Kuka kippariksi?

  • 2 118
  • 22
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt kun on selvää, että Saku ei ainakaan kisojen alkuun ehdi, niin pitäisi keksiä joukkueelle kippari. Numppa saa vielä taistella kisapaikastaan, mutta mukaan mahtuessaan päivänselvä valinta. Entä jos miehen kausi päättyykin sunnuntaina?

Vaihtoehtoja: Timonen, Lind, Aalto, Ojanen. Muut vaihtoehdot ovat käsittääkseni poissuljettuja. Mielipiteitä!
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Raipe pääsee satavarmasti kisoihin ja on näinollen itseoikeutettu valinta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä veikkaisin Timosta, tai ainakin se olisi minun valintani.
En kyllä jaksa uskoa sitä että Koivu tulisi kisoihin, ainakaan pelaamaan, jos Montreal tipahtaa. Luultavasti kuntopuoli ei ole ihan paras mahdollinen kuitenkaan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Itse veikkaisin näin:

C Kimmo Timonen
A Raimo Helminen
A Janne Niinimaa

Uskoisin, että on Timosen vuoro taas pitkästä aikaa kantaa C-kirjainta rinnassaan ja nimenomaan maajoukkuepaidassa arvokisoissa. Jos en ihan väärin muista, niin eikö Timosella joskus jossain pienessä maajoukkueturnauksessa ollut C rinnassa? Joka tapauksessa tänä vuonna on Timosen vuoro olla kapteeni.
 

Raimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Salt Lakessa kapteeni oli Selänne ja varakapteenit Numminen ja Kapanen. Viime mm-kisoissa Nummelin oli kapteeni ja Helminen ja Timonen varakapteeneja.
Luulen, että ainakaan Raipe ei ottaisi kunniaa vastaan joten veikkaan vahvasti Nummelinia. Itse tietysti toivoisin kapteenin olevan Raimo Helminen, mikäli joukkueeseen valitaan!
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Arnold
Itse veikkaisin näin:

C Kimmo Timonen
A Raimo Helminen
A Janne Niinimaa

Uskoisin, että on Timosen vuoro taas pitkästä aikaa kantaa C-kirjainta rinnassaan ja nimenomaan maajoukkuepaidassa arvokisoissa. Jos en ihan väärin muista, niin eikö Timosella joskus jossain pienessä maajoukkueturnauksessa ollut C rinnassa? Joka tapauksessa tänä vuonna on Timosen vuoro olla kapteeni.

Sanoisin että Arnoldilla on erittäin hyvät valinnat.Timonen mahdollisesti Nashvillen ensi kauden "C", Raipe ei esittelyjä kaipaa ja "Asseri" on Edmontonin tukipilareita...
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Tässä on minun ehdotus:

C Petteri Nummelin
A Raimo Helminen
A Kimmo Timonen

Jos Nummelin ei pääse kisakoneeseen niin C:ksi nostetaan Kimmo Timonen ja toiseksi A:ksi Janne Ojanen.
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Pakkii ei pidä koskaan laittaa kapteeniksi. Sen pitää olla hyökkääjä. Elikkä näin menis mun valinnat.
C= Lasse Pirjetä
A= Raimo Helminen
A= Janne Ojanen
Ja näitä yhdistää, se että yksikään ei käytä visiiriä. Visiiri on lasten lelu.
EDIT: Yksi "n" pois Ojasen etunimestä.
 

Ylikulma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nummelin on hyvin todennäköinen vaihtoehto, mutta minusta parempia kapteeni ehdokkaita olisivat ehdottomasti Kimmo Timonen ja Janne Niinimaa.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Kapteenin homma Petulle vaan, varakippareiksi sitten Kimmo Timonen ja Raipe, ettei kukaan pääse tekemään valitusta EU:lle ikärasismista.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen
Viestin lähetti SÄLLI 85
Pakkii ei pidä koskaan laittaa kapteeniksi. Sen pitää olla hyökkääjä.

ja millä perusteluilla? Vrt. Teppo Numminen Phoenix Coyotes.

C = Nummelin
A = Timonen
A = Raipe
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Eikös pelaajat sen kapun taas valitse ?

...vai oonko ihan yössä ?

Omat arvaukset:

"C"-Nummelin
"A"-Ojanen
"A"-Timonen
 

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Kapteeni valittiin, mutta varakapteeneja ei vielä. Veikkaisin, että he ovat Kimmo Timonen ja Raimo Helminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös