Kuinka monta Liiga-ottelua olet käynyt kuluvalla kaudella katsomassa?

• 267
  • 9

Kuinka monta Liiga-ottelua olet käynyt katsomassa paikan päällä kuluvalla kaudella?

• 0-2

Ääniä: 18 39,1%
  • 3-5

Ääniä: 5 10,9%
  • 6-9

Ääniä: 4 8,7%
  • 10-14

Ääniä: 6 13,0%
  • 15-20

Ääniä: 3 6,5%
  • 21+

Ääniä: 10 21,7%

• Äänestäjiä
    46
  • Tämä ketju sulkeutuu: .

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Omaan pussiin pelaavat palkkasoturit
Täällä Jatkoajassa kun lienee ne kaikkein eniten Liiga-kiekkoa seuraavat henkilöt, niin tuli pohdittua paljonko porukka käy hallilla vai tyydytäänkö nykyään yhä enemmissä määrin siihen kotisohvaan kanavapaketteineen.

Kommentteihin voi lisäksi kertoa, mikä saisi juuri sinut lähtemään nykyistä useammin hallille.

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Kolme ottelua tähän mennessä +yksi CHL-peli. Kävisin useammin, jos asuisin lähempänä.

Pelicans - Färjestad 6.9.2024 (CHL)
Pelicans - Lukko 20.9.2024
Pelicans - HIFK 23.10.2024
Pelicans - JYP 17.1.2025

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Kolme ottelua tähän mennessä +yksi CHL-peli. Kävisin useammin, jos asuisin lähempänä.

Pelicans - Färjestad 6.9.2024 (CHL)
Pelicans - Lukko 20.9.2024
Pelicans - HIFK 23.10.2024
Pelicans - JYP 17.1.2025
Käytiin näköjään syyskuussa täysin samoissa matseissa :D

Tuon jälkeen oon käynyt katsomassa joulukuussa K-Espoo - Ässät ja ensi viikolla meen myös Espooseen kun Pelsu tulee sinne kylään.

Enköhän mäkin useemmin kävis Pelsun peleissä menestyksestä riippumatta, jos Päijät-Hämeen alueella asuisin.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jokaisen kotipelin eli 26.

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Varmaan 21/23 ottelua Tapparalta paikan päällä ja muutama vieraspeli (Ilves, Ässät, HPK). + CHL-matsit Hakametsästä.

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Yhtä vaille kaikki Kiekko-Espoon kotipelit tällä kaudella runkosarjassa plus muutama vieraspeli päälle.

KanonKillar

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Luultavasti 22/26 kertaa olen toistaiseksi ollut Nordiksella. Lisäksi kerran vieraspelissä Espoossa.

Telkkarista katsomalla mä saan ehkä parhaimmillaan 1/3 siitä intensiivisestä tunnetilasta, minkä peli hallilla antaa. Taivaasta helvettiin ja takaisin - parasta paikan päällä!

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Varmaan jotain 15+ peliä. Toki kun seuralaisella on reilu vuosi ikää, niin hänen kanssaan arkipeleistä joutuu lähtemään ensimmäisen erän jälkeen ja lauantaisin sitten toisen erän jälkeen. Muutaman pelin olen tainnut yksin käydä katsomassa ihan loppuun asti.

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
500 km kotihallista on vähän vittumainen käydä kattomassa pelejä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy