Kuinka tiheään luet jatkoaikaa?

  • 6 372
  • 62

Kuinkas tiheään käyt täällä?

  • Hyvä jos kerran vuodessa

    Ääniä: 1 0,3%
  • Noin kerran kuukaudessa

    Ääniä: 0 0,0%
  • Kerran viikossa

    Ääniä: 0 0,0%
  • Pari kertaa viikossa

    Ääniä: 9 2,5%
  • Joka päivä n. 1 kerran

    Ääniä: 34 9,4%
  • 2-6 kertaa päivässä

    Ääniä: 220 60,8%
  • Suorastaan asun jatkoajassa, hyvä kun vessassa ja syömässä käyn

    Ääniä: 82 22,7%
  • En käy edes vessassa tai syömässä

    Ääniä: 11 3,0%
  • Lupaan etten käy enää tämän jälkeen ikinä!

    Ääniä: 5 1,4%

  • Äänestäjiä
    362

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun on lomaa ja pakkasta pidellyt, niin olen melkein asunut Jatkoajassa. Kunhan arki koittaa, niin 2 - 6 kertaa päivässä lienee osuvin vaihtoehto. Kesällä lupaan pitää kuukauden paussin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä tämä melkein asumiseksi on mennyt, varsinkin kun nyt on ollut jatkuvasti joku paikka rikki ettei ole oikein liikkumaankaan päässyt aikoihin. Varmaan pitäisi pitkä banni hommata niin voisi ehkä hetken pysyä poissa täältä, ja sittenkään todennäköisesti en malttaisi olla lukematta kovin pitää aikaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen jatkisholisti. Käyn täällä enemmän kuin laki sallii eli noin 20 kertaa päivässä. Joskus enemmän, ei koskaan vähemmän.
 

Ralph

Jäsen
Hyva jos vessassa ehtii kaymaan, kannykalla luen tosin siellakin. Iso hata jos on. Joten voisin jopa sanoa, etta asun taalla!

Muuten kuin suoraan minulta mutta meilläpäin käytetään ä -kirjainta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Lupaan, etten käy enää tämän jälkeen ikinä vessassa tai syömässä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Päivittäin kyllä tulee käytyä, mutta paskalla sentään kerkeän käydä ilman jatkoaika.comia.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Selväpäisenä jaksan lukea tätä ehkä kerran päivässä. Ilman merkittävämpiä kiekkotapahtumia pitää yleensä olla ainakin vähän jurrissa, jotta jaksaapi enemmänkin lukea tai kirjoittaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jatkoaika on lähestulkoon aina auki kun netissä tulee pyörittyä. Täällä on kuitenkin niin paljon mielenkiintoisia ketjuja lätkästä ja kaikesta muustakin, että helposti täällä se parikin tuntia vierähtää illassa. Tosin itse en viitsi kirjoittaa kovinkaan moniin tärkeisiin ketjuihin, koska mielipiteeni ovat melko paskoja.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Aivan liian usein. Myös vessassa käydessäni, varsinkin töissä, tulee Jatkoaikaa selattua kännykän netin kautta. Säälittävää. Yritän vähentää. Ensi vuoden alusta.

Jatkoajaton tammikuu...
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noista vaihtoehdoista jos valitsee, niin asun Jatkoajan keskustelupalstalla. Himassa maatessa netti on aina auki ja sitä myöten myös tämä palsta.

Työttömän Trenchtownin aamurutiineihin kuuluu kahvin keittäminen, jota seuraa ampparit.comin avaaminen ja uutisten selailu. Sen jälkeen aukeaa Jatkoaika ja melko usein suoraan keskustelupalsta. NHL -puolella vierailen ensin, NHL kun kiinnostaa tällä hetkellä kotoista liigaa enemmän. Todella harvoin sinne kirjoitan, mutta mielenkiinnolla luen Jatkoajan parhaiden lätkäkirjoittajien juttuja ja ne löytyvät poikkeuksetta NHL -osiosta.

Sitten tulee katsottua suosikkijoukkueen osiota ja sitten vapaan puolelle vittuilemaan mitättömistä virheistä ja nauramaan jollekin rassukalle, eikös se ole Vapaan Keskustelun tarkoitus? Näin olen ainakin käsittänyt.

Eli ensin Ampparit, sitten JA:n NHL -osio ja sitten vaihtelevassa järjestyksessä muut osiot.

Olen siis JA-addikti.

*edit*

Vittu muuten, tuli mieleen vasta nyt, että huomenna muutan uuteen osoitteeseen. Netin siirto on hoidettu, mutta kuitenkin siinä kestää. Voi helvetin perse. Onneksi on puhelimessa netti, niin saa edes ne tarvittavat fixit.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Nyt viimeaikoina hyvinkin usein, kun olen ollut "lomalla". Mutta en mä miutään tekemättä jätä palstailun takia. Television katselu tosin voi jäädä vähemmälle jos on kiinnostava keskustelu käynnissä :)
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Noista vaihtoehdoista jos valitsee, niin asun Jatkoajan keskustelupalstalla. Himassa maatessa netti on aina auki ja sitä myöten myös tämä palsta.

Työttömän Trenchtownin aamurutiineihin kuuluu kahvin keittäminen, jota seuraa ampparit.comin avaaminen ja uutisten selailu. Sen jälkeen aukeaa Jatkoaika ja melko usein suoraan keskustelupalsta. NHL -puolella vierailen ensin, NHL kun kiinnostaa tällä hetkellä kotoista liigaa enemmän. Todella harvoin sinne kirjoitan, mutta mielenkiinnolla luen Jatkoajan parhaiden lätkäkirjoittajien juttuja ja ne löytyvät poikkeuksetta NHL -osiosta.

Sitten tulee katsottua suosikkijoukkueen osiota ja sitten vapaan puolelle vittuilemaan mitättömistä virheistä ja nauramaan jollekin rassukalle, eikös se ole Vapaan Keskustelun tarkoitus? Näin olen ainakin käsittänyt.

Eli ensin Ampparit, sitten JA:n NHL -osio ja sitten vaihtelevassa järjestyksessä muut osiot.

Olen siis JA-addikti.

*edit*

Vittu muuten, tuli mieleen vasta nyt, että huomenna muutan uuteen osoitteeseen. Netin siirto on hoidettu, mutta kuitenkin siinä kestää. Voi helvetin perse. Onneksi on puhelimessa netti, niin saa edes ne tarvittavat fixit.
Jos on sellanen puhelin että saat koneeseen kytkettyä, niin mä ainakin saan ovi-palvelun kautta käytettyä kännykkää "Mokkulana". Joskus tullut käytettyä, kun opiskelijakämpän nettiyhteys katkeili.
 

TML

Jäsen
No kyllä noista 2-6 kertaa päivässä on. Jos matseja seuraa niin jatkoaika on mukava pitää päällä jos saisi vaikka jotain vääntöä aikaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Koko ajanhan tämä auki on. Eri juttu sitten, että jaksanko kirjautua sisään asti. Lisäksi kirjoitteluni tälle palstalle on laskenut vuoden aikana kuin lehmän häntä.

Loppujen lopuksi luen jatkoaikaa kuitenkin jatkuvasti. Jääkiekkoa seuraan yhtä paljon kuin ennenkin, mutta en jaksa siitä hirveästi enää kirjoittaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
2-6 kertaa päivittäin. On vaan jo niin rutiini toiminta. Koneen ja netin kun aukaisee niin aloitussivuna on Jatkoaika. Vähiintään se yksi kerta tulee ainakin käytyä siis:D
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Monesti varmaan 2-6 kertaa päivässä, mutta vastasin silti kerran päivässä, koska keskiarvo asettunee siihen kun lomilla ja kotona ei paljon tule tuhlattua aikaa moiseen. Töissä kyllä heti tänne kun on luppoaikaa tai kahvitauko, koska tämä on paljon järkevämpi paikka kuin kahvihuone.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Vastasin 2-6 päivässä, tosin kotona tulee harvemmin käytyä mutta töissä taas on auki aina.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vastasin 2-6 päivässä, tosin kotona tulee harvemmin käytyä mutta töissä taas on auki aina.

Juurikin näin, tästä puuttui vaihtoehto "vain työaikana".

Itse luen tasan ja vain työpäivinä, en viikonloppuina enkä lomilla.

Ja en lue tätä uppoutuneena kuin romaania, selain on tuossa työpöydällä kaikkien
muiden ohjelmien takana auki ja parin tunnin välein refresh uusille viesteille.



_
 
Suosikkijoukkue
KalPa
varmaan se tuohon 2-6 kategoriaan parhaiten uppoaa. Mut työpäivän aikana monesti useamminkin.. Toukokuisten MM-kisojen jälkeen sitte aina kesälomille joksikin aikaa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös