Uraman ja kummpanienkin on mentävä, joita käteensä saa. Uraman työnäyte Tapparassa oli kyllä jäätävä. Mitalit joukkueella, jonka menestymiseen ei etukäteen olisi uskonut millään. Viime kauden menestymättömyyttä varmaankaan ei yksin Uraman piikkiin voi laittaa.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On mielenkiintoinen mielipide. Urama taitaa olla melko taitava tuhoamaan jotain missä Toivola, Tolvanen ja kumppanit eivät ole onnistuneet.

Niin no Tolvasen aikana jäin kanssa kotiin kun näin mitä touhua se oli. Toivolan aikana tuli käytyä varmaan 80% kotipeleistä katsomassa. Uraman mikkihiiriorkesteri pelottaa jo etukäteen. Vituttaa jo valmiiksi kun ajattelee sitä räntäsadetta ja huonoa keliä missä ajelee kotiin ja Lukko on hävinnyt taklaamatta kertaakaan munattomalla esityksellä. Sitten autoradiosta kuuluu päävalmentajan kommentti jossa hän selittelee ettei oltu vielä valmiita. Koko saatanan kauden Urama jauhoi tuota samaa paskaa. Koska Urama meinaa saada joukkueen pelin siihen kuntoon ettei tarvitse selitellä koko kautta? 2011-2012 kaudella vai?
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koska Urama meinaa saada joukkueen pelin siihen kuntoon ettei tarvitse selitellä koko kautta? 2011-2012 kaudella vai?

Vaiks silloin. Yhtä makealta se mestaruus maistuisi silloinkin.

Ketjun aiheesta sen verran, että ei Lukko oikeastaan tarvitse mitään urheilutoimenjohtajaa. Tittelikin on vähän turhan krumeluuri. Ammattimainen pelaajakordinaattori on se mitä kaivataan. Äijää, kenellä on suhteet ja kontaktit, aikaa matkustella ja intohimoa kaivaa ja seuloa helmiä Lukolle.

Tosin voi sitä äijää UTJ:ksikin nimittää, jos siitä tulee sille parempi mieli.
 

Magz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin no Tolvasen aikana jäin kanssa kotiin kun näin mitä touhua se oli. Toivolan aikana tuli käytyä varmaan 80% kotipeleistä katsomassa. Uraman mikkihiiriorkesteri pelottaa jo etukäteen. Vituttaa jo valmiiksi kun ajattelee sitä räntäsadetta ja huonoa keliä missä ajelee kotiin ja Lukko on hävinnyt taklaamatta kertaakaan munattomalla esityksellä. Sitten autoradiosta kuuluu päävalmentajan kommentti jossa hän selittelee ettei oltu vielä valmiita. Koko saatanan kauden Urama jauhoi tuota samaa paskaa. Koska Urama meinaa saada joukkueen pelin siihen kuntoon ettei tarvitse selitellä koko kautta? 2011-2012 kaudella vai?

Sen verran voisinin tähän kommentoida että itseäni eniten vitutti viime kaudella , se että ei pelattu tarpeeksi fyysistä kiekkoa. No tappeli Saarenheimo :D Tästä kärsi mielestäni selvästi tunnelma äijänsuolla.
Toivon että nyt pelataan fyysisemmin ja ajetaan niitä äijiä sinne seinille kunnolla prkl. Yleisö syttyy ja jne.. Mutta onko tämä mahdollista. Toivottavasti.
Uramaan minulta löytyy luottoa ja toivon että taistellaan oikeasti.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Sen verran voisinin tähän kommentoida että itseäni eniten vitutti viime kaudella , se että ei pelattu tarpeeksi fyysistä kiekkoa. No tappeli Saarenheimo :D Tästä kärsi mielestäni selvästi tunnelma äijänsuolla.
Toivon että nyt pelataan fyysisemmin ja ajetaan niitä äijiä sinne seinille kunnolla prkl. Yleisö syttyy ja jne.. Mutta onko tämä mahdollista. Toivottavasti.
Uramaan minulta löytyy luottoa ja toivon että taistellaan oikeasti.
Mitään "äijiä seinälle"-kiekkoa ei Uraman kanssa tulla näkemään ikinä. Mies on liian yksinkertainen muokatakseen peliään niin paljoa. Kun Urama puhuu taistelevasta joukkueesta niin se tarkoittaa jotain aivan muuta kuin vahvaa maalineduspelaamista, karvaamista tai taklaamista. En ole ihan varma miten se taistelu käytännössä ilmenee.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitään "äijiä seinälle"-kiekkoa ei Uraman kanssa tulla näkemään ikinä. Mies on liian yksinkertainen muokatakseen peliään niin paljoa. Kun Urama puhuu taistelevasta joukkueesta niin se tarkoittaa jotain aivan muuta kuin vahvaa maalineduspelaamista, karvaamista tai taklaamista. En ole ihan varma miten se taistelu käytännössä ilmenee.

Koko joukkueelle ainoastaan yksi paketillinen purukumia..siitä se lähtee mikäli valmentajan neuvot menevät perille..Taistellaan ainakin siellä kopissa sitten..=)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ihmeelliseltä tuntuu, jollei Lukko hommaa vakituista päätoimista UTJ:aa. Myöskin ihmettelen seitsemää viimeistä viestiä. En ymmärrä ensinkään, miten ne liittyvät Lukon tulevaan- / olemattomaan urheilutoimenjohtajaan? Mä oon kai tymä;)

Uramasta pojat kirjoittelevat, en kuitenkaan usko UTJ:n olevan Rale.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihmeelliseltä tuntuu, jollei Lukko hommaa vakituista päätoimista UTJ:aa. Myöskin ihmettelen seitsemää viimeistä viestiä. En ymmärrä ensinkään, miten ne liittyvät Lukon tulevaan- / olemattomaan urheilutoimenjohtajaan? Mä oon kai tymä;)

Uramasta pojat kirjoittelevat, en kuitenkaan usko UTJ:n olevan Rale.

Jumala on kaikkialla..=)
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Jos nyt oikein olen käsittänyt, niin UTJ:ta ei tule. Scouttaus sen sijaan siirtymässä vähän Kettumaisen mainitsemille linjoille eli ammattimaisempaan suuntaan.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Jos nyt oikein olen käsittänyt, niin UTJ:ta ei tule. Scouttaus sen sijaan siirtymässä vähän Kettumaisen mainitsemille linjoille eli ammattimaisempaan suuntaan.

Tama kelpaa ainakin minulle mainiosti, scouttaus se ongelma on ollut ja siihen ne laakkeet pitaa loytaa. Toivottavasti tuo pitaa paikkansa.

Luulisi tiedotuksen tulevan asioista pian, jos ei naita senttereita julkaista pian lukon toimesta niin varmasti vuotavat jotain kautta nettiin. Samalla kai voisi kertoilla muutkin uutiset?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös