Kuinka usein vaihdat allekirjoitusta?

  • 3 819
  • 32

Kuinka usein vaihdat allekirjoitusta?


  • Äänestäjiä
    136

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jätin äänestämättä koska mieleistä vaihtoehtoa ei löytynyt. Sigua olen vaihtanut säännöllisen epäsäännöllisesti, tämä nykyinen on ollut käytössä keväästä lähtien ja saattaa pysyä pitkään. Aiempi vaihtelu johtui lähinnä siitä etten ollut riittävästi kirkastanut sigun funktiota itselleni ja siksi siihen tuli laitettua kaikenmoista. Tätä nykyä näen että allekirjoitus on motto, joka määrittää luonnettani nimimerkkinä. Sen takia siihen eivät kuulu esimerkiksi sitaatit toisilta nimimerkeiltä. Hauskaa toki on ollut kun olen itse päätynyt toisten allekirjoituksiin, noin tusinan kertaa, useimmiten jopa hyvässä mielessä.
 
Aina silloin kun Lahteen eksyy joku pelaaja mistä sattuu pitämään.

Sen sijaan olen perin otettu että ainakin kaksi käyttäjää lainaa minua allekirjoituksessaan. Selvästi ovat liikuttuneita kirjoituksistani ja olenkin lähettänyt molemmille kiitokset yyveellä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Joskus silloin oman JA-urani hämärinä alkuvuosina taisin sitä vaihdella, mutta on tuo nykyinen ainakin 6-7 vuotta ollut käytössä. Eikä ole aikomusta vaihtaa, olen siihen edelleen tyytyväinen.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Meillä on ollut vähän semmoinen idea, että kaikki tai ei mitään. Sitten kun mennään, niin mennään isolla, -Otto Kranni


Ei vain voinut jättää käyttämättä tätä tilaisuutta
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Muistaakseni olen kolme kertaa vaihtanut allekirjoitusta niiden 16 vuoden aikana, joina olen ollut palstalainen. Valitsin siis vaihtoehdon "kerran kymmenessä vuodessa".
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jaa-a... Nyt en kyllä voi mennä vannomaan kertoja, mutta aika harvakseltaan tuo on vaihtunut. Tämä nykyinen on tuommoinen hybridi-savolainen ongelma, joka kaataa sen lukijalle, ei allekirjoittaneelle...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Meillä on ollut vähän semmoinen idea, että kaikki tai ei mitään. Sitten kun mennään, niin mennään isolla, -Otto Kranni


Ei vain voinut jättää käyttämättä tätä tilaisuutta
Sinä julma, julma mies...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös