Jospa kohde olikin väärä? Jos Inka osuikin tulilinjalle vahingossa, kun tarkoitus olikin viestittää jotain Kaj Kunnakselle (jonka nähdessään Golden Awe huutaisi ~EARS!)? Vahinko ja kohu ei olisi näin suuri, jos pyllyttelijä olisi ollut joku böndepelaajista, tällöin ikkunassa olisi vilahtanut pitkillä kalsareilla verhottu kankusto.Se nyt vaan on niin, ettei suomalaiselle naiselle - Inkalle varsinkaan - kertakaikkiaan näytetä persettä, piste. Siis ellei se nainen vasiten pyydä näyttämään, ja silloinkin häveliäästi. Eli tule tänne, persereiska, niin setä Evil opettaa tapoja.
Jospa kohde olikin väärä?
Jospa Inka tosiaan tilasikin täysikuun möllöttämään bussin ikkunasta. Huumorintajuisen oloinen likka, en ihmettelisi. Tosin olisihan tuolla poikamiehiäkin joitten pukamia laskea. Mitäköhän rva Hagman tuumii?Tai sitten jospa Niklas tietääkin Inkasta jotain sellaisia asioita mitä me emme!
Todistettavasti ei juuri mitään, kun meni ja nai Niken/Nikkeä. Kun Piritta oli vielä Hannula, sain kunnian kerran vaihtaa pari sanaa kasvokkain ko. herkkupalan kanssa. Semmosen ku sais pulloon, loppuis dokaaminen siihen paikkaan.Mitäköhän rva Hagman tuumii?
Tamminen perkele. Ensimmäiset harjoitteet, kun pelimiestä teki, oli se, että otetaan housut pois.
Ja sillä tempulla saa vielä jääkiekkoleijonan arvonimen.
Se on muuten Mika Nieminen, jonka perseestä biisissä kuulemma lauletaan."Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä, tehdä niin isot että silmät putoilevat naisten päistä".
Inkalla on vielä ilmeisesti silmät tallella, tai sitten Hagmanin ahteri ei vaan täyttänyt Eppujen Urheiluhullu -biisin kriteerejä?
Minä en ole kyllä pitkään aikaan nähnyt tästä jauhettavan muualla kuin tässä ketjussa.Aikamoinen polemiikki tästäkin on saatu aikaan. No, perseelleen kisat Suomen osalta lopulta menivät, joten eipä tällainen loppuhuipennuskaan hirveästi yllättänyt.
Ei Inka kauhean loukkaantunut tai järkyttynyt tuosta jonkun Leijonan paljaan takapuolen vilahduksesta, no miksipä olisikaan - tuskin tuo noin naisen silmin niin kamalaa oli. Ja Inka vaikuttaa muutenkin ihan huumorintajuiselta ja hauskalta tytöltä joka osaa suhtautua asiaan oikealla tavalla joten eiköhän tämä tapaus ole ennemminkin tuonut vain hymyn Inkan naamalla.
Minä en ole kyllä pitkään aikaan nähnyt tästä jauhettavan muualla kuin tässä ketjussa.
Vilauttas jo joku julkkiskaunotar rintojaan, niin saataisiin uutta puhuttavaa.
Nyt helvetti hiljaa! Saattaa Takiainen kuulla ja saada idean.
Inka ei varmastikaan olisi itse halunnut moista haloota asiasta, koska tiedän ettei hän pahoittanut mieltään vilautuksesta - onhan hän jo varmastikin moisia nähnty. Tosin täytyy (seuraavan kerran kun näemme) ottaa asia puheeksi, ihan kiusallanikin..:D
Enpä tahtoisi olla Brendan Witt ja odottaa ensi kautta peläten sitä, millaisen koston Hagman järjestää viime kaudella nähdystä kyynärpäätaklauksesta.
Tarkoitin nimenomaan tätä viestiketjua. Ihmeesti näinkin "mielenkiintoiselle" ketjulle on mittaa syntynyt, mutta Jatkoajassa se ei mitenkään yllätä :)Minä en ole kyllä pitkään aikaan nähnyt tästä jauhettavan muualla kuin tässä ketjussa.
Herra Witt kömpii kuselle keskellä yötä ja kohtaa kaamean näyn: Vessan ikkunaan on painautunut paskainen karvaperse!!! Kosto on suloinen!Enpä tahtoisi olla Brendan Witt ja odottaa ensi kautta peläten sitä, millaisen koston Hagman järjestää viime kaudella nähdystä kyynärpäätaklauksesta.
M@rko77 puhuikin kaunottaresta.
No luuletko ettei Takiainen pidä itseään sellaisena? Mutta tämä tästä.
Näin taitaa olla, kun mainitsee vielä erikseen Caruson, eli viittaa nimenomaan CSI-versioista paskimpaan, Miamiin. Yleensä, CSI:sta puhuttaessa, huomio kiinnittyy Vegas-versioon. Onko Inkalla ja Horatio Cainella suhde? Päättyykö suhde Horation pyllistykseen?Nyt tiedetään, että Inka lukee jatkoaikaa. Blogissaan hänkin jo arvuuttelee, että onko Kalervo "Kale on mun kaveri" Kummola lähettänyt CSI-tutkijat Berniin.
Neitikiekkoa