Kuinka paska JTX:n lähettämä sarjakuva on?

  • 7 753
  • 37

Niin, miten on?

  • Aivan mahtava!!!11!

    Ääniä: 9 3,9%
  • En tiedä mistä on kyse. Luultavasti ketjun aloittaja on päästään sekaisin.

    Ääniä: 15 6,5%
  • Täh?

    Ääniä: 21 9,1%
  • Raiskaisin mielummin kengurun Intiassa kuin lukisin sarjakuvan.

    Ääniä: 61 26,4%
  • Yhtä paska kuin ketjun aloittaja on kriketissä.

    Ääniä: 125 54,1%

  • Äänestäjiä
    231

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Joku halusi äänestystä tuosta, että kuinka hyvä taikka huono tuo JTX:n Mille naurat juuri nyt-ketjussa mainostama sarjakuva on. No nyt voit kertoa oman mielipiteensä.

E. Niin selvennettäköön, ettei tässä ole tarkoitus tehdä kiusaa kenestäkään. Kunhan kysyn mielipiteitä. Jos joku pahoittaa mielensä, niin siltä varalta.
 
Viimeksi muokattu:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Toivottavasti kyseinen kaveri tulee vielä laittamaan linkin, koska joku ei välttämättä ole nähnyt sitä vielä.

Ihan hyvin raapustettu, mutta vitsiä en löydä.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Terve! Mitäs täällä tapahtuu?
Pollista puuttuu vaihtoehdot "Bastard" sekä "niin huono että mikään ei ole niin huono", itse olisin äänestänyt jälkimmäistä.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Terve! Mitäs täällä tapahtuu?

Moro! Täällä vaihdetaan hyviä mansikoiden kasvatusohjeita

Ei jotenkin auennut minulle tuo kyseinen sarjakuva. Anatsu taitaa olla melko huono kriketissä?
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Ei jotenkin auennut minulle tuo kyseinen sarjakuva. Anatsu taitaa olla melko huono kriketissä?

Minä yritin wikipedian avustuksella tajuta kriketin sääntöjä, mutta eihän ne oikein aenneet minulle. Jos 1½ on paska, niin joko a) anatsu tajuaa lajista kaiken muttei käytännössä osaa mitään tai sitten b) täällä kaikki muut ovat todellisia virtuooseja krikettikentällä.

Mansikat kasvaa parhaiten kesällä.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Minä yritin wikipedian avustuksella tajuta kriketin sääntöjä, mutta eihän ne oikein aenneet minulle. Jos 1½ on paska, niin joko a) anatsu tajuaa lajista kaiken muttei käytännössä osaa mitään tai sitten b) täällä kaikki muut ovat todellisia virtuooseja krikettikentällä.

Mansikat kasvaa parhaiten kesällä.

78% todennäköisyydellä vaihtoehto b.

Mansikat myös kannattaa suojata variksilta ym. linnuilta.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No onhan se sarjakuvan irvikuva ihan anaalista. Kriketistä en ole kiinnostunut.
 

K. Pahero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllähän JTX tätä kaikkea kerjäsi, mutta minua alkaa jo säälittään kyseinen sarjakuvasankari. Vaivalla ja ajatuksella tehdään omaa juttua ja toiset vaan vittuilee. Toki kerjäsi, ei siinä mitään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joskus jaksoin muutaman lukasta noita sarjakuvia, oli aika HMV-tasoa, mutta konsonanttikolmikon ällöttävän oman/kaverin perseen nuoleskelun johdosta inhoan nyt kyseistä sarjakuvaa enemmän kuin norjalaisia talviurheilijoita. Ja sattumoisin inhoan norjalaisia talviurheilujoita syvästi.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joskus jaksoin muutaman lukasta noita sarjakuvia, oli aika HMV-tasoa, mutta konsonanttikolmikon ällöttävän oman/kaverin perseen nuoleskelun johdosta inhoan nyt kyseistä sarjakuvaa enemmän kuin norjalaisia talviurheilijoita.

Oman perseen nuoleskelu?

Mut joo, en minäkään tuosta sarjakuvasta tykkää. Not funny!
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Äänestin tasolle anatsun krikettitaidot, muutaman jaksoin yrittää lueskella läpi, mutta paska on silti paskaa. Ei se yli-innokas mainostaminen kyllä tuossa enää auta ollenkaan. Pitäisikö itkeä vai nauraa -ketjuun muuten oivaa matskua, paitsi ettei sitä vähääkään naurunaihetta keksi muusta kuin todella surkeasta huumorista ja sen röyhkeästä viljelystä.

"En ilosta itke, en surusta itke, jos itken, niin itken..." tuon sarjakuvankuvatuksen takia.
 
Viimeksi muokattu:

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kysymys kuuluu oikeasti: "Voiko mikään olla paskempaa kuin anatsu kriketissä?" Ei. Ei vain voi.

True. Mutta kyllä anatsu on aika heikoilla tuossa mansikoiden viljelyssäkin. Tiedättekö muuten mitä tai oikeastaan mistä mansikoita syödään Antti Miettisen joulupöydässä? Marissa Millerin huulien päältä. Marissahan on topless asusteessa, ei alasti, koska hänellä on yhä hiekkaa siellä ruusunkukassaan, minkä tämä kuva varmaan todistaa. Tässä on vielä Marissasta kuva Miettisten kesämökiltä sen jälkeen, kun Antti on kertonut tarinansa maalista. Anttihan oli silloin sen verran ottanut, että oli mennyt juhannus ja joulu sekaisin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuonne ois ihan selvyyden vuoksi hyvä saada sarjakuva, jossa anatsu pelaa krikettiä mansikkapellolla.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Antti Miettisen kesämökillä?

No jos Antin mökiltä mansikkapelto löytyy, niin mikä jottei. Syöttäjäksi (kriketissähän on sellainen, eikö?) Marissa Miller, luonnollisesti. Voisi syöttää anatsulle palloa ja Antille mansikoita.

History will be made.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös