Kuinka monta kertaa sinua on vituttanut?

  • 3 215
  • 33

Kuinka monta viestiä olet lähettänyt vitutusketjuun?


  • Äänestäjiä
    210

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jatkoajan suuri ja mahtava vitutusketju on kerännyt erilaisia purkauksia jo yli 14.000 viestin verran. Koska urheilussa kaikki tilastoidaan, niin myös lähettämiesi viestien määrä ketjuun nimeltä "vitutusketju". Eli siis - kuinka monta kertaa olet kirjoittanut vitutusketjuun? Perusteluiksi voisi laittaa vaikka, että mikä saa sinut purkamaan sydäntäsi julkisesti? Haetko huomiota / sympatiaa / lohdutusta, helpottaako kun vitutuksen purkaa sanoiksi vai mikä? Ja muistetaan, että tästä ei tehdä vitutusketju kakkosta, vaan mennään ihan vaan MOT pohjalta : )

Ai joo ja jos et vielä tiennyt, löydät lähettämiesi viestien määrän otsikkosivulta siitä otsikon "vitutusketju" vasemmalta puolelta. Vie hiiren nuoli siihen merkin päälle ja saat lukeman.
 
Viimeksi muokattu:

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
15

Tosin suurin osa lienee mukahauskuusvastauskia toisten viesteihin
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
26

Mutta puolet on varmaan quoteja muiden vitutuksiin. Eli ehkä noin kymmenen kertaa on itseäni vituttanut. Ei sen useammin.
 

Troll Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi-Finland-Perkele
monta päivää vituttanut putkeen joka helevetin asia mitä mieleen juolahttaa ja silimämunaskuukkelit näkkee, mutta minä en vitutusketjuun ole kuin kerran postittanut kipiästä hamppaasta ja se hammas on ainua asia tällä hetkellä joka ei ota päähän...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
8 kertaa on vituttanut, viimeksi 2.7.2006. Ensi viikollakin vituttaa ainakin yhden kerran.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
No vittu, en sitten lukenut aloitusviestiä vaan vastasin suoraan kysymykseen 201+

Nyt vituttaa!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
111 tällä hetkellä mittarissa. Noista tosin osa tuskin liittyy omaan vitutukseen, vaan minulla on tapana kommentoida muidenkin vitutuksia.

Ehtaa omaa vitutusta tuosta on varmaan n. 66,6%
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Vittu miten tässä tsydeemissä voi laskea, notta montako kertaa on kirjoittanut johonkin tiettyyn ketjuun?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
avatar kirjoitti:
Vittu miten tässä tsydeemissä voi laskea, notta montako kertaa on kirjoittanut johonkin tiettyyn ketjuun?

HCM kirjoitti:
Ai joo ja jos et vielä tiennyt, löydät lähettämiesi viestien määrän otsikkosivulta siitä otsikon "vitutusketju" vasemmalta puolelta. Vie hiiren nuoli siihen merkin päälle ja saat lukeman.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Daespoo kirjoitti:
No vittu, en sitten lukenut aloitusviestiä vaan vastasin suoraan kysymykseen 201+

Nyt vituttaa!
Täällä kävi ihan samoin. Itseänikin on vituttanut yli 201 kertaa, tosin olen peräti kaksi viestiä lähettänyt vitutusketjuun. Muuten, missä on vaihtoehto tasan 201?
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Numerot eivät riitä kertomaan..
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
12. Isoimmat vitutukset on jätetty siis kertomatta.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
24. Nytkin v-käyrä on vähän koholla kun loma loppui ja tarvii taas olla täällä koneen ääressä, mutta annetaan tällä kertaa olla kirjoittamatta sinne.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ääh, äänestin ennen kuin luin aloitusviestin kokonaan.

No Vitutusketjun mukaan mua on vituttanut vähemmän kuin äänestin (eli yli 201 kertaa), mutta kesäisin töissä kyllä pistää välillä ketuttamaan suunnattomasti koneet. Tosin tämä kesä on ollut selkeästi parempi kuin esmes viime vuoden katastrofikesä, joka nosti päivittäin verenpaineen kattoon.

Pian I, Robot leffan todellisuus valtaa maailman ja olemme koneiden armolla? Ei saakeli, nytkin niistä on sen verran harmia välillä. Ja taas vitutti, heh..

Niin ja Vitutusketjussa itseäni on vituttanut 66 kertaa.
 

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä luulin lähettäneeni tuonne ketjuun yhen tai kaksi viestiä, mutta niitä onkin seitsemän. No enempäänkin tosiaan olisi "potentiaalia", mutta jostain syystä oon onnistunut pitämään asiat omina tietoinani. Toistaiseksi.
 

Kelju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SaiPa, JM Aaltonen
Äänestin myös lukematta avausviestiä. Mietipä ensi kerralla otsikko paremmin, vittu! Vituttanut on tuhansia kertoja, niistä ehkä pari on päätynyt ko. tunteelle omistettuun ketjuun.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
9 kertaa. Vittu pakko saada kymppi kohta täyteen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttanut on ja monta kertaa, kaikkilla kerroilla tuskin olen edes kyseiseen ketjuun purkanut vitutustani - ketjuun olen kuitenkin kirjoittanut 231 viestiä osa oman vitutuksen purkamista ja osa jotain ihan muuta. Viimeisin vierailu kyseiseen ketjuun on tapahtunut 18.7 kuluvaa vuotta.

Lisätään vielä se, että olen ketjun toiseksi ahkerin kirjoittaja - saavutus sekin.

vlad.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Vituttaa miksi tällaisia tyhmiä ketjuja pitää avata, kun ketjun avaaja itse näkee Vitutustketjusta kuinka monta kertaa kukin on kirjoittanut.
 
Jatkoaikalaisten luonteenpiirteeseen kuuluu kirjoitella vitutusketjuun kun vituttaa mutta kun ollaan onnellisia niin ollaan hiljaa. Onnellisena ei voi olla jatkoajassa, sillä täällähän alkaa vituttamaan jos yli 3 sekuntia lukee TOJ:n sepustuksia. Noh, kukin provoaa tavallaan.

Joskus vituttaa, harvoin vituttaa.
 
En varmaan kertaakaan kun koskaan täällä käydessä lukureissuilla verenpaineeni ei koskaan nouse yli 300 kuin väynen juttuja lukiessa.
Ja jos silloin ahistaa yv viestit on silloin pop.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Potnapekka kirjoitti:
En varmaan kertaakaan kun koskaan täällä käydessä lukureissuilla verenpaineeni ei koskaan nouse yli 300 kuin väynen juttuja lukiessa.
Ja jos silloin ahistaa yv viestit on silloin pop.

Pekan viestejä on aina ilo lukea :)

Ystäväsi veini
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
73 kertaa on vituttanut. Tosin tänä kesänä vitutukset ovat olleet vähissä, sillä edellisen kerran jouduin avautumaan tuohon ketjuun toukokuun 30. päivä. Toivottavasti vitutukseton kesä jatkuu.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
irGGu kirjoitti:
41 vitutusketjuviestiä vastaan 82 onnellisuusketjuun. Olen siis iloisempi kuin vittuuntunut. Tällä hetkellä kyllä vituttaa ja rajusti, onneksi kaverit tulevat hakemaan minut ajelemaan.

Witutusketju vei voiton onnesta 75-60, juuri nyt alkaa kääntyä witutuksen puolelle..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös