Ok, Penan sotkujen takia siis oli hankittava esimerkiksi Walsh? Ja myös Housumäen kanssa oli tehtävä kahden vuoden soppari, vaikka kyseessä on paska veskari?
Niin, tätähän mä en käsittääkseni väittänyt. Mä en nyt jaksa lähteä jälkiviisastelemaan näistä hankinnoista, koska sen on turhaa, eikä johda mihinkään. Mikään ei kyllä viitannut siihen, että esim. Pitkämäki floppaa, kuten nyt on tapahtunut. 2v:n soppari on jälkikäteen katsottuna todella suuri riski, mutta jos olisi mennyt paremmin, voisimme täällä huokailla, että onneksi Pitkämäki jatkaa ensi kaudellakin. Nyt näin ei sattuneista syistä tapahdu, mikä tietenkin on sääli kaikkien osapuolten kannalta.
Walsh oli odotusarvoisesti toivotaan-toivotaan-tapaus ja ilman loukkaantumista uskon, että alku olisi ollut positiivisempi kuin mitä nyt on nähty. Nythän emme sitä saa tietää. Joskus pitää vain olla rohkea ja kokeilla, josko onnistuisi. Nyt ei onnistunut.
Jälkikäteen on niin helppo viisastella. Vielä helpompaa on aina dumata kaikki, koska kun menee hyvin, kukaan ei jaksa kaivella toisten kauhuskenaarioita, vaan silloin nautitaan menestyksestä. Jota siis emme ole vähään aikaan täällä tavanneet. Jatketaan vaikka aiheesta muissa ketjuissa, koska ei liity KJ:hin mitenkään.
Ja itse aiheeseen sen verran, että KJ voisi kaivaa itsestään sen hullun kontrollifriikin ja pistää jätkät kunnolla ojennukseen. Mitään Jalosen korvaajia ei täällä tarvita.