Kuinka monta kahvikupillista juot päivässä?

  • 2 560
  • 34

Montako kuppia menee päivässä?

  • 1-2

  • 3-4

  • 5-6

  • 7-8

  • 9-10

  • 11 tai enemmän

  • Juon harvemmin kuin päivittäin

  • En juo kahvia ollenkaan


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Nick Neim

Jäsen
Tässä pitäisi nyt ensin tehdä selväksi ketjun avaajan toimesta, että paljonko yksi (1) kupillinen oikeastaan onkaan.

Jokainen saa puolestani määritellä kupposensa itse. Kahvikupillinenhan on 1,5 desilitraa (ainakin leipoessa, se oli tuttu jo entuudestaan) joten en ala vaatimaan retalejengiltä sen kummempia päässälaskutoimituksia. Vituiksihan se kuitenkin menisi. Turha tuhlata sitä työpaikan paperia, jotta saadaan desilleen tarkat vastaukset, jotka tarkemmin ajateltuna ei varmaan kiinnosta ketään.

No joo, vakavissaan olen sitä mieltä, että tällainen suuntaa antava kysely kyllä kiinnostaa, mutta en pidä sitä tarpeeksi oleellisena tietona juoko esimerkiksi käyttäjä X 1,8 litraa kahvia vai 1,9 litraa kahvia päivässä.
 
Viimeksi muokattu:

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kotona menee tasan kaksi termosmukillista, töissä yleensä enemmän. Termosmuki on samankokoinen kuin iso kahvimuksi. Olisin vastannut varmaan 4-5, jos sellainen vaihtoehto olisi ollut mahdollinen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Yleensä menee yksi kupillinen päivässä. Kahvi kusettaa, nostaa verenpainetta ja siis janottaa, joten kohtuus on parempi kuin epäkohtuus. Lounaalla kun syö, niin sen päälle kahvit, jotta pysyy hereillä. Teehomoilua harrastan enemmän. Viikonloppuisin juon aamukahvit.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kokeilin joskus kahvin juontia, ei sopinut minulle jos join niin sitten ei sopinut enää kakka ulos peräaukosta.

Kahvin juominen on muutenkin niin 30 lukua :D Huumetta!, Hyi!!! :D
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vastasin 5-6, kun meillä(-kin) on käytössä mukit eivätkä kupit. Puolitoista aamulla, vajaa puolitoista päivällä ja yksi illalla => ~ 6 kupillista, joka on selvästikin välillä liikaa. Kun maha alkaa oireilemaan (= närästystä), vähennä ensin kahvinjuontia ja lisään hapanmaitotuotteita. Jos ei auta, kahvi vaihtuu teehen joksikin aikaa.
Kokeilin joskus kahvin juontia, ei sopinut minulle jos join niin sitten ei sopinut enää kakka ulos peräaukosta.
...
Minulla vaikutus on täysin päinvastainen eli... Niin no, päätelkää itse.
 

Nick Neim

Jäsen
Täytyy muuten yllättyä ihan ääneen tähän astisista tuloksista. Lähes joka viides (19,6%) ei juo kahvia ollenkaan, ja se on huomattavasti isompi luku kuin kuvittelin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jotta pysyisin elossa tai ainakin mielenterveyden piirissä, on minun juotava kahvia vähintään puoli litraa päivässä. Mielellään kuitenkin enemmän, vastasinkin että 11 kuppia tai enemmän, ja en edes valehtele. Viime viikolla kävi lähes kalpaten, kun perjantaina oli taloudestani yksinkertaisesti kahvi loppunut. Ei kerta kaikkiaan kahvia kämpässä! Ei edes tummapaahtoisia kalliita karstoja, joita olisin voinut hätääni käyttää. Keitin erityisen väkevää teetä (mustaa bulkkia), mutta ei apua siitä. Vajosin depressioon, mutta paranin toimintakykyiseksi viimein saatuani kahveeta ja äkäistä sellaista. Senkin keittämisen tekemisen suorittamisen piti tapahtua toisen henkilön toimesta käsin, koska olin itse invalidi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nykyisin useimpina päivinä vain yksi iso kuppi aamupalan kanssa. Panosta nykyisin mieluummin määrän sijasta laatuun, eli sen sijaan että vetäisin pannukaupalla jotain juhlamokkakuraa niin mieluummin vain se yksi kuppi vastajauhettua kunnon kahvia. Toinen kuppi tulee juotua silloin jos sattuu käymään lounaalla yhdessä tietyssä lounasravintolassa missä saa myös vastajauhettua hyvää kahvia, tai sitten jos käy jossakin asiakkaissa tms. paikassa jossa tarjotaan kahvia. Muuten riittää nykyisin kyllä tuo yksi aamukahvi.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Se on muuten mielenkiintoinen juttu miten suuri ero on nollasta yhteen kuppiin, kuin että siitä yhdestä useampiin. Toisin sanoen en luovu aamukahvistani ennen kuin aseella uhataan ja taas kaikki kupit sen jälkeen on suhteellisen vähäpätöisiä ja pärjään hyvin ilman. Siksi se määrä monesti onkin 1-2 , sanotaan nyt mukillista, koska kofeiiinin määrä siinä viikonlopun tuplaespressossa ja arjen isossa ifk-mukillisessa vaalea paahtoista huitelee ehkäpä samoissa.

_
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös