Kuinka monta uhria, keskikesänjuhla vaatii?

• 3 686
  • 39

Montako uhria juhannus vaatii?

• 0

Ääniä: 5 3,2%
  • 1-5

Ääniä: 13 8,2%
  • 6-10

Ääniä: 28 17,7%
  • 11-15

Ääniä: 45 28,5%
  • 16-20

Ääniä: 33 20,9%
  • 21-25

Ääniä: 9 5,7%
  • yli 25

Ääniä: 25 15,8%

• Äänestäjiä
    158

Tobias

Jäsen
Veikkanpa 15, jos sää on hyvä ja 9 jos kylmempää ja sateista.

Itse en toivo mitään nollaa enkä lukuja, koska toteutuma on minun ja muiden toivomisista riippumaton muuttuja. Erittäin todennäköisesti joka tapauksessa tapaturmaisesti juhannuksena kuolee yli nolla henkilöä. Halusi tai ei.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tulee mahtavan lämpimät kelit juhannukseksi...eli viikatemies ottaa omansa, 27 menee. Muutama noista löytyy hukkuneena vasta tovi juhannuksen jälkeen.

Jos jää yhtä vaille niin lupaan mennä väärään kapakkaan oikea pelipaita päällä!

Ps. tämä ei ollut itsariviesti.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitä tekevät ne, jotka olisivat hukkuneet, mikäli sää olisi ollut kauniimpi?

Itkevät Jatkoajassa että olipa paskat ilmat juhannuksena.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Keskikesän juhla tulee yhtävarmasti kuin paperiliiton ääliöiden aiheuttama työsulku jatkuu. Jussina juhlitaan railakkaasti ja uhreja tulee. Vastasin yli 25 ja tässä jako eri luokkiin.

Liikenne Ainakin 8 rummista ja yli 40 loukkaantunutta, joista nuoret alle 25, 6 ja 30 kpl. Vauhtia 200km/h asconalla, auto täynnä porukkaa (5-8), poppi jauhaa, kaikki päissään (kuski ainakin 2promillee) kuin ellun kanat ja vatanen menettää mutkassa auton hallinnan... Lisäksi arviolta 500 rattijuoppoa, joista parhaimmat puhaltavat 4 promillea

Vesi Viina ja vesi eivät tunnu olevan sopiva yhdistelmä, ainakaan meille Suomalaisille. Vesihän on vanhin voitehista, mutta se yhdistettynä toisen nesteen kanssa, aiheuttaa tappavan yhdistelmän. Jostain syystä enimmäkseen me miehet onnistutaan saamaan paljon murhetta aikaan noiden kahden nesteen kanssa. Eli loppusaldo vesiltä 18 hukkunutta ja 300 ruorijuoppoa.

Tulipalo
-"No vittu miksi se kokko ei syty vaikka laitoin gallonan bensaa siihen".
-"Annas kun mä katson"
-" Hei onx sulla röökiä"
-"Tottakai, haluatko?"
-"Joo"
-" Oho, ny se syttyi......."

Niin eli kun päissään leikitään kokkojen kanssa niin huonoa jälkee tulee. No ei tulipaloissa kuole kuin 2

Tappelut Viinahan on kuten mainittu viisasten juoma. No Jussinahan pitää vähän painia ja ottaa mittaa kuinka hyviä, Muhamed Aleja ja Maik Taisoneja sitä ollaan ja otetaan nyrkit käyttöön. Jos nyrkit ei riitä niin, sitten kättä pidempää... Eli nyrkit ja aseet paukkuu 5 ruumiin edestä...

Lisäksi tapahtuu festareilla ja ympäri kaupunkeja about 500 raiskausta, joissa uhri on 2 promillen kännissä...

Se siitä

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Hukkuneet: 5

Liikenteessä kuolleet: 7

Tapot: 3/Asuntopalot ym tapaturmat : 3

Eli yhteensä 18

Pitäkäähän jatkislaiset huolta ettette päädy tilastoihin.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
16-20

Viritetyllä Nissanilla kahtasataaneljääkymppiä kallioleikkaukseen piri- und viinapäissään 4.

Peruskolareissa 2.

Keski-ikäisiä miehiä saunan jälkeen järveen pää edellä sydänkohtausta hommaamaan 3.

Yksi festaripuukotus.

Vesiskootterilla kännissä sillanpieleen 2.

Alkkohoollimyrkytyksiin 3.

"Vittu sä joit mun pullosta/panit mun muijaa/panit naapurin muijaa/annoit Jaskalle etkä mulle/veit pesänjaossa vaarin Datsunin vaikka sait sen senkinkin, tässä moraa/ysimillistä/haulikkoa/kirvestä" 3.

Kämpän ylilämmittämistä tupakointia vaahtomuovipatjalla apuna käyttäen 2.

20. Valitettavasti.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Muuten ei tulis yhtään mutku juo viinaa niin niitä tulee 17.
Toivon tietysti ja sanomattakin on selvää ettei tulisi uhreja.

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikkaan 14 uhria.

Täytyy toivoa, että itse olen juhannuksen jälkeen täällä lukemassa tuloksia ja katsomassa, kuka veikkasi lähimmaksi.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Liian monet viettävät jälleen elonsa viimeisiä hetkiä:(

Hukkuneita veikkaisin 12
Liikenteessä menee 5
Tappoja 2

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Routainen Sydän kirjoitti:
Seitsemän kuolonuhria nyt (lauantain-sunnuntain välinen yö kello 0:43).

Kahdeksan, kertoo Satakunnan Kansa. Viimeisin taitaa olla Kokkolassa autosta ulos lentänyt nuori mies, joka kuoli tänään sairaalassa.

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tällä hetkellä menehtyneitä on 9 kappaletta..paluuliikeenteessä sattuu varmasti jotain, kun piittaamattomat ihmiset ajelevat humalassa kotia kohti..

Suosikkijoukkue
HIFK
Miksu00 kirjoitti:
Tällä hetkellä menehtyneitä on 9 kappaletta..paluuliikeenteessä sattuu varmasti jotain, kun piittaamattomat ihmiset ajelevat humalassa kotia kohti..

Mielestäni on kyseessä jostain isommasta kuin vain piittaamattomuudesta, kun humalassa ajetaan. Se on totaalisen kusipäistä touhua, ja siitä pitäisi saada kunnon rangaistukset, mutta ei meidän Suomessa.

Minä olen vähintään yhtä juoppo kuin tälläkin palstalla juoppouttaan mainostanut reds1897, mutta rattijuoppo en ole, eikä minusta sellaista tule.

Eilen olin maalla krapuloissani (paikalle kyläilemään tullut baareissa masturbointia harrastamaan haluava jatkoaikalainen ilmoitti tänään puhelimessa, etten ollut ulkonäöltänikään kovin hyvässä hapessa), enkä kyennyt osallistumaan enää lauantain dokaukseen.

Tänään olin varmasti kello 12.00 ajokunnossa, saati sitten, kun sain kyytiläisset mukaan.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Löyhämoraalisena herkistelijänä päädyn ottamaan osaa kolme- ja puolitoistavuotiaiden poikien vanhempien ja sisarusten suureen suruun. Voimia teille koko sydämestään toivoo sampio.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy