Kuka edustamaan Suomea Euroviisuihin??

  • 2 496
  • 31

Kuka viisuihin


  • Äänestäjiä
    121
  • Poll closed .

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Paljettihousuille paskahalvaus!

Lordi, ehdottomasti. Perustelut olen antanut tässä ketjussa.

EDIT: No pistetään ne perustelut nyt tähänkin.

morningstar kirjoitti:
Mä äänestän Lordia. Sitten pari huomautusta.

1. Euroviisut on mielestäni tapahtumana kuin liikenneonnettomuus; jotain niin groteskia että sitä ei voi olla silmänurkasta vilkuilematta. Voisi ehkä puhua viha-rakkaus-suhteesta. Ihminen tarvitsee jotain, mitä katsellessaan voi tuntea itsensä paremmaksi. Minulle tuon paikan täyttää oikein mainiosti 70-luvun reliikkiskaba, jonka musiikki voidaan katsoa rikokseksi ihmisyyttä vastaan, jossa kaikki äänestävät naapureitaan, ja jossa vallitsee sellainen oksettava tekopirteä "Me rakastetaan kaikkia" -lentosuukkomeininki.

2. En ole Lordin fani. Metallifriikiksi tunnustaudun, mutta Lordia en ole koskaan ottanut täysin vakavasti. Ei ne nyt sentään ihan Teräsbetoni ole, niillä (Lordilla) on ihan kuunneltavia biisejä, ja myönnä jopa omistavani niiden ensimmäisen levyn.

Mä vain yksinkertaisesti haluan, että joskus tehtäisiin jotain eri tavalla. Kun menneen 35 vuoden (tai sinne päin) aikana on tullut selväksi, että Suomen biisi a)on lähestulkoon aina kuraa ja b)ei menesty vaikkei olisikaan kuraa, niin miksi takoa päätä seinään? Lähetetään sinne tuo hemmetin mörköorkesteri kaikkien kummasteltavaksi.

Äänestys on kaksivaiheinen, ja kummassakin vaiheessa tekstiviestiäänen hinta on 0.50 EUR. Multa ainakin liikenee euro tähän tarkoitukseen.

Mä niin haluaisin nähdä niiden hollantilaisten paljettihousujen naaman. Tai mikä vielä parempaa, Lordin lähettelemässä pistelaskun aikana lentosuukkoja ja huikkailemassa korinaäänellä "We love you, Macedonia!"
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Noista Ville Pusa, mutta ehdottomasti ruotsiksi. Vituttaa sellainen pakkoenglantipelleily. Lähetetään joko suomen tai ruotsinkielinen kappale. Laulaahan Ramazottit, Bocellit ja kumppanit omalla kielellään ilman mitään ongelmia.

Yhtään ehdokasbiisiä en ole kylläkään kuullut.
 

Kraztog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Ac Milan,ManU,KuPS, Penguins
scholl kirjoitti:
Noista Ville Pusa, mutta ehdottomasti ruotsiksi. Vituttaa sellainen pakkoenglantipelleily. Lähetetään joko suomen tai ruotsinkielinen kappale. Laulaahan Ramazottit, Bocellit ja kumppanit omalla kielellään ilman mitään ongelmia.

Yhtään ehdokasbiisiä en ole kylläkään kuullut.


Annetaan ruotsalaisten lähettää laulajansa laulamaan ruotsiksi,ei mennä liian alas nuoleskelussa.Lordi olisi mukava piristys ja ennen kaikkea erilainen kuin muut.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Toivoisin, etta Suomi seuraisi Italiaa tassa asiassa ja haitattais pitkan paskan koko leikille.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
UB-vaikutteet Annika Eklundin Shanghain valoissa säväyttivät itseäni eniten, joten sille ääni. Toki olisi myös hienoa saada jotain ihan uutta ja erilaista, joten Lordikin olisi hyvä vaihtoehto.
 

scholl

Jäsen
Kraztog kirjoitti:
Annetaan ruotsalaisten lähettää laulajansa laulamaan ruotsiksi,ei mennä liian alas nuoleskelussa.

Missä nuoleskelussa? Suomessa on jo hyvin pitkään puhuttu ruotsia (pl. kaatopaikkakansa).
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huh, onpas tuo Lordi kertakaikkisen paska bändi, jolla ei ole mitään omaa. Biisit huonoja KISS kopioita, asut Slipknotilta ja loput maailman paskimmalta "heavyartistilta" Andrew W K:lta. Kaiken kruununa jengi menee Suomen euroviisukarsintoihin poistamaan viimeisetkin uskottavuuden rippeensä. Onnea pizzanaamoille!
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näkkäri kirjoitti:
Huh, onpas tuo Lordi kertakaikkisen paska bändi, jolla ei ole mitään omaa. Biisit huonoja KISS kopioita, asut Slipknotilta ja loput maailman paskimmalta "heavyartistilta" Andrew W K:lta. Kaiken kruununa jengi menee Suomen euroviisukarsintoihin poistamaan viimeisetkin uskottavuuden rippeensä. Onnea pizzanaamoille!

Ainakin parempi kuin nämä perhanan humppaviisubiisit. Kilpi on kelvollinen vaihtoehto Lordille näistä biiseistä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Lordi on just loistava, ei muuten mutta sopisi kuin nyrkki silmään tuonne pölyttyneisiin ja ummehtuneisiin Euroviisuihin. Kaikella paskalla on jo kokeiltu, välillä vois kokeilla jollain ihan muulla paskalla. Ainakin saa Lordi, ja Suomi vähän promoa.

Kuhan ei tää vitun Metsäketo pääse lähellekään Ateenaa. Hyi vittu.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
morningstar kirjoitti:
Mä vain yksinkertaisesti haluan, että joskus tehtäisiin jotain eri tavalla. Kun menneen 35 vuoden (tai sinne päin) aikana on tullut selväksi, että Suomen biisi a)on lähestulkoon aina kuraa ja b)ei menesty vaikkei olisikaan kuraa, niin miksi takoa päätä seinään? Lähetetään sinne tuo hemmetin mörköorkesteri kaikkien kummasteltavaksi.

Olen samaa mieltä. Harvinaisen hyvät perustelut.

Ja tästä kaikesta sonnasta kun pitää valita se vähiten heikoin, niin se on ehdottomasti Lordi.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No joo. Sen verran mitä noita muita sivusilmällä näin, niin en vaivaudu edes haukkumaan. Mulle on aivan sama miten euroviisut menee. Kunhan haukuin Lordia, kisasta viis.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Lordi Ateenaan!!!

Kyllä oli ainakin ensimmäinen esitys loistokas Lordilta. Hyvä kappale, mahtava esitys ja vielä mahtavammat puvut.

Lordi todellakin toisi myös erilaisuutta näihin Euroviisuihin ja olisi todella mielenkiintoista nähdä miten maailmalla heihin suhtauduttaisiin.

Kerätään näille vaikka sitten kansalaiskeräyksellä nuo matkaliput Ateenaan!
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lordi ehdottomasti. Siinä olisi ihmisillä ihmettelemistä kun Suomesta tulisi esiintyjä jonka esityksessä olisi munaa eikä munattomia enkeli-siipiä.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikamoista sontaahan tuo Hard Rock Hallelujah biisinä on. No, ei sillä että siellä joukossa muutenkaan mitään tasoa olisi. Vieläpä harvinaisen rumia esiintyjiä Lordissa, ei tuollaista sontaa kehtaa äänestää.
 

Bombada

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HC Lugano
Eiköhän tuo Lordi voita, eikä siinä mitään, tälläistä ei siellä ole vielä kokeiltukaan. Jane ja Annika Eklund nostivat itsellä suurimmat hymynkareet huulille, jos 3 saisi valita niin kaikki matkaan vaan. :)

Mieluiten laittaisin matkaan kuitenkin Fredin, Pump-pump uppoaisi nyky-Eurooppaan takuulla kuin häkä.

Turkulaisraadilla ja Antsalla on ainakin hauskaa, muutama neuvoa antava on ilmeisesti nautittu, eikä siinä, onhan perjantai.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
vision kirjoitti:
Siinä olisi ihmisillä ihmettelemistä kun Suomesta tulisi esiintyjä jonka esityksessä olisi munaa eikä munattomia enkeli-siipiä.

Munaa? Herranjestas! Pikku Kakkosen tunnarimusassa ja Nukku-Matin hiekanheittelyssä on tuplasti munaa verrattuna pizzanaamojen soitantaan.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Suutari pysykööt lestissään

Lordi-yhtyeen esitys on minun mielestäni kokonaisuudessaan typerä. Pitkäaikaisena euroviisufanina muutenkin hieman nyppii tällaisten lordien ja viikatteiden ilmestyminen näihin karkeloihin.

Jos itse äänestäisin, niin äänestäisin Annika Eklundia. Siinäpä vasta pirteä, iloinen ja ulkoisilta avuiltaankin kaikin puolin erittäin sutjakka neito.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Rontti kirjoitti:
Jos itse äänestäisin, niin äänestäisin Annika Eklundia. Siinäpä vasta pirteä, iloinen ja ulkoisilta avuiltaankin kaikin puolin erittäin sutjakka neito.

Olen tismalleen samaa mieltä, joten. Taas tulee postia, täytyy tehdä laatikkoon tilaa.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Hyvä valinta. Kerrankin jotain ihan muuta. Nyt vaan odottamaan kun yleisönosastot täyttyvät itkusta siitä, kuinka Tomi Metsäketo olisi ollut ihanan charmikas ja tyylikäs ja ties mitä esiintyjä. Tokihan olisin itsekin mielelläni nähnyt imelän liimaletin, joka ylistää italian kielen kauneutta.

Nyt Lordilla ja ensi vuonna voisi olla vaikkapa Eläkeläisten vuoro, jos jaksavat vaan tehdä oman kappaleensa. Ei noista coveroiduista taideta tykätä noissa karkeloissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös