Kuka Jokereiden seuraava valmentaja?

  • 65 417
  • 426

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ainakin voidaan sanoa, että Jortikka-setä on nyt hyvin, hyvin vihainen. Saas nähdä, leppyykö vielä ja huomiseksi.

- - -

Yllä oleva ei ole fakta. Se on ns. alan piireissä kiertävä tilannekatsaus.

- - -

Luoja varjelkoon meitä Lukkarilalta. Viimeinen lause on fakta.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jet-Ace

Minulle kerrottiin Jokereiden 2005-2006 valmentajakaksikon olevan Immonen-Jouko Lukkarila.

Nyt kun sen tänne joku muu heitti, niin uskallan myöntää, että tämän tiedon minäkin olen aikaa sitten antanut itselleni kertoa. Tuntui niin uskomattomalta, ettei ole viitsinyt itseään täydellisesti munata ja siitä tänne mitään kirjoittaa. Mutta olisiko sittenkin niin, että money talks again.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Soitin Länsimäen nakkikioskin tsupparille ja kysyin, kuka valmentaa missäkin. Helppo homma, tsuppari vastasi ja heitti nimet seuroineen kuin porilaisen naamaansa:

Jokerit: Immonen
HIFK: Heikkilä
Blues: Summanen
TPS: Jortikka

- - -

Yllä oleva ei ole fakta. Se on ns. alan piireissä kiertävä arvaus.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Soitin eräälle Jokereiden pelaajalle ja hän sanoi, että Jokeita valmentaa kaudella 2005/2006 Jortikka-Immonen. Hän kertoi, että hän oli itse tehnyt omat ratkaisunsa jokin aika sitten tämän tiedon perusteella eikä ole edes unissaan kuullutkaan mistään Lukkarilasta. Paitsi kauhutarinoita takavuosilta. Jotain todella outoa on tapahtunut, jos Jortikka ei jatka, pelaaja kertoi.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Soitin Länsimäen nakkikioskin tsupparille ja kysyin, kuka valmentaa missäkin. Helppo homma, tsuppari vastasi ja heitti nimet seuroineen kuin porilaisen naamaansa:

Jokerit: Immonen
HIFK: Heikkilä
Blues: Summanen
TPS: Jortikka

- - -

Yllä oleva ei ole fakta. Se on ns. alan piireissä kiertävä arvaus.

Tuota voisi juuri tällä hetkellä kutsua aika valistuneeksi arvaukseksi. Kysy siltä tsupparilta, alkaako se änäri vai ei, tuntuu olevan fiksu kaveri.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Paitsi kauhutarinoita takavuosilta. Jotain todella outoa on tapahtunut, jos Jortikka ei jatka, pelaaja kertoi.

Eiköhän se Jortikka Jokerien valmentajana jatka. Aika typerä veto olisi Hjallikselta päästää Jortsu muualle. Tietysti jos herran omat lähtöhalut ovat kovat niin se on asia erikseen.

Mikäs näistä Lenkki Lukkarilan metodeista antaa aihetta kauhutarinoihin?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Isaksson
Kysy siltä tsupparilta, alkaako se änäri vai ei, tuntuu olevan fiksu kaveri.

Kysyin. Tsuppari kertoi, että NHL:n parhaiten tienaavien pelaajien enemmistö on nyt valmis hyväksymään sopimuksen, josta on poistettu henkilökohtainen palkkakatto. Hän oli myynyt purilaiset parille vajaan 10 miljoonaa dollaria vuodessa ansaitsevalle sulkulaisille, jotka olivat ilmoittaneet äänestävänsä nyt sopimuksen puolesta, jos NHLPA asian laittaa salaiseen tai julkiseen äänestykseen. Jos omistajat saavat seurakohtaisen palkkakaton muotoiltua jotenkin toisin, sopimus on varma ja kausi alkaa 24.2. 2005.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Isaksson
Halvaantuiko tää porukka täällä, vai miksi on niin hiljaista.
Noup, mulla vaan on ainakin niin pitkät piuhat, etten ole vielä päättänyt mitä huhua seuraisin.

No nyt tuli perille, mä luotan siihen että Jortsu jatkaa. Perusteluna se, että se tuntuu minusta mieluisimmalta. Toisaalta minulla ei kyllä ole mitään Wadeakaan vastaan. On vain ajan kysymys koska Wadelle on annettava mahdollisuus ykkösenä. Mies on sen ansainnut, mutta jos ensi kausi vielä mentäisiin Jortikalla.
 

One#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SoJy, ManU, Ac Milan, Barcelona
Omat pjat projekti jatkuu...

Joo Immonen *ittu pääkoutsiks vaan! Omat pojat projekti sen kuin vaan jatkuu. Metro ja Thomas ulkomaille ja Sulo ja Lindroos paikkaamaan. Ja tottahantoki Ströbä ykköspakkipariin, Immonenki voi käydä välillä koittamassa vanhan pakkiparin kaa.

Eiku oikeesti. Toivotaan, että Jortikan jatko kerrotaan huomenna ja Masa vois vaikka samalla kertoa, ettei enään ikinä puutu pelaajavalintoihin ennen- ja keskenkautta.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Itse olen edelleen täysin siinä uskossa, että Jore jatkaa. Suuri järkytys on, jos huomenna julkistetaan parivaljakko Immonen - Lukkarila, se on varmaa. Löytyisikö Ikijokeri-Immoselta riittävästi auktoriteettia ykkösvalmentajaksi? Itse vähän epäilen...
Kyllä Jortsu on turvallisin vaihtoehto, ehdottomasti. Jos ei Jortsu, niin vaikka sitten Ara(Kunhan se Hirso ei sitten tule perässä! )
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Isaksson
Halvaantuiko tää porukka täällä, vai miksi on niin hiljaista.

Jouko Lukkarilan nimen mainitseminen saa suurimman osan jääkiekosta pitäviä ihmisiä valahtamaan kalman väriseksi - osan jopa kalman hajuiseksi. Ei siis ihme, että veljemme värjöttävät hiljaa nurkissaan miettimässä kauhukuvaa siitä, kuinka jälleen kerran Jouko-setä katsoo läppäristään, kuinka paljon joukkueen etukyykkytulokset ovat parantuneet, ja kuinka ylivoimaisia siksi olemme.

Petri Keskitalosta muuten tehtiin aikoinaan nuorena, erittäin lupaavana urheilijana jonkinlainen fyysinen kokonaiskartoitus, jossa heikkoudeksi todettiin Petrin muuhun voimatasoon nähden heikot pohkeet. Tätä osaa sitten päätettiin talven aikana vahvistaa merkittävästi - toisin sanoen pohkeita treenattiin aivan helvetisti. Mielenkiintoinen kysymys kuuluukin, kuinka monta täyttä ottelua Petri tämän jälkeen otteli ja kuinka huippulahjakkuudesta saatiin tehtyä tusinatuote?

Mitenkäs tämä taas liittyy meihin - eh, siis jokereihin (hieno riimi)? No siten, että pelkäämme halvaantuaksemme, että Jouko huomaa, kuinka valtavassa epätasapainossa Jokereiden anaerobinen ja aerobinen valmius on ja hän päättää treenauttaa kymmenen kuukautta vain toista osaa, jotta aikaan saataisiin tasapaino ja jälleen kerran suuren luokan ylijääkiekkoilija, joka maksimaalisilla etukyykkylihaksillaan voittaa vastustajan kuin vastustajan.

Vakavasti ottaen, olen hyvin, hyvin huolissani siitä, muistaako Jore ensi vuonnakaan tehdä muuta kuin juoksuharjotteita joukkueen kanssa. Hän nimittäin valmentaa kauden 2005-2006 edelleenkin Jokereita. Joka on kovaa vauhtia tekemässä historiallisen kovaa ennätystä koko joukkueen cooper-tulosten keskiarvossa. Kuuleman mukaan joukkue on myös täpösen täynnä reilusti alle minuutin painelevia 400 metrin juoksijoita ja valtaosa kipittää puolessa tunnissa reilun seitsemän kilsaa. Pikapyrähdyksessä Kärpistä löytyy kuuleman mukaan kaksi joukkueemme keskivertoon yltävää kaveria.

Jääkiekkoonhan Jokereissa ei ole tänä kautena varsinaisesti keskitytty, vaan juoksutuloksiin. Siksi Jortikan jatko huolettaa syvästi, kuten on huolettanut jo pian kaksi vuotta.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Eli tuo tiedotustilaisuus koskien ensi kauden valmennusjohtoa järjestetään torstaina klo 12.00. Ainakin jokerifanit.net on paikalla joten varmennus valmentajista saadaan viimeistään heti puolen päivän jälkeen.

jokerifanit.netin uutinen
 

Santtu

Jäsen
Peukut pystyyn Suomen parhaan valmentajan uudelle sopparille eli toivotaan, että torstaina on Jortikka siellä pallilla eikä esim Ara tai joku muu tusinakaveri.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tsuppari oli päivittänyt datansa iltapäivällä ja hänen uusin listansa on seuraava:

Jokerit: Jortikka-Immonen-Lukkarila
HIFK: Heikkilä-Surenkin
Blues: - Summanen
TPS: Jursinov-Virta

Jokereihin olisi tulossa siis Lukkarila mukaan, mutta Jortikka jatkaa. Summasen rooli ja tilanne on avoin Bluesissa. Muuten kuulemma homma on saletti.

- - -

Yllä oleva ei ole fakta. Se on ns. alan piireissä kiertävä viimeisin arvaus.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija
Viestin lähetti cobol
Summasen rooli ja tilanne on avoin Bluesissa. Muuten kuulemma homma on saletti.

Kuvittelenko vain, mutta onko tuo lause sekava...
Siis, että Summanen saletisti tulee, mutta saattaa olla ettei tule tai tekee jotain muuta.

Jos kaikki muut ymmärsivät tuon lauseen, vetoan väsymykseen...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti ZOOM
Kuvittelenko vain, mutta onko tuo lause sekava...
Siis, että Summanen saletisti tulee, mutta saattaa olla ettei tule tai tekee jotain muuta.

Jos kaikki muut ymmärsivät tuon lauseen, vetoan väsymykseen...

Minä ainakaan en ymmärtänyt. Enkä edes vetoa mihinkään. Ja tuskinpa mikään on aivan saletti esimerkiksi TPS:n kohdalla noilla nimillä. Summasenkin tilanne on mun oman arvaukseni mukaan edelleen avoin. Mutta minä en kuulu tsupparin tavoin ns. alan miehiin :)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Mutta minä en kuulu tsupparin tavoin ns. alan miehiin :)
Tärkeintähän on, että sulla on ihan ok tsuppari, ei siis kande vaihtaa ainakaan sitä ;)

Sen vielä kysyisin muilta kuin tsuppareilta, että miksi pelkkä Lukkarilan nimi saa ihmiset tolaltaan. Oiva ansiokkaasti asiaa valotti, mutta jos ukko Jortsun ja Waden "takana" tekee hommia jengin fyysisten ominaisuuksien eteen, niin eikös se ole ok ? Joka tapauksessa Rami ja Erkkahan tuon Lukkarilan takana ovat, nämä heput näkevät siis Lukkarilalle käyttöä ja Ramihan hänet viimeksi Jokereihinkin "vaati".

Miten tämä taas sopii siihen kuvioon, että Rami olisi menossa Bluesiin niin siitä en sano mitään. Vaatisi tsupparin broidin selventämään tuota.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Jortikka ei jatka ensi kaudella.

Lisätietoja odotellaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Tuomas
Jortikka ei jatka ensi kaudella.

No voi p...!!!

Kukas Keijo Petteri sinne nyt sit penkin taakse tulee?

No toivotaan että edes seuraavaksi paras vaihtoehto, Hannu Aravirta olisi sitten se valinta.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Tuomas
Jortikka ei jatka ensi kaudella.

Lisätietoja odotellaan.

Uusi osoite Turku, Sveitsi? Tämähän menee mielenkiintoiseksi! Jortshu ei pyöritellyt mediapeliään turhaan...
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Ilmoitetaankohan ensi kauden valmentaja tässä tiedotustilaisuudessa vai joskus kauden jo päätyttyä. Jortikan olisin nähnyt todella mielelläni ensi kaudellakin Jokereiden valmentajana, mutta tasan ei käy onnenlahjat.

Iltapäivälehdistöä vedätettiin siis taas oikein huolella. Eilenhän (vai toissapäivänä) ne liputtivat "varmana tietona" Jortikan jatkoa :)


edit. hippasen lisää tekstiä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös