Kuinka monta kertaa sinua on vituttanut?

  • 3 216
  • 33

Kuinka monta viestiä olet lähettänyt vitutusketjuun?


  • Äänestäjiä
    210

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
34 kertaa näytti olleen vitutus päällä. Onnellinen olen ollut vain 23 kertaa. Positiivista on se, että krapulaketjussa vain kerran.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Poliisikaveri ei tiennyt, joten joudutte nyt ihan itse laskemaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vitutusketjussahan meikäläinen on se ylivoimainen ykkönen. Siis viestien määrässä, suuri osa niistä "vitutuksista" on kommentteja muiden vitutuksiin. Noh, kyllä minä sinnekin kirjoittelen ihan aiheesta melko usein. Viestejä on siis tällä hetkellä 347.

Mutta ei minua miksikään kitisijäksi voi kutsua, nimittäin Onnellisuusketjussakin olen ykkösenä. Viestejä sinne on kirjoitettu 149.

Ja koska Vitutusketju on huomattavasti suositumpi ketju, olen prosentuaalisesti huomattavasti onnellisempi. Vitutusketjussa on (tällä hetkellä) 15050 viestiä, kun taas Onnellisuusketjussa vain 4257.

Näin ollen Jatkoajan vitutuksista 2.3% on meikäläisen. Onnellisuuksista taas 3.5%. Että siltä pohjalta.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
35-0. Onnellisuus on yliarvostettua.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Que? Millähän mä oon 36 viestiä saanut vitutusketjuun.Oon tainnu pikku pikku jurreissakin kirjoitella ,kun en muista puoliakaan.Vastasin 11-20 ja metsään meni.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Oho, 37 kappaletta, väittää Jatkoaika. Uskon kuitenkin lähestulkoon puolet viesteistä olevan kommentteja muiden vitutuksiin, joskin olen itse pienistäkin asioista ruikutellut.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kelju kirjoitti:
Mietipä ensi kerralla otsikko paremmin, vittu!

Vituttaako? ; )

dude kirjoitti:
Vituttaa miksi tällaisia tyhmiä ketjuja pitää avata, kun ketjun avaaja itse näkee Vitutustketjusta kuinka monta kertaa kukin on kirjoittanut.

Siinä vaiheessa jos joku alkaa laskemaan yli 15.000 viestin ketjusta eri lähettäjien lähettämät viestimäärät, suosittelen hakeutumista hoitoon...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vitutusketjussa on vituttanut 30 kertaa, mutta oikeassa elämässä miljuunia, miljuunia kertoja eikä loppua näy...
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Yhden kerran taisin kirjottaa. Ei muuten juuri vituta. Asioita pitaa katsoa eri tavalla...

Sen huomasin juuri suomalaisen ystavani taalla kaydessa. Hanta vitutti lahes kaikki.

Onko ne sitten ne pitkat Suomen talvet vai mika, mutta aika huvittavaa kaytosta oli...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös