Lisäksi Nokka väläytteli tässä sarjassa sellaisiakin ominaisuuksia, joita ei kahtena aikaisempaa vuonna nähty:
- pelinsisäiset reagoinit (esim. veskari pois oikeaa aikaan)
- pelienväliset reagoiit (esim. Ahtolan rooli tänään, Vallinin peluutus)
- viimeinen tunteenpurkaus vastapuolen valmentajasta, joka osoitti, että kaverilla on tunteet!
Ja matkahan jatkuu vielä. Tosin näin pari tuntia jännityksen/potentiaalisen sydänkohtauksen jälkeen sitä rupeaa kelaamaan, miten pienestä kaikki oli kiinni: Hentusen läpiajo maaliin eilen, ja olisimme olleet jo yli vuorokauden kesälomalla.
Kyllä. Respektit ja kiitokset silloin kun ne on ansaittu. Kyllä aluksi näytti, vielä itseasiassa siinä HIFK vs Narrit 1-2 pelien ollessa, että Erkka vie Nokkaa. Cobol itseasiassa latoi aika hyviä faktoja. Mutta kuten BOL tuolla(toisessako ehkä?) ketjussa sanoi, Erkan aika ei riittänyt kuin puolustuksen rakentamiseen ja näin ollen Narrit oli yhden ketjun, välillä yhden miehen, lauma. Lahtea on hehkutettu ja ihan aiheesta, mutta kyllä mä silti nostaisin Ilmalan sakilta kaikkein korkeimmalle Lasakin ja Väänäsen. Toi kivijalkaparivaljakko meinas saatana oikeasti lyödä luun kurkkuun runkosarjan maalikingeiltä.
Mutta kuten Erkka vei pari ekaa ja HIFK:n sössiessä itse yhden, niin otti Nokka(kenties jo viime vuodesta) opikseen ja räväytti ässän(ei porilaisen) hihastaan: Tadaa! Vittu me karvataan ja painetaan päälle kuin höyryjyrät! Lisäksi oli suorastaan nerokasta laittaa vikaan matsiin Turre+Co varjostamaan Lahtea. Vähän enemmän käsiä niin Turreboy olisi heittänyt byyrinkin. Nokka myös oli saletisti vastuusta tosta yyveen yhden yön ihmeparantumisesta. Lopullisen niitin Nokan kumarrukseen lyö Lennun peluutus: kun jätkä on kuuma, sitä ei pidetä tasaminuuteilla istumassa vaan syötetään sille jääaikaa kuin hodaria krapulaiselle.
Ainoan miinuksen tänään Nokassa olin näkevinäni sen av-koostumuksen: VP, MG, Kousa+Vallin. Sori, mutta VP ja Vallin menee vielä(ja hyvin meneekin) mutta Kousa ja MG ei ole mun makuun. Mutta vittuako tässä kitisee. Narrit puhaltelee uimarenkaisiin ilmaa ja etsii bermudashortseja ja HIFK kattelee jo Rauman suuntaan. Enough said.
ps. Stigu, mietippä kuinka moni Ilmalassa on tänään kironnut sitä Hentusen läpiajoa?