Re: Kunnon veska
Nyt kun näyttää siltä, että vain Stepanek jatkaa ensikaudella ulkomaalaisista, niin käytettäisiin yksi paikka todella huippuveskariin esim. Thomas. [/B][/QUOTE]
Vain Stepanek? Marekillahan on vielä vuosi diilistä jäljellä, oisko #3 menossa NHL:ään? Hirveä menetyshän se olisi.
Stepanek oli mulle ainakin aika kova pettymys. Onhan sillä pelisilmää ja puolustava puolustuspelaaminen sujuu, mutta puutteetkin on pahoja: koosta huolimatta ei minkäänlaista fyysisyyttä, ei edes taklauksia...lisäksi ei myöskään laukausta ja hyökkäyspäässä esim. yv:n viivamiehenä (miksi käytettiin niin paljon?) aivan luokaton. Antoi monta av-maalia mm. Ipalle ja Narreille kun ampui suoraan päin puolustavaa hyökkääjää tai sitten tunaroi muuten vaan viivalta jonkun karkuun. Goodbye vaan mun puolesta.
Muut ulkomaalaiset pika-analyysissä: Hucko - eipä siltä paljon odotettukaan eikä myöskään saatu. Kun mies tulee DEL-liigasta, ei ole odotettavissa taitokiekkoa. Paransi lopussa kun annettiin roolia laitahyökkääjänä!
Bednar - laadukas hankinta lopun hyytymisestä huolimatta. Fantastiset kädet, kova tekemään työtä ja osaa myös fyysisen pelin.
Giroux - hyvä luisteleva pakki joka suhmuroitiin pois. Pelasi narreissa paljon ja oli hyvä. Menetys.
Caloun - paljon meteliä...kaikesta huolimatta: piste per matsi -tahtia eli samoissa kuin vaikkapa Hentunen. Ei mahdu mun päähän etteikö olisi käyttöä vaikkei edellisten kausien magiikkaa ollutkaan.
Zidlicky - loistava, HIFK-hengen ruumiillistuma mun mielestäni. Yksi HIFKin parhaita hankintoja kautta aikojen, pakistossa heti Rafun jälkeen, samoissa haminoissa Timosen ja Halkidisin kanssa.
Sorry, tän piti olla veskarikeskustelu. Mitenkäs se nyt tänne ulkomaalaisiin ylipäätään eksyi? No, veskareista heitin läppää jokunen viesti aiemmin. Sinuhe Wallinheimo on myös Jkylästä, kuten Arskakin, joten ihan sillä perusteella voisi toimiakin...eikunh ihan vakavissaan, ei kuulosta huonolta idealta. Jäi mieleen Lukon ajoilta aika tulisieluisena veskarina.