Kuinka monella jatkoajan kirjoittajalla on kausikortti?

  • 2 393
  • 35

Onko teillä kausikorttia?

  • Tietysti on kausikortti!

    Ääniä: 59 48,8%
  • Ei ole!

    Ääniä: 26 21,5%
  • En ikinä ostaisi!

    Ääniä: 7 5,8%
  • Ostan ensi kaudeksi!

    Ääniä: 3 2,5%
  • Ostan mielummin irtolippuja.

    Ääniä: 26 21,5%

  • Äänestäjiä
    121
Tapparan kausikortti löytyy ja itseasiassa ensimmäistä kertaa. Vaikka en pääse läheskään jokaiseen kotipeliin (ikävä kyllä) niin tuossa kesän lopulla oli niin hyvä tarjous, että onneksi sain juuri ja juuri rahat kokoon. Toivottavasti kausikortin saan seuraavallakin kaudella, mutta kun se maksaa niin paljon. Sen näkee sitten.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Seitsemän vuoden putki meni tällä kaudella katki 7.1.2002 alkavan riesan takia.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tottakai, IFK:n kausikortti.
 

Magz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kausikorttia ei ole, koska olen vuorotöissä. Mutta tällä kaudella sattuu menemään aika hyvin pelit, eli montaa ei jää väliin... Olisikohan kausikortti tullut halvemmaksi vaikka jää jokunen peli näkemättäkin?
Kuitenkin peliin mennään aina kun pääsen ja muuta estettä ei yleensä ole kuin työ :)
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Tepsin kausilippu tuli ostettua marraskuussa 1989, kun aloin tympääntyä istumapaikkojen heikkoon saatavuuteen Kupittaan jääladossa. Nyt sama perustelu ei enää päde, mutta kausilippu on muuten varsin vaivaton tapa varmistaa sisäänpääsy. Turkuhallissa olen istunut samalla paikalla siitä lähtien kun halli on ollut olemassa, enkä ole kausilipusta luopumista edes harkinnut.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Kausikorttia ei ole koskaan ollut - tuskin hankinkaan. Olen tullut siihen tulokseen, että kausari velvottaisi käymään myös kaikissa peleissä. olen kuitenkin sen verran liikkuvaa sorttia, etten ole aina pelipaikkakunnalla. Tällä kaudella olen käynyt katsomassa ainoastaan yhden Kerhon kotipelin. Tosin, asuinpaikkanikin on tällä hetkellä muu kuin Hämeenlinna, joten ymmärrän itseäni.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Löytyy kausikortti ja talosta vielä toinenkin. Lisäksi itse pääsen luontaisetuna hallille ilmaiseksikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös