Onko tässä varma tieto ettei Radulov pelaa täyttä kautta? Itse sain vähän eri tuloksen 47,5~48 pistettä.Joku HFboardsilla laskeskeli että KHL- pisteiden määrä NHL:ssä olisi 0,58. Näinollen Radulovin pistemäärä ensi kaudella Canadiensissa tulee olemaan 38 tehopistettä.
Onko tässä varma tieto ettei Radulov pelaa täyttä kautta? Itse sain vähän eri tuloksen 47,5~48 pistettä.
Paljon tietysti riippuu ketjukavereista, joukkueen menestyksestä ja yv-pelin roolituksesta, mutta noin lähtökohtaisesti Radulovin pitäisi pystyä vähintään samaan kuin Jagr siirryttyään KHL:stä takaisin änäriin. Heidän vahvuudet ja heikkoudet ovat samankaltaiset ja Radu oli KHL-tasolla selvästi Jagria kovempi tekijä.
Täydellä kaudella n. 85 pinnaa, mutta kuluttava pelityyli vie joitain matseja, niin sanotaan noin 75 pistettä eli siis tuohon 70-89 haarukkaan.
Oman äänesi näät tummennettuna, jos siis olet äänestänyt.... ja näkisi samalla että äänestinkö itse yli vai alle 50 pistettä..
Juuri saamamme tiedon mukaan en ollut äänestänyt ollenkaan. Ja jotenkin siinä ei nytkään tuntuisi pointtia olevan.Oman äänesi näät tummennettuna, jos siis olet äänestänyt.
77 ottelua ja niissä Radulov tekee tehot 23+36=59.