Mainos

Kuinka monta YV:tä sinulla on?

• 4 434
  • 44

Kuinka monta YV:tä sinulla on juuri nyt?

• 0-5

Ääniä: 148 51,4%
  • 6-10

Ääniä: 24 8,3%
  • 11-15

Ääniä: 22 7,6%
  • 16-20

Ääniä: 7 2,4%
  • 20-

Ääniä: 87 30,2%

• Äänestäjiä
    288

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällähetkellä tasan 17. Viimeksi oli hedelmällistä keskustelua jalkapallon ihmeellisestä maailmasta. Eipä noita nyt ihan vaivaksi asti ikinä kerry.

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
9 tällä hetkellä, muutaman olen tainnut poistaa, joten eipähän ole montaa yyveetä tullut aikojen saatossa.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
24. En ole yhtään jaksanut poistaa vielä. Ensimmäinen viesti näyttää olevan moderaattoreilta. Ystävällinen pelikielto-viesti.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
38 yyveetä Saapuneet-kansiossa. Lähettäjät jakaantuvat seuroittain seuraavasti:

HIFK 10
Kärpät 6
Jokerit 3
HPK 2
Espoo 2

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
32 viestiä näyttäisi olevan, en ole hetkeen yv- laatikkoa siivoillut. Eipä noita kauhean usein tule lähetettyä tai vastaanotettua, yleensä kuitenkin sama keskustelu jatkuu useamman viestin verran.

Aihepiiri viesteissä vaihtelee melkoisesti, viimeksi neljä päivää sitten olen käynyt keskustelua yksityisviestein, aiheena viihde-elektroniikka. Muuten juttua on tullut iskettyä vähän kaikesta, kevyesti ja välillä vakavastikin.

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
14.

Ja nuokin ovat pari vuotta vanhoja.
Taitaa kaikki muut olla enemmän tai vähemmän kiivas sävytteisiä ja sitten pari viestiä bemareista.

Eipä täällä olla kavereita hankkimassa :P

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
49 tällä hetkellä. Olen koettanut pitää laatikon tyhjänä, mutta kun silloin tällöin tulee viestejä jotka on pakko tallettaa tulevaisuutta varten. Kerran vain käynyt täynnä, joten en ole sieltä suosituimmasta päästä.

Toisaalta, aika moni niistä potentiaalisista YV:jä lähettävistä on yhteydessä muita reittejä käyttäen.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
47 näkyy olevan juuri nyt, 29 saapunutta ja 18 lähetettyä. Mitään kovin aktiivista yksityisviestien vaihtelua en harrasta, mutta olen melko laiska tyhjentämään kansioita.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jotain parikymmentä. Suurin osa yhdeltä tamperelaiselta, jonka tajunnanvirrasta ei erkkikään ota selvää.

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
87 kpl. 41 saapunutta, 46 lähetettyä. Kaikennäköistä kivaa jutustelua näyttää olevan. Voisihan tota boksia vähän siivotakin.

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
17 saapunutta. Kaiken kaikkiaan olen saanut noin 50 viestiä, joten voin päätellä, että harva pitää minusta. Muutama saapunut lienee ns. sääliviestejä, joita minulle on lähetetty, jotten tuntisi oloani yksinäiseksi tai syrjityksi.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
90, aika tasan menee lähetetyt ja saapuneet. Lähes kaikki viestit koskee pitämiäni fantasiadrafteja, liigapörssiä sun muita visailuja ja kisailuja. Pari kertaa olen 7 vuotisen urani aikana siivonnut viestejä, tyhjentänyt tosin en koskaan.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tällä hetkellä 48. Saapuneita 24 ja lähetettyjä 24.

Viimeksi siivosin lootan maaliskuun alussa eli tässä on mukana vielä kauden aikaisiakin posteja. Yleensä niitä ei kesän aikana paljon tule mutta pelikauden aikana kyllä tasaisen tappavaan tahtiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy