Kuka Jatkoajan Kirjoittajista Rasittavin?

  • 9 744
  • 99

Rasittavin jatkoaikalainen?

  • Tommy

    Ääniä: 65 21,8%
  • Ralli

    Ääniä: 54 18,1%
  • Rebel

    Ääniä: 4 1,3%
  • Daespoo

    Ääniä: 61 20,5%
  • Muksu

    Ääniä: 6 2,0%
  • Isaksson

    Ääniä: 3 1,0%
  • Predator

    Ääniä: 8 2,7%
  • nOlla

    Ääniä: 6 2,0%
  • Mike

    Ääniä: 4 1,3%
  • Brewer

    Ääniä: 1 0,3%
  • JHag

    Ääniä: 16 5,4%
  • sham69

    Ääniä: 13 4,4%
  • joku muu, kuka?

    Ääniä: 57 19,1%

  • Äänestäjiä
    298

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Tunkki. Olet hieno mies ja sitä paitsi aivan oikeassa. Insinööri on alhaisempi elämänmuoto.

Teekkarit ovat parhaimmillaan hauskan hervottomia hemmoja. Miten on mahdollista, että valmistuttuaan he poikkeuksetta muuttuvat kuin salamaniskusta pitkiksi, laihoiksi, huonoryhtisiksi, aivan saatanan tylsiksi insinööreiksi, joilla on liian lyhyet housunlahkeet? Tämä on yksi suurimmista mysteereistä, jonka tiedän.

Ike
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Mun...

...mielestä kaikki ne jotka ovat kanssani eri mieltä ovat rasittavia. Miksi kinastella kanssani asioista, kun kaikki tietää että olen aina oikeassa. En ole koskaan ollut väärässä.

Annan ääneni kaikille niille, jotka ovat kanssani jostain eri mieltä. Näitähän hemmoja ei onneksi paljon ole... :)
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Ilmeisesti aika moni löysi itsensä listastani. Ei tuo tietenkään yllättävää ollut, mistäpä muuten aiheet jaotteluuni olisin keksinyt? Ei pidä kuitenkaan hermostua, vaikka olen oikeassa. Tahallinen ärsyttäminen pitäisi tehdä taiten, ei malliesimerkein. Jaska95 ja Pilipertti, kirjoituksenne on rasittavia, mutta vielä ette ansaitse rasittavuustitteliä henkilökohtaisella tasolla.

Insinööriopistoon en luojan kiitos ole koskaan edes pyrkinyt. Tuskin olisin päässytkään, jos tällainen mielenhäiriö joskus olisi iskenyt. Niinkuin Eisenhower tuumasi, insinöörit ovat lahnaakin kuivempi ihmismuoto, jonka tekoset aiheuttavat enemmän pahaa, kuin mikään luonnonmullistus koskaan. Insinöörit ovat muutenkin silmissäni tietynlaisia nörttejä, joilla en ole havainnut vielä elämää ulkopuolella tietokoneen olevan. Insinörtit ovat reppanoita.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Jes, Tunkki haukku mua! oujeaoujea! :)

Taitaa joku ottaa ite hieman tosissaan nää jutut...
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivä #1 jälkeen Rallin

Tämäkin äänestys on nyt aikansa elänyt Rallin kirjoitusoikeuksien poistamisen myötä ja Ralli on näemmä selkeä ykkönen. Onnittelut voittajalle.
Ehkä verenpaineet pysyvät nyt alempana ja vihreät palkokasvit eivät kipua niin usein sieraimiin.
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Mitä mitä??? Onko Rallilta viety kirjoitusoikeudet? Kaverihan oli/on palstan hilpeimpiä provokaattoreita. Voi tietysti olla että näkemykseeni vaikuttaa se, etten itse joutunut kinaamaan hänen kanssaan faktoista.

Ehkä oikeudet saa kuitenkin takaisin jos lupaa käyttäytyä? Oliko Rallilla pelikieltoja alla? Mikä muuten on politiikka yleensä; otetaanko kirjoitusoikeudet lopullisesti pois heti kerralla?
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tkachuk7
Mitä mitä??? Onko Rallilta viety kirjoitusoikeudet? Kaverihan oli/on palstan hilpeimpiä provokaattoreita. Voi tietysti olla että näkemykseeni vaikuttaa se, etten itse joutunut kinaamaan hänen kanssaan faktoista.
Näin on päässyt käymään. Rallin testamentti Suomen kansalle löytyy tuolta sivun loppupuolelta.

Rallin jäähyväiset
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
RIP = Ralli Isn`t Playing....any more. Sääli sinänsä.

No, me olemme kuulleet Rallin version asiasta. Olihan se rasittava, mutta aika hauska. Mutta ne HIFK-ketjut, joissa hän oli (kaikki) keräsivät aina vaan vähemmän lukijoita.

Minun puolestani olisi voinut jäädäkin, mutta helppohan minun on neuvoa maista miten laivaa kuuluu ohjata.

Mutta taanrii....tee paluu!
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Ralli on yhtä hauska...

Ralli on yhtä hauska kuin viime tammikuinen Espanjan matkani, jossa 3 tunnin kohteessa olon jälkeen pyörryin lenkillä nestehukan vuoksi ja löin pääni. Seurauksena kallonpohjanmurtuma, aivoverenvuoto sekä aivoruhje + iso joukko pienempiä vaivoja. Nestehukan syy oli muuten espanjalaisten laiskuus, jonka johdosta paikassa oli siesta eli sen vuoksi en saanut juotavaa, vaikka huomasin että nesteet oli sekaisin. Hauskuutta lisäsi eilinen lääkärissä käynti jossa minulle ilmoitettiin että sairaslomani jatkuu ainakin tammikuun loppuun 2003 asti.

Rest In Peace Ralli!
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Tunkki
Rasittavuus.. hmm.. sitäkin on montaa sorttia.



- Kaikki kirjoittajat, jotka kirjoittavat väärin.

- Kaikki kirjoittajat, jotka kirjoittavat tyhjänpäiväistä ja itsestäänselvää paskaa.

- Kaikki kirjoittajat, joilla ei ole muuta elämää kuin Jatkoaika.

- Kaikki kirjoittajat, jotka valmistuvat tai ovat jo insinöörejä.

- Kaikki kirjoittajat, joilta puuttuu huumorintaju.

- Kaikki kirjoittajat, jotka ovat niin heikkonahkaisia, että pienikin huulenheitto koetaan uhkana.

Ehkä kaikkein ärsyttävin ja rasittavin kirjoittaja on kuitenkin nimim. Moderaattorit, jolla harvoin on mitään asiallista sanottavaa.

Joo, nuo lainaamani ylläolevat väitteet allekirjoitan. Tuon olen varsinkin noteerannut, että aika moni jatkoaikalainen kirjoittaa varsinkin sikäli väärin, että pilkut jäävät joko osittain, tai tyystin kokonaan pois, mistä lie johtuu?.... Ja mielipiteestä moderaattoreita kohtaan olen täysin samaa mieltä. Huumorintajuttomuus, totisuus ja jossain määrin myös tietynlainen ylimielisyys korostuu moderaattoreista, ainakin joistakin heistä....
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Huuhaa
pilkut jäävät joko osittain, tai tyystin kokonaan pois

Tai sitten niitä tulee liikaa... (joko-tai)

Pointtini kai on se, että näistä oikeakielisyyksistä ei ehkä kannattaisi hirveästi huudella. Oikein käytetyt isot kirjaimet, pilkut ja yhdyssanat helpottavat lukemista, mutta sallittakoon virheet, jos niitä on tullakseen. Meistä kuitenkin melko harva on ammattikirjoittajia tai muuten kirjoitetun kielen kanssa päätoimisesti touhuavia.

Uskoisin, että jokainen kirjoittaja pyrkii kirjoittamaan mahdollisimman luettavaa tekstiä jo ihan palstauskottavuuden (vrt. katu-uskottavuus) vuoksi. Jos jollain ei pilkun hyväksikäyttö ihan tarkalleen osu kohdalleen, mitä sitten? Huomattavasti naurettavampaa on nipottaa naurettavan pienistä asioista, tai hankkia sitä palstauskottavuutta olemalla niin pirun bad-ass (kts. katu-uskottavuus) kieli- tai aihepoliisi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jumalauta, olen rehellisesti ylpeä saavutuksestani tässä äänestyksessä!

Tiedän, olen tarkoituksellisesti aika 'särmikäs' viesteissäni, yleensä vain sen takia että keskustelu alkaisi pulppuamaan täydellä voimalla. Joissain keskusteluissa olen mukana kaikella antaumuksella ja yleensä näissä keskusteluissa tulee ilmaistua mielipiteet aika voimakkaasti joka aiheuttaa pientä närää.

Uskoisin että suuri osa äänistäni tulee Turun suunnalta ja siitä olen vielä enemmän ylpeä, Turun vihollinen on aina Suomen sankari.

Kiitos sille TPS-fanille joka ohjasi minut tähän keskusteluun, en ollutkaan huomannut tätä aikaisemmin.

Niin ja jos jotain kiinnostaa niin omat 'suosikkini' ovat Hull16(ei pysty myöntämään omia virheitään vaikka mikä olisi), Tunkki (ei tarvitse perusteluita) ja Kempes (väittää itseänsä HIFK-faniksi mutta anti-Espoo fani lienee lähempänä totuutta).

Mutta ei siinä mitään, tyyli ei muutu.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti Tunkki
Rasittavuus.. hmm.. sitäkin on montaa sorttia.

Rasittavimpia poimiakseni:
Minä
- Kaikki kirjoittajat, joilla ei ole lahjoja kirjottaa sanottavaansa, vaan korvailevat vivahteita HYMIÖILLÄ.
Minä
- Kaikki kirjoittajat, jotka kirjoittavat väärin.
Muna, eiku siis Minä.
- Kaikki kirjoittajat, jotka kirjoittavat tyhjänpäiväistä ja itsestäänselvää paskaa.
Milllonkanhan sitä viimeksi? Millanen sää mahtaa huomenna tulla? Toivottavasti tuli blaa blaa blaa...
Minä

- Kaikki kirjoittajat, jotka eivät näe metsää puilta ja pitävät NHL-liigaa puolijumalaisena ainoan oikean elämäntavan kehtona.
Minä
- Kaikki kirjoittajat, jotka avaavat uuden HIFK- tai Pena-otsikon.
Tätä en tunnusta.
- Kaikki kirjoittajat, jotka käyttävät pelaajista lempinimiä (okei, Raipe on yleiskieltä, mutta joku helvetin Laddy ei)
Minä
- Kaikki kirjoittajat, joilla ei ole muuta elämää kuin Jatkoaika.
Minä
- Kaikki kirjoittajat, jotka valmistuvat tai ovat jo insinöörejä.
Minä
- Kaikki kirjoittajat, joilta puuttuu huumorintaju.
Häh?!
- Kaikki kirjoittajat, jotka ovat niin heikkonahkaisia, että pienikin huulenheitto koetaan uhkana.
Alä kuule MULLE rupee...

Ehkä kaikkein ärsyttävin ja rasittavin kirjoittaja on kuitenkin nimim. Minä, jolla harvoin on mitään asiallista sanottavaa.

Espoolaiset toivovat pääsevänsä listalleni, mutta ähäkutti, olette pakollinen paha! Säälinsekaisia tunteitani verhoaa pieni holhouksen tarve ja ymmärrys. Empaattiset kykyni on aina huipussaan, kun koetan ymmärtää teidän ahdinkoa ja tuskaa.

Tommy, Kuningas ja muut insinörtit (Minä vai epsoolaiset?)! Panostakaa hieman! Teidän rasittavuusasteenne on vielä kuitenkin turhan alhainen.
Kuten huomaatte sovin loistavasti Tunkin "mustalle listalle". Miksen sitten en päässyt tähän äänestykseen? Enkö ole tarpeeksi rasittava?

EDIT: Kirjoitusvirheitä korjailin.
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Ehdottomasti Daespoo....tällä kaverilla on ilmiömäinen taipumus vetää herneet klyyvariin, jos jonkun muun joukkueen fani sanoo pahan sana Bluesista. Välillä jopa siitä, jos muiden joukkueiden fanit ei osaa tarpeeksi kritisoida omiaan. Räjähdykset tulee niin arvaamattomissa kohdissa, että ajoittain on oikein hauska lukea Blues-ketjuja ja miettiä, mikä viesteistä on se, joka saa Daespoon taas kerran raiteiltaan. :)
 

zaliz fanzone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bayern München, Blackburn Rovers
Mutta missä on...

...TwilightZone listalta. Hänen "mä oon ipan fanikatsomossa ja huudan tosi paljon jutut"" on aivan perseestä, ja syvältä!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti mirasane
Ehdottomasti Daespoo....tällä kaverilla on ilmiömäinen taipumus vetää herneet klyyvariin, jos jonkun muun joukkueen fani sanoo pahan sana Bluesista. Välillä jopa siitä, jos muiden joukkueiden fanit ei osaa tarpeeksi kritisoida omiaan. Räjähdykset tulee niin arvaamattomissa kohdissa, että ajoittain on oikein hauska lukea Blues-ketjuja ja miettiä, mikä viesteistä on se, joka saa Daespoon taas kerran raiteiltaan. :)

Nyt meni hieman harhaan...Minua ei sinänsä Bluesin arvostelu haittaa ollenkaan, luoja tietää olen itse varmaan suurin kriitikko joissain aiheissa, asiat jotka nyppii minua ovat esimerkiksi Jamon arvostelut sekunda veskaski pelkkää torjunta-% tilastoa lukemalla tai Bluesin haukkuminen rahajengiksi tai muut vastaavat täysin naurettavat väitteet.

Minua ei todellakaan häiritse jos joku kutsuu Calounia paskaksi, Vykoukalia yliarvostetuksi tai Bluesin joukkuetta muuten aivan perseestä olevaksi.
 
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Blueshan on puhdas raha joukkue joka ei nyt kovista satsauksista huolimatta pärjää.Veikkaan ,että pudotus pelit jäävät tänä vuonna väliin.Mutta ehkä ensivuonna rahaa piisaa sen verran,että kahdeksan joukkoon mahtuvat.

Kehäraakki myllyksestä olisi oitis päästävä eroon.Tosin ei sitä mikään liiga joukkue huoli.Parhaat päivänsä nähnyt veskari varmaan lopettaa kauden jälkeen.

Ei oikein istu toi blues nimi sm-liigaan.


Mikähän siellä nyt oikein tökkii?
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Kuningas hei,

Taisi John-Lennonjohtaja lähetellä terveisiä Daespoolle. Luepa sinäkin se edellinen viesti, niin ei tarvitse turhaan keuhkota.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Eisenhower
Kuningas hei,

Taisi John-Lennonjohtaja lähetellä terveisiä Daespoolle. Luepa sinäkin se edellinen viesti, niin ei tarvitse turhaan keuhkota.

No joo, tuli vähän turha viesti. Poistinkin sen sitten siitä.

Mutta voisi tämä Jonh-Lennonjohtaja lähetellä terveisensä yksityisviestillä.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Daespoo


Nyt meni hieman harhaan...Minua ei sinänsä Bluesin arvostelu haittaa ollenkaan, luoja tietää olen itse varmaan suurin kriitikko joissain aiheissa, asiat jotka nyppii minua ovat esimerkiksi Bluesin haukkuminen rahajengiksi tai muut vastaavat täysin naurettavat väitteet.

MOT
 

Matwee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Liverpool FC, Suomen maajoukkueet
Viestin lähetti Huuhaa


Joo, nuo lainaamani ylläolevat väitteet allekirjoitan. Tuon olen varsinkin noteerannut, että aika moni jatkoaikalainen kirjoittaa varsinkin sikäli väärin, että pilkut jäävät joko osittain, tai tyystin kokonaan pois, mistä lie johtuu?.... Ja mielipiteestä moderaattoreita kohtaan olen täysin samaa mieltä. Huumorintajuttomuus, totisuus ja jossain määrin myös tietynlainen ylimielisyys korostuu moderaattoreista, ainakin joistakin heistä....

Henkilönä, joka kirjoittaa peräkkäin kysymysmerkin ja neljä pistettä en olisi niinkään huolissani muitten kirjoittajien pilkun käytöstä.

t. nimim. Pilkunnussija
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Matwee


Henkilönä, joka kirjoittaa peräkkäin kysymysmerkin ja neljä pistettä en olisi niinkään huolissani muitten kirjoittajien pilkun käytöstä.

t. nimim. Pilkunnussija

Juu, meinasin kirjoittaa samansuuntaisen kommentin, mutta enpä enää kirjoitakaan.
 
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
MITÄ?

Lähetellä terveisensä yksityisviestillä?

Kenellekkä?
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Siesta?

Viestin lähetti wilco
SHAM69

Et sitten millään arvannut, että miksi siellä siestaa vietettiin...

Että silleen...

Kyllä mä tiedän miksi siestaa vietetään, nykyisin vain harvempi espanjalainen lomakohde menee totaalisen kiinni, vaan kyllä muissa vierailemissani espanjalaisissa lomakohteissa mm. useimmat baarit on auki jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös