Kuinka vanha nimimerkkisi on?

  • 2 028
  • 56

Kuinka vanha nimimerkkisi on?

  • 0-5 vuotta

  • 6-10 vuotta

  • 11-15 vuotta

  • 16-20 vuotta

  • 21-25 vuotta

  • 26-30 vuotta

  • 31-35 vuotta

  • 36-40 vuotta

  • Yli 41 vuotta


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Tämän vuoden maaliskuussa nimimerkkini täyttää 21 vuotta. Niin kauan siitä on kun minulla oli projekti Kanadassa Montrealin lähellä ja silloin tuli muutaman kerran käytyä katsomassa Montrealin pelejä ja sieltä tämän nimimerkkinikin sitten bongasin.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Nimimerkkini täyttää näköjään ensi syyskuussa kahdeksan vuotta. Pari päivää muistaakseni mietin mahdollisia vaihtoehtoja ja päädyin sitten lopulta kirjoittamaan lempijoukkueeni nimen takaperin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nimimerkkini täyttää näköjään ensi syyskuussa kahdeksan vuotta. Pari päivää muistaakseni mietin mahdollisia vaihtoehtoja ja päädyin sitten lopulta kirjoittamaan lempijoukkueeni nimen takaperin.
Tämähän on nerokas! En ole aiemmin tuota miettinyt, että se on takaperin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tämähän on nerokas! En ole aiemmin tuota miettinyt, että se on takaperin.
Jonku Ässä-fanin pitäis tehä sama. "Tässä" olis loistava nimimerkki ja moni varmaa ees aattelis et se on Ässät takaperin!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Oiskohan 2007 kun sain ekan nykyaikaisen Pc:n. Osannut mitään niin kamu asensi softia siihen ja laittoi irkkinikiksi WarWas, siitä mennyt vähän liiankin moneen paikkaan. P.S. Onko JA:lla irkkiä?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jonku Ässä-fanin pitäis tehä sama. "Tässä" olis loistava nimimerkki ja moni varmaa ees aattelis et se on Ässät takaperin!

Mulle ei ainakaan olis tullut mieleen. Sitten on tämä fuck off joka toistenpäin on, niin, oikeastaan ihan sama juttu. Onkohan täällä yhtään Elvistä? Siinä kun vähän sekottaa kirjaimia niin tulee Ilves. Trops?
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Tällä nimimerkillä kesästä saakka. Olin tosi monta vuotta välillä poissa, enkä halunnut enää entisillä nimimerkeillä jatkaa. Vielä näkyy kuitenkin aktiivisia ketjuja, joita olen kymmenenkin vuotta sitten avannut - kiva homma!
 

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Sellainen 11-12 vuotta sitten vakiintui tämä nickiksi. Ennen tätä tuli pelattua War- ja Starcraftia nimimerkillä Luolapeikko (olin 12 ja Sormusten Herra oli siisteintä ikinä :D), mutta kaverit onneksi lyhensivät sen Luolikseksi ja se sitten jäi elämään. Kiitos frendeille jotka pelastivat ikuiselta häpeältä.
 

Siwankassa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Muutaman kuukauden. Olen jatkoaikaa toki lukenut noin 15 vuotta mutta uskaltauduin nytten tekemään tunnukset ja kirjoittamaankin tänne. Nimi piti keksiä silleen että pysyn anonyymina.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kerro.

Joku voisi tehdä ketjun Kuinka pitkä nimimerkkisi on? Olisitko se sinä?
Kontribuutioni ketjunavausten tekemiseen kristallisoitui nyttemmin munalukkokoristellussa cunnilingus-ketjussa. Jätän siis potentiaalisesti fallistiseksi tulkittavan utelun nimimerkin pituudesta väliin. Näin palsta olisi edes vähän turvallisempi tila nykyiselle opiskelijasukupolvelle, jonka edustajien mielenterveyttä ja työkykyä katson tarpeelliseksi varjella. Noiden pitäisi kyetä aikanaan maksamaan minun eläkkeeni, joten en ryhdy tieten leikkimään tulella.

Minun nimimerkissäni on 18 merkkiä välilyönteineen. Ihan sellainen tavallinen miesoletetun suomalaisen nimimerkki lepotilassa. Kyllä sillä on hyvin tullut toimeen.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tämän kuun viimeinen päivä nimimerkkini saavuttaa jo 4 vuoden ja 8 kuukauden kunnioitettavan iän. Keksitty ihan tätä palstaa varten ja se kertoo ihan yksinkertaisesti sen, että vahvuuteni (onko niitä edes olemassa?) pelikentällä on ihan jossain muualla kuin puolustuspelaamisessa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Tämän kuun viimeinen päivä nimimerkkini saavuttaa jo 4 vuoden ja 8 kuukauden kunnioitettavan iän. Keksitty ihan tätä palstaa varten ja se kertoo sen, että vahvuuteni (onko niitä edes olemassa?) pelikentällä on jossain muualla kuin puolustuspelaamisessa.

Olen tässä miettinyt viime aikoina sinun innoittamasi pohtinut vaihtaisinko nimimerkkini tähän: Hyvä Hyökkääjä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutin kotoa Paloheinän lintukodosta malmilaiseen opiskelijaboksiin marraskuussa 2002.

Silloin laitoin joku ilta PC:n äärellä hakua palstalle luettuani aiemmin jo säännöllisesti ja silloin siis marraskuussa 2002 Iker näki päivänvalon.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kontribuutioni ketjunavausten tekemiseen kristallisoitui nyttemmin munalukkokoristellussa cunnilingus-ketjussa.

Munalukotus ei estä tykkäämästä, joten kävin tykkäämässä avauksestasi.

Nimimerkkini on 56-vuotias, nuorekkaasti harmaantunut, neulepaita-kauluspaita -yhdistelmään luottava, kaapissa elävä perheenisä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Näkeehän sieltä kunkin omasta profiilista millon ne ovat palstalle tupsahtaneet. Itsekin tietty luin palstaa aktiivisesti jonkun 10 vuotta ennen kuin laitoin hakemusta sisään. Sitä en enää muista, mikä asia ajoi kommentoimaan. Varmaan joku kierrätyskeskuksen haiseeko paskasi? - ketju.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Näkeehän sieltä kunkin omasta profiilista millon ne ovat palstalle tupsahtaneet. Itsekin tietty luin palstaa aktiivisesti jonkun 10 vuotta ennen kuin laitoin hakemusta sisään. Sitä en enää muista, mikä asia ajoi kommentoimaan. Varmaan joku kierrätyskeskuksen haiseeko paskasi? - ketju.
Paitsi että osa meistä on nimimerkin vaihtajia! Eka nikki ehti olla noin 8 vuotta ja tää nykynen ollut vasta puolet siitä.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Näköjään huomenna tulee täyteen 19 vuotta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös