Mainos

Kuinka monta seurasi vierasottelua kävit katsomassa männä kaudella?

• 4 532
  • 33

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
jesse72 kirjoitti:
Kausi 2005-2006 lähenee loppuaan runkosarjan osalta, joten päivitetään tämän kauden vieraspelit.

4x Kouvola ( 1 harjoitusmatsi)
3x Joensuu ( mukana jo 25.2..)
2x Kirkkonummi
2x Vantaa
2x Järvenpää
1x Vaasa
1x Forssa
1x Savitaipale ( Saipa-Jukurit)

Eli Runkosarjan jälkeen tulee 16 peliä nähtyä vieraissa..vielä on suunitteilla Kokkola 10.3, sattuu sopivasti olemaan lomaa..

Kotona on tullut nähtyä kaikki niin sarja kuin harjoituspelit. Pleijaritkin on alkamassa joten se tietää reissaamista lisää, onneksi töissä pystyy sumplimaan vuoroja tarpeen mukaan.

Päivitetään tämä kauden osalta, kausi päättyy vieraspelin osalta Vaasaan lauantaina. Pleijareissa tuli käytyä

2x Joensuu
1x Vaasa

Kajaani jäi näkemättä, harmi. Samoin mahdollinen neljäs finaali jää Vaasassa näkemättä.

Joensuussa tuli käytyä peräti viisi kertaa kauden aikana ja Kouvolassakin neljä kertaa ( tai viisi jos lasketaan KooKoo-FPS peli mukaan).

Joensuussa oli leppoisin ja mukavin meno, samoin Hokin ja Salamoiden fanit jättivät itsestään hyvän kuvan. Vaasassa oli todella hyvä tunnelma, mutta muuten jäi paskan maku suuhun voitetusta pelistä huolimatta.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Sport pelannut tällä kaudella kaikki pelit mukaanluettuna muistaakseni 63 ottelua, joista mä oon missannut 7.

Siitä sitä voi laskea. Mä en vaan muista enää, että mitkä pelit mä missasin. 2 kotipeliä ja 5 vieraspeliä kuitenkin. Molemmat Joensuun keikat, yksi Kokkolan keikka, yksi Turun keikka ja yksi Kajaanin keikka tuli missattua.

Kotipeleistä jäi väliin yksi peli Hokkia vastaan ja yksi peli jotain muuta jengiä vastaan.

Suosikkijoukkue
TuTo
Kouvola x2
Kirkkonummi x2
Vantaa x 2
Järvenpää x 2
Forssa x 2
Mikkeli x 1
Joensuu x 1
Kajaani x 1

Ja kun Helsingistä ponnistaa, voisi vielä lisätä:

Turku x 22

Japa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Salamat, Blues
2xVantaa
2xJärvenpää
2xKouvola
1xJoensuu
1xMikkeli
1xTurku
1xForssa

Siinä oli muistaakseni meikäläisen tämä kausi vieraspelien osalta.
Lisäksi tottakai Salamoiden kaikki kotipelit.

Rocco

Jäsen
Kokkola x 2
Forssa x 1
Järvenpää x 1
Kirkkonummi x 2 (1 runkosarja ja 1 playoffs)

Sitten lisäksi Jokipojat-Jukurit sekä Hermes-HeKi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy