Kuka Jokereiden seuraava valmentaja?

  • 65 663
  • 426

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Tämän päivän IS:ssa Jortikka sanoo, että hänen jatkonsa Jokereissa ratkeaa tammikuun loppuun mennessä. Toistaiseksi ei ole kuulemma neuvoteltu, mutta pian neuvotellaan. Jutun lopuksi Jortikka toteaa: "Sen voin sanoa, että molemminpuolista halua jatkamiselleni on".

Helvetin hyvä, jos Jortikka jatkaa. Jos ei, Ara on tietenkin seuraava vaihtoehto, mutta nykynäytöillä ilman muuta Jortikka.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: JORTIKAN PITÄÄ JATKAA

Viestin lähetti Santtu
Jalonen on luuseri kuten Arakin. Summasen jääkiekkoa en halua enää koskaan oman joukkueeni pelaavan, joten jos valmentaja ei ole Jortikka niin olkoot sitten vaikka Heikkilä.


Itsekkin jossain vaiheessa mietin Kari Heikkilää ja silloin joku täällä pyysi happea papille.Vakavasti ajatellen onko Heikkilällä tarpeeksi auktoriteettia pelaajiensa suhteen.
Jalonen ( hpk:n) saa kyllä joukkueen pelaamaan näyttävää hyökkäävää kiekkoa.Mutta miten on häikäiseekö areenan kirkkaat valot ,onko Jalosella mitään annettavaa Jokerijoukkueelle.Eikös sitä paitsi Jalosella ole sopimus ensi kaudesta Hpk:n kanssa?
Aravirran meriitit Jokerijoukkueen peräsimessä puhuvat puolestaan.
Summanen no jaa kuka jaksaa katsoa väritöntä kiekkoa kaudesta toiseen.Sitä paitsi Summanen on valitettavaa kylläkin aikamoinen riidankylväjä.Tarkoitan tällä nimen omaan sitä , että ei tule toimeen kaikkien pelaajien kanssa.Uskon että jos tuleva valmentaja on Summanen niin monet pelaajat hakeutuvat pois Jokereista tai eivät tule ollenkaan.
Kyllähän valmentajalla tulee olla auktoriteettiä ,mutta se ei saa mennä yli.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Jalonen, Aravirta jne

Jalonen on tehnyt hyvää jälkeä Kerhossa. Runkosarja on sujunut hänen johdollaan Hämptonissa aina varsin mallikkaasti.

Totuus kuitenkin on, että pleijareissa hänen kanttinsa ei ole vakuuttanut. Siinä vaiheessa kun pitäisi keksiä luovia tempauksia ja heittää aitiossa volttia sen tarvittavan ylimääräisen vaihteen löytämiseksi, ei Jutalta tämä ole onnistunut vaan hän on vajonnut tavalliseksi mikasaariseksi.

Jalosen aikana Kerholta on ollut oikeus odottaa ainakin pienellä tason nostolla finaalipaikkaa oikeastaan joka vuosi. Jostain syystä tämä ei ole onnistunut, ja se jokin syy on valmentaja.

Jokereissa paineet ovat läpi kauden vähintään samat kuin ry:ssä pleijareissa, joten en jaksaisi olla Jalosesta kovinkaan innostunut. Mikasaaristuminen voi olla edessä jo alkukaudesta paineiden ollessa jokeriluokkaa.

Aravirran kanssakin on vähän nin ja näin. Toki hän on omia, mutta IFK:n ilme tällä kaudella ei ole pahemmin vakuuttanut. Kun katsoo millä yrityksellä ja asenteella Jortikan Jokerit pelaa illasta toiseen ja vertaa sitä paikallisvastustajan ailahteleviin otteisiin, ei oikein jaksa innostua Aravirrasta, ainakaan jos Jortikkaan vertaa.

Tokihan voi olla ettei Ara tunne oloaan kotoisaksi IFK:ssa ja koko joukkueen ilme on siksi ajoittain melko haluton.

Jos Jortikka ei ole käytettävissä ja Rautakorpi menee Tapparaan, ei kotimaisia vaihtoehtoja juuri ole. Kari Heikkilää ei kai kukaan ota kovin vakavasti, joten kai se Aravirta sitten on se paras vaihtoehto tässä mainituista.
 

Alkiolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue ja Jokerit
Viestin lähetti Vakio
Jutun lopuksi Jortikka toteaa: "Sen voin sanoa, että molemminpuolista halua jatkamiselleni on".

Tästä voisi vetää sen johtopäätöksen, että Jortikka jatkaa meillä. Toivottavasti näin myös käy. Jos Jore kuitenkin suuntaa Aurajoen rannalle kannatan seuraajaksi a) Vasili Tihonovia tai b) Aravirtaa. Summasta en joukkueeseen halua. Niukat 2-1 voitot, tehokkaalla harjoituskuurilla selitetyt tappioputket ja yltiöpäinen viisikkopuolustus ovat ainakin minulla liian tuoreessa muistissa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Vakio
Jutun lopuksi Jortikka toteaa: "Sen voin sanoa, että molemminpuolista halua jatkamiselleni on".
= Jortikka jatkaa.

Näin ainakin toivon ja luotan tässä suhteessa HjalmarMasan ja Jortsun kykyyn saada asia sovittua. Mielellään mahdollisimman nopeasti, jolloin ensi kauteen valmistautuminenkin olisi hieman helpompaa ja pelaajatkin tietäisivät kuka Jokereita valmentaa.

Tässä vaiheessa en pysty keksimään yhtään järjellistä syytä miksen Jortikan jatkoa toivoisi. Jortsu on valmentaja, joka pystyy tekemään tulosta. Tällaisia valmentajia ei kovin paljon vapailla markkinoilla ole. Ihan vaan HjalmaMasallekin tiedoksi.

Kari Heikkilä kummittelee siis edelleen. Tätähän tosiaan on jo aikaisemmin lisähapen avulla käsitelty ja lopputulema oli ei, ei ja ei. Tässä suhteessa ei mieleni ole muuttunut, ennen otamme Tomppa#74 kanssa Jokerit valmennukseemme, kuin annamme joukkueen Heikkilän Karin käsiin.
 

peluri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Summasta en joukkueeseen halua. Niukat 2-1 voitot, tehokkaalla harjoituskuurilla selitetyt tappioputket ja yltiöpäinen viisikkopuolustus ovat ainakin minulla liian tuoreessa muistissa. [/B][/QUOTE]

Tästä olen samaa mieltä, Summasen selitykset siitä että koko kausi tähtää playoffseihin ei enää oikein sytytä (varsinkin kun kevään playoffit jäi lyhyeksi toisella kaudella). Runkosarjan pelejä käydään katsomassa maalien, iloisen hyökkäyspelin, taitavien yksilöiden ja ryminän (sitä ei tosin ole Jortikan ohjauksessa, muuta kylläkin)vuoksi. Sain tarpeekseni 2-1 voitoista ja varmistelevasta runkosarjapelistä Summasen aikana.
Jortikka pitäis saada jatkamaan, muuten vaihtoehtoja voisi olla Aravirta tai Heikkilä suomalaisista, mahdollisesti joku kanadalainen tuomaan uutta väriä.
 

sofronieva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jortikka jatkoon!

Olen vakaasti sitä mieltä, että Jortikalle jatkopahvia kouraan. Tämä siitäkin huolimatta vaikka itse kaipaisin hiukan enemmän ryminää kaukaloon, kokonaisuutena turkulaisen luoma paketti on erinomainen.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jortikalle 2+1 mallia oleva sopimus kouraan!

Midas on näyttänyt tällä kaudella myös Helsinkiläisille mikä on miehiään.
 

Pitt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings.
Jokereiden joukkue 04-05 on mielestäni sopivasti järjen ja tunteen tasapainossa. Lieneekö rakennusmestarin ansiota että tommonen jengi on saatu kasaan.

No mutta takasin pointtiin. On ollu ilo katsella sitä muutosta mikä joukkueessa on tapahtunut niistä areenan alkuaikojen erikoisesti johdetuista muukalaislegioonista Summasen tehokkaan mutta järkyttävän tylsän 1-0 kiekkon kautta tähän menestyvään joukkueen lailla taistelevaan ryhmään. Kiitos Valmentaja Jortikka, 2+1 ja työrauha kiitos.

...ja kriitikoille, siellä missä on voimaa on myös ääntä...
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
[ Summasta en joukkueeseen halua. Niukat 2-1 voitot, tehokkaalla harjoituskuurilla selitetyt tappioputket ja yltiöpäinen viisikkopuolustus ovat ainakin minulla liian tuoreessa muistissa. [/B][/QUOTE]

Lienekö lukenut parin vuoden takaisia kirjoituksiani?Enemmän en voisi olla samaa mieltä.Lisätään joukkoon vielä Erkka näyttää petranneen.
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Päivän Iltalehti "tietää" kertoa, että Jortikka on kyllästynyt reissaamaan Helsingin ja Turun väliä. Iltalehden saamien tietojen mukaan ensi kaudella Tepsukoita valmentavat herrat Jortikka ja Virta...
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Taitaa Jortikka vedättää fyffeä Masahjallikselta. Nyt on hyvä neuvotella ja uhitella TPS:ään lähtemisellä kun jengi voittaa.

Jortikan toivoisin jatkavan, mutta ei tietysti hintaan mihin tahansa.
 

Morgoth

Jäsen
Viestin lähetti Vakio
Taitaa Jortikka vedättää fyffeä Masahjallikselta. Nyt on hyvä neuvotella ja uhitella TPS:ään lähtemisellä kun jengi voittaa.

Jos/kun Jortikka valmentaa tällä kaudella Jokerit-mestariksi, niin eiköhän miehen yksi tavoite ole täytetty. Mies on osoittanut, että pystyy valmentamaa muukin kuin TPSn mestariksi ja umpiturkulaisen Hannu tuskin helsingissä erityisemmin viihtyy, joten vittuakoas siellä Helsingissä enää mitään tekee? Näin ainakin toivon Hannun ajattelevan :-)

PS. Sulla on yhtä monta viiriä täällä Turussa kuin Jokereilla yhteensä mestaruuksia ja jos otetaan sun pelaaja aikainen viiri, niin sitten niitä on saman verran jos valmennat Jokerit mestariksi tällä kaudella :-D
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Minä veikkaan että

tuo huhuilu Jortikan siirtymisestä takaisin Tepsiin on vain yritys heiluttaa Jokereiden tasaisen tappavasti puksuttavaa paattia. Jokerit ja Jortikka neuvottelevat jatkosta tämän kuukauden aikana ja kun molemmilla osapuolilla on selkeästi haluja jatkaa niin ihmettelisin jos Jortikka ei olisi myös ensi kaudella Jokereiden valmentajana.

No katsellaan, minä en noille huhuille kuitenkaan korvaani pahemmin loksauta vasta TPS:n virallinen tiedotus siitä että Jortikka on heidän ensi kaudne valmentajansa saa minut uskomaan tuohon.
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Re: Minä veikkaan että

Viestin lähetti flintstone
tuo huhuilu Jortikan siirtymisestä takaisin Tepsiin on vain yritys heiluttaa Jokereiden tasaisen tappavasti puksuttavaa paattia.

Ja sattuupa vielä olemaan sopivasti TPS-Jokerit ottelu illalla. Journalismi voi näemmä ollakin joskus hupaisaa. Seuraavaksi, kun Jokerit kohtaa HIFK:n niin lööpit huutavat Aran siirtyvän takaisin Ilmalaan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Minä veikkaan että

Viestin lähetti flintstone
No katsellaan, minä en noille huhuille kuitenkaan korvaani pahemmin loksauta vasta TPS:n virallinen tiedotus siitä että Jortikka on heidän ensi kaudne valmentajansa saa minut uskomaan tuohon.
Paitsi jos tiedotuksen hoitaa Narvanmaa. Mies joka ei muista osoitettaan tai löydä kotiin tuskin tietää Tepsin ensi kauden valmentajasta tuon taivaallista.

Vaikka voisi tietenkin toivoa, että juuri hän sitä asiaa hoitelisikin, tiedä kenet saisivat.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Re: Minä veikkaan että

Viestin lähetti bozik
Paitsi jos tiedotuksen hoitaa Narvanmaa. Mies joka ei muista osoitettaan tai löydä kotiin tuskin tietää Tepsin ensi kauden valmentajasta tuon taivaallista.

Olet ihan oikeassa. Ansas päättää kaiken Tepsissä. Siihen nähden kaikki Narviksen saama media-aika ja huomio on ylipäänsä aika turhaa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Minä veikkaan että

Viestin lähetti Pressiboxi
Olet ihan oikeassa. Ansas päättää kaiken Tepsissä. Siihen nähden kaikki Narviksen saama media-aika ja huomio on ylipäänsä aika turhaa.
Varmaan näin ja itse asiassa sehän on loppupeleissä vain hyvä, että on yksi ukko joka päätökset tekee ja niistä vastaa. Viimeisin Narvanmaa-julkisuus oli muutenkin kuin kärpäsen poika josta oli tekemällä tehty isä-Härkä. Pikkujuttu.

Vaan onko sinulla tietoa Ansaksen ja Jortikan väleistä eli luuletko Ansaksen olevan Jortikan palkkaamisen puolesta vai vastaan ? Tällä nimittäin saattaa olla merkitystä Jokerienkin kannalta.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Re: Re: Re: Minä veikkaan että

Viestin lähetti bozik
Vaan onko sinulla tietoa Ansaksen ja Jortikan väleistä eli luuletko Ansaksen olevan Jortikan palkkaamisen puolesta vai vastaan ? Tällä nimittäin saattaa olla merkitystä Jokerienkin kannalta.

Ansas ja Jortsu ovat erittäin hyvissä väleissä keskenään.
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Mikä lähtö?

Viestin lähetti Dean Moriarty
Ei sentään vielä tänään.

On ollut niin hiljasta etten usko Jortsun lähtevän.Kuten joku jollassakin kirjoitti se jo tiedettäisiin Jatkoajassa.No news is good news kuten lontooksi sanotaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti JokeriJoska
Eikös se tänään pitänyt. Eikun, tämän päivän aikana se vasta piti päättää. Noh, ehkä huomenna..

Torstaina on kuulema tiedotustilaisuus.

Villinä veikkauksena Jortsu jatkanee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös