Mainos

Kuinka moni tienaa yli miljoonan kaudessa?

• 4 590
  • 31

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti spoonful

Näinhän sitä aina muita joukkueita pidetään RAHAJOUKKUIENA, mutta Turkuun sitä tullaan ihan vapaaehtoisesti minimipalkalla pelaamaan sitä taitokiekkoa. Voi, voi, voi mitä neuvostoliittolaista propagandaa se on.

En voisi olla enempaa samaa mielta. Turussa pelataan Suomen hienointa kiekkoa taysin ilman taloudellisia intresseja kun taas Hifk ja Jokerit ovat rahalla tehtyja sikajoukkueita. :D

Jokerifanit! Liittykaa meihin ja haastetaan muu Suomi avoimeen taistoon. Stadilaisuus kunniaan.

Antti.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En todellakaan ole asiasta varma, keväällä ja kesällä kun tuosta Alatalosta väännettiin, niin jostain nousi esiin että Kärpät olisi tarjonnut enemmän Altsille kuin TPS. Minulla ei ole tarkkaa tietoa, joten ehkä menin liian hätäisesti kommentoimaan. Ihminen on erehtyväinen, monella tapaa. Mutta siltikään en tuohon miljoonaan usko.

Tiedostan ja hyväksyn että TPS on rahajoukkue siinä missä Jokerit, HIFK ja Blueskin ovat, eikä minulla ole syytä alkaa väittämään tuota tosiasiaa vastaan, piste.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
hanu on aivan oikeassa, tässä on nyt t4 seonnut omaan näppäryyteensä:D

Onneksi selityksellä ja aunarilla on yksi yhteinen piirre - jokaisella on sellainen:rolleyes:

Joka tapauksessa, en ollut aikaisemmin tullut edes miettineeksi mitkä ovat minun kustannukset firmalle. Työntekijöiden(tuntipalkkalaiset), kustannukset on sitten laskettu ja kirottu sitäkin tarkemmin:)

Tepsillä on helvetillinen pelaajabudjetti, mutta siitä on myös helvetillisen paljon vielä käyttämättä. Silti Alatalo on luultavasti niitä "miljonäärejä".

mitä joortikalla tämän kanssa on tekemistä?

No, se on kai "maan" tapa;)

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Muita...

Tapparassa Janne Ojanen voi hyvinkin olla, myös Draper tienaa varmaankin ihan mukavasti.

Ilveksessä Raipe voi hyvinkin saada miltsin kaudesta.

Bluesissa Caloun ja Myllys.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
T4...itse yrittäjänä tiedän kanssa korvaukset, mutta enpä usko että jääkiekkoilijoille maksetaan kesälomakorvauksia, sitä paitsi sehän riippuu ihan sopimuksesta, mitä kyseinen sopimussumma sisältää, esim kaverille maksetaan 1.000.000mk, voi sopimuksessa olla niinkin että pelaaja maksaa siitä summasta kaikki kulut, ainakin näinhän urheilijat joutuvat yleensä tekemään, managerit ja sen sellaiset kulut, ne menee siitä summasta josta sopimus tehty, ei enää kuluja päälle. Ja uskoisin että tietyt edut kuten auto, asunto ovat sopparissa mukana ja menevät ihan normaalisti luontaisetuihin...mene ja tiedä, mutta tänään HIFK-Tps matsista odotan mielenkiintoista.:)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy