Mainos

Kuinka monta rikepistettä ja pelikieltoa olet saanut?

• 1 084
  • 28

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Niin. Montako kertaa olet joutunut kulkemaan vankilan kautta? Minulla ei ole yhtään putkayötä edes.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Menin äsken mun yv:isiin suodattaen vain modeilta tulleet viestit ja huomasin että mulla on vuodelta 2015 viikon pelikielto, jonka olin totaalisesti unohtanut tai muistanut olevan pelkkä rikepiste.

Rikosrekisterini: 3x viikon pelikieltoa (2015, 2020, 2024)
5x rikepisteitä (joista viimeinen johti rikepistetilin täyttymiseen ja viikon huiliin)

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla on näköjään kymmenen rikepistettä, joista viimeisimmät kolme johtivat yhdessä viikon huiliin. Päälle sitten kuusi viikon mittaista kirjoitustaukoa. Jokainen noista on ihan ansaittu, mutta kaikkien aikojen ensimmäinen rikepisteeni vuodelta 2014 laittoi huvittamaan:
Hyvä V-G-,

Sinulle on annettu rike Jatkoajan keskustelupalstalla.

Syy: TV-lähetyksen kommentointi otteluseurantaketjussa
Sittemmin säännöt ja käytännöt ovat vissiin jonkin verran muuttuneet.

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Odottelen vielä ensimmäistä.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Menin äsken mun yv:isiin suodattaen vain modeilta tulleet viestit ja huomasin että mulla on vuodelta 2015 viikon pelikielto, jonka olin totaalisesti unohtanut tai muistanut olevan pelkkä rikepiste.

Rikosrekisterini: 3x viikon pelikieltoa (2015, 2020, 2024)
5x rikepisteitä (joista viimeinen johti rikepistetilin täyttymiseen ja viikon huiliin)
Itsellä 6 × rikepiste/varoitus, 1 × sisältönootti, 4 × viikon kakku ja 1 × kuukauden kakku.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
2 x huomautus ja vain kerran ja vain viikon rankku modesetien viestien perusteella, vaan tiedän kyllä kärsineeni sen muka onliner jäähyn.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
1x rikepiste vuodelta 2019. Muistelin sen olleen huomautus, mutta yv modeilta muistutti mieleen.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kävin noita yksityisviestejä läpi, ja tämän verran löytyi Modejen viestejä pelikielloista:

- 15*rikepiste
- 5*1vko
- 7*2vko
- 5*1kk
- 1*2kk
- 1*1,5kk muun urheilun osion pelikielto
- 1*joku outo viesti Moderaattoreilta, missä oli englanninkielistä tekstiä ja maininta että joku minun modejen turhaksi spämmiksi katsottu viesti on poistettu, mutta ei ollut mainintaa oliko samalla läväytettä penaltiakin

Eli mitäs tuo nyt tekee, joku palttiarallaa vuoden verran on rekisteröitynyttä pelikieltoa ja sitten tuo 15 kappaletta rikepisteitä päälle.

Joskus vuoden 2013 loppupuolesta lähtien pelikielloista on alkanut tulla viestejä moderaattoreilta. Sitä aiemmista rötöksistä ei ole tuolla mustaa valkoisella, mutta muiden kanssa käytyjen yv-juttujen perusteella olen tuota ennen saanut ainakin kaksi 1kk-pelikieltoa, toinen tuli pahamaineisesta mode-gatesta ja sitä seuranneesta Kristalliyöstä, ja toinen jostain Jokeri-fanien espanjaverkkareille naureskelusta. Ja on niitä varmaan ollut muitakin ennen vuotta 2013, mutta noista ei ole mitään merkintää yksityisviesteissä niin vaikea sanoa varmasti.

Mä en luovuta IKINÄ!

Nyt mä luovutan.

npc

Jäsen
Onhan noita jotain. Rikepisteitä tulee näköjään kesäisin aina hirveesti. Talvella ilmeisesti menee energia urheiluseurantaan niin jää muu turhailu vähemmälle. Minä aina tarviin näköjään jotain aktiviteettia tai lähtee lapasesta. Onneks kesäisin on tietokilpailuja edes.

Itselleni olen antanut pelikieltoa muistaakseni noin 2007-2013 ja 2015-2018. Silti luin palstaa päivittäin.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
- 1*joku outo viesti Moderaattoreilta, missä oli englanninkielistä tekstiä ja maininta että joku minun modejen turhaksi spämmiksi katsottu viesti on poistettu, mutta ei ollut mainintaa oliko samalla läväytettä penaltiakin
Mulla on myös tällainen. Oletan sen olevan rikepiste, mutta kun kävin katsomassa mistä se oli tullut, niin olin kyllä menettänyt malttini aivan täysin jossain otteluseurannassa niinkin tärkeästä asiasta kuin tuomarin haukkumisesta. Eli aineksia olisi ollut kyllä ihan suomenkieliseen pelikieltoonkin.

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Ei löydy viestihistoriasta modeilta mitään, mutta omaan hataraan muistiin nojaten:

1 rikepiste, 1 viikon kakku ja 1 kuukauden kiintiöpanna henkilöllisyyden arvailuksi kuitatusta vitsistä, joista viimeinen lienee ihan palstan sisääntuloriitti.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Puhtaalla rötösrekisterillä mennään, vaikka olisin omasta mielestäni joskus ainakin rikepisteen ansainnut. Suojelurahojen maksaminen on ilmeisesti kannattanut.

Omatoimisia kirjoitustaukoja kyllä tulee tasaisin väliajoin otettua.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Yhden rikepisteen oon saanut pari vuotta sitten. Ja joku vuosi olin kesällä kuukauden kirjoituskiellossa pyynnöstä ilman rikkomusta.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Olen aika kiltti poika, vain kolme rikepistettä. Enkä ole edes tarvinnut ruskeita kirjekuoria mitä ostin kun pääsin tänne.
Pidän itseäni vähän säälittävänä koska en ole suurempi taparikollinen :(

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Tästä tuli Rion olympialaisten seurantaketjussa viikko mutta oli mielestäni niin hyvä läppä, että mielelläni kärsin sen. On taas näiden olympialaisten jälkeen entistäkin ajankohtaisempi. Esikatselu näköjään näyttää väärän viestin, klikkaamalla pääsee oikeaan.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Yksi viikon kirjoituskielto, kun Trouba otteineen meni tunteisiin. Ei rikepisteitä.

Minähän olin kymmenisen vuotta palstalta poissa, ja noin vuosi sitten päätin palata tämän uuden nimimerkin kanssa. Silloin aikoinaan tulikin kirjoituskieltoja, kun jaksoi harrastaa näitä Rauma-Pori -vääntöjä.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Yksi rikepiste on tullut, silloin nimittelin Ivan Provorovia kun ainoana pelaajana ei tehnyt sitä mitä muut teki. Käyttivät siis erikoispaitoja alkulämmöillä.
Moderaattorit olivat kuvailleet käytöstäni silloin sopimattomaksi.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
29.6.2015 viikko
12.8.2019 2 viikkoa
26.6.2021 kuukausi
1.4.2022 viikko
29.8.2022 viikko
26.3.2024 viikko
1.7.2024 rikepiste

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Puhtaalla rötösrekisterillä mennään, vaikka olisin omasta mielestäni joskus ainakin rikepisteen ansainnut. Suojelurahojen maksaminen on ilmeisesti kannattanut.

Omatoimisia kirjoitustaukoja kyllä tulee tasaisin väliajoin otettua.
Bruins-veljen koko viesti voisi olla omalta näppikseltä.

Lisätään siihen päälle, että joku viisas joskus ysärillä nettikeskustelujen alkuhämärissä minulle sanoi, että älä kirjoita nettiin mitään, mitä hävettäisi näyttää äidillesi. Pyrkimys on siitä asti ollut tuosta pitää kiinni, menestys ehkä vaihtelee mutta tavoite on sen verran kirkasotsainen, että pikku hudeillakaan eivät sitten ole syntilistat päässeet kasvamaan.

Menneinä vuosina, kun vielä löysin suurempaa merkitystä pohjoisamerikkalaisen väkivaltakiekon puolustamisesta pehmeiden eurooppalaisten moralisoinnilta, tuli kyllä pariin kertaan kirjoitettua sen verran railakkaasti että melkeinpä odotin yhteydenottoa, jos ei nyt rikepistettä niin jotakin yv-huomautusta että mietipä nyt (tuolloin oli vieläpä hieman jälkijunassa tapahtunut siirtymä tyypillisestä opiskeluaikojen alkoholinkäytöstä pois vähän vaiheessa, jolloin joskus saattoi pikku promilleissa käydä noita vääntöjä - nykyään silloin harvoin kun jotain alkoholipitoista viitsii juoda, niin tuppaa olemaan sen verran erityinen sosiaalinen tilanne, ettei siinä palstalle ehdi). Mutta luulen, että kun periaatteessa kuitenkin aina yrittää kirjoittaa asioista eikä käyttäjistä, ja toisten mielipiteitä pyrkii kunnioittamaan vaikka olisi vahvastikin eri mieltä, niin provokatiivisempi vastinekaan nimenomaan asiasisällöltään ei varmaan sitten taiteillut liiaksi minkään flametuksen tms. rajoilla.

Nykyään on kyllä tuo puhelin tuonut sen, että saattaa jälkikäteen huomata kirjoittaneensa eriävän mielipiteen jotenkin tölväisevämmin kuin on tarkoittanut. Silloin kun kirjoitteli vain koneella, niin sitä kuitenkin aina luki läpi mitä on lähettämässä ja pyrki pehmentämään jos huomasi aihetta, ja muutenkin oli palstalla vain ajan kanssa. Vähän eri homma nyt jos jostain bussipysäkiltä sohlaat puhelimella tekstin, hyvä kun sen viitsii sillä käyttöliittymällä edes naputella saati että vielä tarkistaisi sanomisensa.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
0 ja 0. Hämmentävästi sama luku myös raportointi-napin käyttökerroille ja ignoreen laitetuille käyttäjille ja ketjuille.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
3500 meni juuri rikki ilman rikkeitä. Tosin en jaksa vääntää mistään asioista ja koitan pienellä huumorilla tuoda jotain palstalle. Jos oma mielipiteeni ei jollekin kelpaa, niin en koe siinä mitään sellaista, että jaksaisi lähteä vänkäämään asiasta. Jokaiselta löytyy mielipide ja persereikä.

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Jokusia rikepisteitä ropsunut, varsin maltillisesti siihen nähden et välillä meinaa mennä provon puolelle kun innostuu. Pahimmat oon yleensä onneks ehtinyt muokkaamaan siistimmiksi ennenkun niitä on keretty lainaamaan tai päätyneet modejen silmiin :)

Ennen nykyistä rikepiste käytäntöä taitaa jostain kaukaa historiasta joku pelikielto löytyä, mut ne rikokset on vanhentunut. Ja en nyt jotain ”oneliner” pelikieltoa oikeen muutenkaan laskis mukaan, vähänkun sais futiksessa toisen keltaisen ajanpeluusta tms.

Ois kiva että profiilista pääsis näkeen montako kertaa on raportoitu/raportoinut viestejä. Mulla raportointi nappula ei oo koskaan lauennut, mut käsittääkseni se vallan yleistä täällä on. Ignore myös tietysti nollassa, if you cant stand the heat stay out of the kitchen..

Nyt toki vähän hiljaisempi vaihe muutenkin ollut kun ei kesällä jaksa foorumeilla vääntää. Eiköhän se rikepistetili ala taas karttumaan kun illat pimenee nopeammin.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Liikaahan niitä on. Suurin osa vielä viideltä viime vuodelta.

Löylyhuone säpissä ja kaikkee. Pitäs varmaan ihan oikeesti opetella olemaan.

Ja koska Modet ei ole vielä vuorokauden jälkeenkään vastannu viestiini, missä pyysin "vapaata puolta" lukkoon kuukaudeksi, olen melko varma että sieltä on tulossa joku 3-12kk moukari. Ellei sitten tämäkin puoli mene lukkoon. Salkkariketjua jää kyllä ikävä jos niin käy...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy