Kusihätä: 100, otsassa on kolme kertaa pään kokoinen kupla, jalat on umpisolmuristissä ja alavatsan seutuvilla juiliva polte vihjailee virtsarakkoni repeämisestä ja urean valumisesta ties minne sisäelimiin ja verenkiertoon.
Paskahätä: 100, en uskalla liikkua, en hengittää, en mitään, koska seurauksena olisi mitä todennäköisemmin ruskea vesiputous molemmista lahkeista. Vatsa pitää sellaista mouruntaa että äsken minulta puhkesi toinen korva, ja huonenaapuri soittaa juuri eläintarhaan josko sieltä olisi karannut downin syndroomasta kärsivä leopardi.
Nälkä: 100, nälkä on niin että näkö on jo aikaa sitten lähtenyt, aliravitsemuksesta johtuen tärisen pahemmin kuin horkkainen Michael J. Fox maanjäristyksessä. Äsken kenialainen perhe (pääluku 13, yhteispaino 86 kg) yritti sääliä tuntien antaa minulle sukunsa viimeistä riisinjyvää.
Jano: 100, kurkku on jo lähestulkoon kuivunut umpeen. Itken, mutta kyyneleiden sijaan silmistä valuu tomua. Joisin ihan mitä tahansa, betonia, valopetrolia, verhot, ihan mitä vaan. Olen jo siinä pisteessä, että saattaisin jopa harkita lasillista Johanna Tukiaisen kanssa.
Krapula: 100, minkä tahansa ajatteleminen oksettaa, jokainen ääni miljoonakertaistuu tärykalvoissani, olen varma että tälläkin hetkellä liskomiehet väijyvät selkäni takana. Jos muistaisin, miten liikutaan, yrittäisin paeta, mutta pää lyö tyhjää. Ja senkin ajatteleminen oksettaa.
Väsymys: 100, silmäni eivät pysy auki, sammahtelen muutaman sekunnin väliajoin, äsken haukottelin 16 minuuttia putkeen. Olen väsyneempi kuin Vesa Keskisen kootut rakkausrunot.
Vitutus: 100, veri ei kierrä, pieni orava joka on raiskattu jakoavaimella on minuun verrattuna Marco Bjurström. Tiedän nyt vastauksen yhteen elämän suurista kysymyksistä: vitutukseen ei voi kuolla. Jos voisi, hautajaisiani vietettäisiin parasta aikaa.
Panetus: 100, nussisin vaikka Kari Jalosta. Äsken yritin sekaantua pöytälaatikostooni, ja lähestulkoon tulin housuihini kun katselin muurahaisen äärettömän seksikästä tepastelua pitkin jalkalistaa.
Normipäivä siis.
Ai niin, tää on tosi hyvä ja tärkeä ketju.