Kuinka monta tatuointia sinulla on?

  • 2 732
  • 40

Kuinka monta tatuointia?

  • 0

  • 1-5

  • 6-10

  • 11-20

  • Yli 20


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Yhdeksänhän noita tällä hetkellä on ja lisää tulee jahka saa taas aikaiseksi. Kun ei osaa laulaa, piirtää tai kirjoittaa, ja haluaa silti johonkin kirjata elämänsä merkkipaaluja, niin tämä tuntui parhaalta ratkaisulta. Ja tuntuu edelleen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kyllähän se tiedossa on, että tatuoimattomat ihmiset ovat kokonaisuutena valtaenemmistö tatuoituihin verrattuna, mutta silti tämän kyselyn noin valtavat murskalukemat tatuoimattomien eduksi yllättivät..

Nolla on itselläkin. Asia on kylläkin ollut todo-listalla jo varmaan 15 vuotta, mutta koko ajan on mukamas tullut jotain tai ollut kaikkea kiirusta, joten homma on kerta kaikkiaan vain jäänyt. Typerää sikälikin, että olen koko tuon 15 vuotta tiennyt valmiiksi millaiset tatuoinnit ottaisin, eikä mieli ole muuttunut koskaan. Jostain syystä olen kehittänyt pakkomielteisen ajatuksen, että suostun tatuoimaan kropastani vain olkavarret, joten ottaisin siis vain kaksi tatskaa enkä yhtään enempää. Ja niihin olisi tosiaan kuvat jo valmiina tiedossa.. että mikähän tässä nyt maksaa *hymiö*
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Yllätys on juu tulos, kun katukuvassa näkee erityisesti kesäisin paljon leimaa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Lapsena törhin tussilla ihoani, mutta luovuin harrastuksesta, kun vanhenemisen myötä tajusin sen olevan ihan älytöntä.

Eletystä elämästä riittää iholla kertomaan arvet ja ulkomaanreissuista muistuttavat leimat olen jättänyt passeihin, koska ei mulla ole tarvetta niitä muille näyttää. Rahankin haluan käyttää ihan muunlaisiin turhuuksiin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kaksi tatuointia itselläni. Hääpäivä 23.9.2000. Tatuoitu vasempaan nimettömään. Rouvalla sama leima hääpäivämme kunniaksi. Vasempaa pohjetta koristaa koko pohkeen peittävä sputkik logo.

Vähintään 10 vuotta olen arponut jotain Guns n rosesin liittyvää kuvaa, vielä en ole saanut tuota aikaan. Vasempaan nänniin otin lävistyksen Axelia matkiakseni kesällä98, vieläkin tuo mukana roikkuu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Oiskohan 8 kuvaa. 1986 otin ekan, joka on peitetty. Eli 9 jos tämäkin huomioidaan.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"No tattoo is the new tattoo" :)

Nollahan noita siis ainakin toistaiseksi löytyy. Mitään tatskoja vastaan ei mulla tietenkään ole ja taidokkaasti toteutettuna mahtavan näköisiä. Jonkinlaista "sitoutumiskammoa" taidan asian suhteen potea.

Kyllähän se tiedossa on, että tatuoimattomat ihmiset ovat kokonaisuutena valtaenemmistö tatuoituihin verrattuna, mutta silti tämän kyselyn noin valtavat murskalukemat tatuoimattomien eduksi yllättivät..

Vaikuttaakohan Jatkiksen miesvoittoinen sukupuolijakauma. Ainakin omassa ikäluokassa (1990-luvun alkupuolella syntyneet) kokonaan ilman tatuointia olevia naisia ei ainakaan Helsingissä tunnu tulevan vastaan.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Kuusi kappaletta löytyy yhteensä minun ruhosta. Viisi käsivarsissa ja yksi luonnollisesti persposkesta.

Naamaan ja kämmeniin en itse tule tatuoimaan ikinä mitään mutta jos joku haluaa näin tehdä omalla kohdallaan niin antaa mennä minun puolesta. Muutenkin mielestäni se että arvostellaan ihmisen älykkyyttä/mielenterveyttä/kehitysvammaa ja mitä näitä oli, sen mukaan että on ottanut tai ei ole ottanut tatuointeja on, noh, nätisti sanottuna aika typerää.
 

gran reserva

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Yllätys on juu tulos, kun katukuvassa näkee erityisesti kesäisin paljon leimaa.
Kyllä näin on. Ottavat varmaan ne talveksi pois kun talvisin leimaa ei katukuvassa näe.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
0, en välttämättä ole kovin suuri niiden ystävä, mutta jokainen hoitakoot oman kehonsa.

Pieni varaus yhdelle. Jos joskus satun pääsemään erään Kreikassa järjestettävän juoksukisan maaliin, saatan ottaa siitä leiman kinttuun. Niinkuin niin moni kisan läpi juossut. mm. pari hyvää juoksututtua.

Mutta silloinkin vain ehkä ja sitten pitäisi vielä itsensä saada läpäsykondikseen/koronat/muuttekosyyt... no on tässä vielä 10v iän puolesta ikkuna auki, joten katellaan leimapuolta v.2030 uudestaan.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Nollahan noita siis ainakin toistaiseksi löytyy. Mitään tatskoja vastaan ei mulla tietenkään ole ja taidokkaasti toteutettuna mahtavan näköisiä. Jonkinlaista "sitoutumiskammoa" taidan asian suhteen potea.

Vaikuttaakohan Jatkiksen miesvoittoinen sukupuolijakauma. Ainakin omassa ikäluokassa (1990-luvun alkupuolella syntyneet) kokonaan ilman tatuointia olevia naisia ei ainakaan Helsingissä tunnu tulevan vastaan.

Kuten sanoin, minulla homma on vain jäänyt vaikka 15 vuotta olen sitä miettinyt, mutta itselläni kyse ei ole sitoutumiskammosta asian ikuisuuden takia. Lähinnä siksi ei ole, koska olen ehtinyt näiden vuosien aikana niin tarkkaan miettimään ne kaksi kuvaa valmiiksi jotka on pitänyt ottaa, että virheen mahdollisuus on kyllä eliminoitu pois. Kyseessä on syvää, muuttumatonta ja pysyvää minuutta edustavat kuvat, asiat jotka kuvastavat niitä juurisyitä, miksi minä olen tämä ihminen joka olen. Eli varmaan aika tavallinen taustatarina monen tatskoille. En ikinä ottaisi mitään esimerkiksi fanitukseen pohjautuvia lapsellisuuksia, kuten vaikka jotain bändien logoja tms. Ja niin, ennen kuin kukaan kysyy, niin näistä mietityistä kuvista kumpikaan ei siis myöskään ole Ässien logo, koska se ei ole kuitenkaan riittävän iso tekijä siinä miksi minä olen minä..

En muuten jaksa uskoa hirveästi tuohon sukupuolijakauman vaikutukseen tämän äänestyksen tuloksessa. Uskaltaisikohan veikata, että tuo äänestyksen tuloksessa oleva noin 70/30 jakauma vastaa varmaan aika hyvin sitä, mikä on ylipäätään Suomen väestössä ero tatuoimattomien ihmisten eduksi..
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En ikinä ottaisi mitään esimerkiksi fanitukseen pohjautuvia lapsellisuuksia, kuten vaikka jotain bändien logoja tms.
Miksi ne ovat lapsellisia, jos ne edustavat jollekin niitä samoja asioita mitä sinä olet omaan tatuointiisi suunnitellut?
 

Glove

Jäsen
Ei ole yhtään. Joskus on lyllä mielessä ollut, mutta eipä ole tullut mitään hyvää aihetta keksittyä niin on jäänyt vielä suunnittelun asteelle.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kuten sanoin, minulla homma on vain jäänyt vaikka 15 vuotta olen sitä miettinyt, mutta itselläni kyse ei ole sitoutumiskammosta asian ikuisuuden takia. Lähinnä siksi ei ole, koska olen ehtinyt näiden vuosien aikana niin tarkkaan miettimään ne kaksi kuvaa valmiiksi jotka on pitänyt ottaa, että virheen mahdollisuus on kyllä eliminoitu pois. Kyseessä on syvää, muuttumatonta ja pysyvää minuutta edustavat kuvat, asiat jotka kuvastavat niitä juurisyitä, miksi minä olen tämä ihminen joka olen. Eli varmaan aika tavallinen taustatarina monen tatskoille. En ikinä ottaisi mitään esimerkiksi fanitukseen pohjautuvia lapsellisuuksia, kuten vaikka jotain bändien logoja tms. Ja niin, ennen kuin kukaan kysyy, niin näistä mietityistä kuvista kumpikaan ei siis myöskään ole Ässien logo, koska se ei ole kuitenkaan riittävän iso tekijä siinä miksi minä olen minä..
Omalla kohdallani SaiPa on ollut iso osa elämääni jo päälle 30 vuotta ja SaiPan fanitus jo tällä aikajänteellä tulee määrittelemään itseäni suuresti koko loppuelämänikin ajan. Vaihtaisipa SaiPa logoaan, taikka konkurssiin mennessään nimeään, ei tätä aikaa vie mikään minusta pois. Edellämainitusta syystä olen nyt ylpeä Sputnik tatuoinnistani ja tulen aina olemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös