Herra Jaakko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Paljon hyvää puhetta. Se voi olla ihan yksinkertainen johtajuusongelma eli kollektiivi ei usko johtajaansa. Tämä johtaja on Tero Lehterä. Jos kuitenkin uskovat niin he voivat osoittaa sen ja alkaa pelata huomattavasti parempaa lätkää. Tottakai se on niin, että minä en ole jääkiekon asiantuntija mutta käytän silti ns. äänioikeuttani ja kerron mielipiteeni. Faktat ovat asia erikseen. Ilman muuta on niin, että Tero ymmärtää lätkästä ja Tuomenoksa varmaan vielä enemmän, mutta sitten voivat tehdä enemmän sellaisia päätöksiä jotka vievät peliä parempaan suuntaan. He voivat näyttää, että ovat ammattimiehiä viimeisen päälle. Jos katsoo joukkueen kasausta ja päävalmentajan valintaa niin ainakin tulosten valossa parantamisen varaa on.No en minä sitä tietenkään halua, mielellään olisi se lokakuun voittokulku jatkua marraskuulle ja joulukuullekin. Mutta toisaalta, Liigassa on 15 joukkuetta, ja joka saatanan kaudella viisi joukkuetta jää sijoille 11-15. SaiPan resurssit ovat niin rajalliset, että pienikin alisuoriutuminen saattaa tipauttaa joukkueen pois play offeista.
Tässä kohtaa tosiaan näyttää siltä, että se lokakuun voittoputki osui kiusallisesti juuri siihen kohtaan kun Tertsin sopimus oli katkolla. Kai siellä toimitusjohtaja ja hallitus uskoivat että Tertsi oli saanut laivan käännettyä, mutta nyt ei näytä kovin hyvältä. Jos minun pitäisi lyödä vetoa sen puolesta että Tertsi toimii SaiPan päävalmentajana kauden 2020-21 loppuun asti, niin kyllä siihen aika korkea kerroin pitäisi saada. Pakko myöntää tämä, vaikka olenkin positiivisesti suhtautunut Tertsiin.
Veikkaan että yhteensä 501 Liiga-ottelua pelannut Antti Tuomenoksa osaa tulkita peliä kohtuullisen hyvin. Ainakin paremmin kuin minä (0 Liiga-ottelua) ja todennäköisesti myös paremmin kuin @Herra Jaakko (Eliteprospectsista ei ainakaan löydy pelaajaa nimeltä Herra Jaakko). Pelin tulkintojen paikka on kauden jälkeen, ja silloinkin niitä esittää yleensä päävalmentaja.
Viimeksi muokattu: