Kuinka moni teistä on liukastellut?

  • 1 392
  • 12

Oletko liukastellut?

  • Kyllä olen!

    Ääniä: 27 29,7%
  • Ei, en ainakaan vielä!

    Ääniä: 38 41,8%
  • En autoile!

    Ääniä: 26 28,6%

  • Äänestäjiä
    91

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Niin, ajattelin näin liukkaiden alettua kysellä, että kuinkas moni teistä autoilevista jatkoaikalaisista on jo ehtinyt liukastella tien päällä? Niin, ja tietysti että miten..

Kyllä!

Onnistuin heilauttamaan isän maasturin päin kerrostalon seinää.. Alkoholilla ei vaikutusta turmaan.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti nro.44
Onnistuin heilauttamaan isän maasturin päin kerrostalon seinää.. Alkoholilla ei vaikutusta turmaan.

No yllätys. Pahin uhka liikenteessä : isin autoilla ajelevat teinit.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olen toki, mutta en pahasti enkä ole osunut mihinkään. Sellaisia hetkellisiä pidon irtoamisia on tapahtunut. Vauhtia on aina ollut vähän, nuo on sattuneet risteyksissä ja muissa vastaavissa paikoissa, joissa jää on huolella kiillotettu.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Maanantaina Äänekoskelle tullessani perä heitti hieman, kun ajoin Suolahdessa liikenneympyrässä. Muutoin ei tänä talvena ole mitään muuta käynyt ja toivottavasti ei käykään, kun vain muistaa sen nopeuden..
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vastasin, että en autoile, koska minulla ei ole autoa täällä kaupungissa. Maaseudulla vanhempien luona on kyllä auto, joka on nimissäni, mutta sitä ei ole ollut mitään tarvetta tuoda tänne kaupunkiin, kun täällä pärjää ilmankin. Nyt äitimuori saa käyttää sitä työmatkoihinsa.

Eli en ole tuon takia vielä liukastellut. Paitsi kävellessä. Vaikka on uudet kengät, joissa on ihan pitävän näköinen pohja, olen about 20 kertaa tuntenut sen oudon tunteen, kun hetken aikaa tuntuu painopiste siirtyvän kovaa vauhtia suuntaan X... kertaakaan en vielä ole kuitenkaan kaatunut.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Kaksi kertaa perättäisinä aamuina lähtenyt perä tulemaan rinnalle. Eipä siinä kuitenkaan mitään sen kummempaa kun hiljaisella tiellä ajoi.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Re: Re: Kuinka moni teistä on liukastellut?

Viestin lähetti vision
No yllätys. Pahin uhka liikenteessä : isin autoilla ajelevat teinit.
Toista se olemme me tässäkin asiassa valmiiksi täydellisinä aloittaneet.

Eilen vähän moottoritiellä lispahti vasen eturengas keskipenkan lumelle ohittaessani ja heilahti auto. Ei sen kummempaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Ghost
Kaksi kertaa perättäisinä aamuina lähtenyt perä tulemaan rinnalle. Eipä siinä kuitenkaan mitään sen kummempaa kun hiljaisella tiellä ajoi.
Arvaan, että asut Tampereella. Ajapa Sammonkadun itäpäähän ja käänny siitä vasemmalle kohti Sammon valtatietä. Jumankekka, että se risteys on liukas! Edelläni menevällä lipsahti vähän, minulla vähän enemmän, takanani tullut pyörähti perä kohti Prismaa. Nopeutta oli hitusen päälle 10km/h. Ihme, jos siinä ei ennen joulua kolise.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Ihan Tampereella en asu, mutta kyseisen paikan kyllä tiedän ja voin uskoa että melkoisen liukas se on.

Oliko nyt viime vai toissa vuonna kun Tampereella ensimmäisillä liukkailla tai oikeastaan ensimmäisellä lumisateella jouduin liikenteeseen. Viiden minuutin sisällä ensin edessä ajava pääsi matkustajaksi omassa autossaan Satamakadulla, kun mummeli hyppäsi suojatielle. No vauhtia edellä ajavalla oli hieman turhan paljon ja kahta kaistaa perä edellähän siinä mentiin. Siitä sitten jatkoin matkaa ja pian tulin tasa-arvoiseen risteykseen, jossa minulla oli väistövelvollisuus. Pysähdyin normaalisti, mutta jostain syystä etuajo-oikeutettu alkoi viittilöimään, että mene vaan. En tiedä vieläkään miksi. No, viittilöijän takana tulluthan oletti että liikennesääntöjen mukaan mennään, eikä pahemmin jarrutellut. Seurauksena se, että ehti väistämään, mutta osui liikennemerkkiin joka tien sivussa oli.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Eipä ole vielä tullut liukasteltua, vaikka kovasti kesägummeilla maanantaihin asti yritinkin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Onhan tullut tahattomasti ja tahallisestikin. Kivaahan se on niin kaun kunnes napsahtaa ja Opel pölähtää lumihankeen. Aika paha ajokeli oli eilen kun kävin pyörimässä, puuroa kun on 15cm tiellä niin se tekee ajosta miellyttävän haasteellista. Kun vaan tulis jo se kesä.-.-
 

Cucamonga

Jäsen
Kyllähän se vähän piti kolauttaa minunkin.

Ensi pakkaset ja tie jäässä, kesägummit ja turvaväli aivan liian lyhyt talvikeleille. Noh tietenkin, joku menee ja ylittää tien yhtäkkiä edessä menevän auton edestä, auto joutuu tekemään kohtuu kovan jarrutuksen ja minä en siinä paikassa ajatellut jarrutusta tulevan, noh minulle jarrutusta ei varsinaisesti tullutkaan vaan suoraan edessä menevää autoa perään.

Kaikki pitää oppia kantapään kautta, tällä kertaa vuorossa oli turvaväli.
 

Cucamonga

Jäsen
Re: Re: Kuinka moni teistä on liukastellut?

Viestin lähetti vision
No yllätys. Pahin uhka liikenteessä : isin autoilla ajelevat teinit.

Niinpä, olisi ensin odottanut vaikka kymmenen vuotta ja lähtenyt vasta sitten liikenteeseen, ajotaidon kohottua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös