Ihmeen paljon näinkin tyhjänpäiväisestä aiheesta saa keskustelua aikaan.
En näe siinä mitään väärää, että markkinavoimat näiden ohjelmien taustalla löytävät hyvät keinot ja kanavat kääntää niin miesten kuin naisten päät tolloboksin ruutua kohden. Nämä nykyiset stereotypioita korostavat sarjat, joihin laskettakoot niin "Sillä silmällä" kuin "Mallikoulut" sun muut, toimivat. Pinnallinen tirkistely kiinnostaa näemmä erittäin paljon. Mikäs siinä, jos se myy, se tuotteistetaan uudestaan ja uudestaan. Raha ratkaisee.
Itse en ymmärrä näiden ohjelmien suosiota. En katso mitään noista, en keksi ensimmäistäkään syytä. Ei näillä ohjelmilla ole minulle mitään sisältöä tarjottavanaan. Pinnallisuus ei minua kiehdo tippaakaan.
Tietenkin, surullistahan se on, kuinka homoväestöä tuolla tavalla aliarvioidaan. Luomalla väkisin stereotypia, tai pikemminkin vahvistetaan sitä, siitä millainen perinteinen "camp" on. Totuushan on tuolla ulkona, kuten kaikki tietävät, mutta tyhmä ottaa oppinsa TV:stä suodattamatta sitä oman ajattelunsa läpi. Siksi, tämä trendi camp tapausten ihannoimisellaan, metroseksuaalisuuden lanseerauksella sekä muulla pinnallisen hömpän ihannoinnillaan, on enemmän tai vähemmän pelkkää paskaa.
Katsokaa rauhassa tosi-tv-sarjanne, stailaukset, pinnalliset kilpailunne. Itse tyydyn tarkkailemaan ihmisiä ja elämää ruohonjuuritasolla, livenä täällä teidän kaikkien keskellä. Kaveripiirissä ja työyhteisössä on monenlaista edustajaa monista ryhmistä, eikä heissä loppujen lopuksi ole kuin luonteen puolesta eroa. Sehän meistä ihmisiä tekee, ei ulkokuori.
Menipä railakkaasti off-topicciin, mutta piti nyt sitten tämäkin kirjoittaa. Enkä jaksa oikolukea, sori.
Suomalainen mies, älä pelkää.