Kuinka iso ja tärkeä asia mulkku sinulle on?

  • 8 017
  • 44

Kuinka iso ja tärkeä asia mulkku sinulle on?

  • Kyllähän ne siitä ovat lehdissäkin kirjoitelleet ja kaupungilla puhuvat.

    Ääniä: 24 14,0%
  • Kyllähän sen huomaa, että tykkäävät.

    Ääniä: 74 43,0%
  • Viimeksi on asia käynyt mielessä ala-asteella.

    Ääniä: 16 9,3%
  • Tyhjiöpumpun mahdollisuuksia on joskus tullut ainakin mietittyä.

    Ääniä: 37 21,5%
  • Aamulla lähdetään taas tienaamaan avoauton hintaa.

    Ääniä: 21 12,2%

  • Äänestäjiä
    172

Kattila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuka ketäkin soimaa.
Kuinka herkkänahkaista ja uteliasta on Jatkoajan väki.

Onko potenssi kateissa. Uskaltaako siltä partnerilta edes asiaa tiedustella, että riittääkö, vai heitetäänkö kassit perään.

Saako miehen mulkusta puhua ja missä seurassa. Sehän nyt tiedetään, että naiset puhuvat joka tapauksessa.

Tuleeko suorituspaineita, pakonomaista vilkuilua rännillä, hikisiä iltapuhteita mittanauhan kanssa.

Ei muuta kuin vehkeet tiskiin nuoriso.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vastasin viimeisen vaihtoehdon, vaikka kyllä meikäläisen Lil' Adolfilla aina yhden huvipurren päivässä tienaa. Sotajohtaja jaksaa.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin kauan kuin avovaimo on yhtä tyytyväinen ja tyydytetty kuin nyt niin mulkku ei mieltäni vaivaa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tunnen montakin varsin vittumaista ihmistä, mutta en kuitenkaan heistä ketään mulkuksi nimittäisi - joten mulkku ei ole minulle iso ja tärkeä asia, koska en yhtäkään totaalista mulkeroa tunne.

Tosin joskus hurjassa nuoruudessani olen syyllistynyt nimittelemään Seppo Mäkelää mulkuksi, mutta tätä öykkäröintiä ei kilata, koska Seppo ei kuitenkaan täydessä jäähallissa minun solvaamistani edes kuullut.
Ja muutenkin Seppo on ihan mukava mies siviilissä, ei ollenkaan siis mulkku.
 

Violaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Colorado
En ikinä tästä ole stressiä kokenut. Aivan tarpeeksi lerssiä on itselläni (ainakin hommat saa hyvin hoidettua), mittoja en osaa ilmoittaa koska ei ikinä ole sitä tarvinnut mitata (tyttöystävältä voi sitä kysyä, se kai osaa sanoa). Mutta mites se nyt meni siinä stand-up ohjelmassa että: Pienellä miehellä on pieni käsi ja isolla miehellä on iso käsi. Pienellä miehellä on pieni muna, mutta isolla miehellä koolla ei ole väliä : D Mulkusta puhuminen on täysin normaalia kenen tahansa miesten seurassa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tärkeähän tuo toki on, mutta eipä tuosta mitään stressiä ole koskaan tarvinnut ottaa. Kukaan ei ole sen takia (tai sen puutteen) heittänyt menemään. Jos heittää, niin eipä ole suuri menetys.

Niin - olen edellisten kanssa samaa mieltä, iso mies jne jne..riittävä. Siitäkin huolimatta: tärkeämpää on se, että tyypissä on munaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En tiedä, mutta arvelen olevani koko mulkku mieheksi. Lähipiiri ei allekirjoita asiaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tällä mennään ja kyllähän sen huomaa, että tykkäävät. Peräänkin oikein soittelevat. Jättäisivät jo rauhaan. Minut sekä mulkkuni...
 
Ei se määrä vaan se laatu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai mikä, mulkku? Eiks se oo vähän niinkuin kyrpä mut vähän pienempi vaan. No joo..

Ps. Oottekote muuten huomannut että pokeleffoissa on yleensä miehillä tosi pieni muna?
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kuten eräs gladiaattoreissakin aikanaan galdiaattorina ollut kapiainen minulle totesi: "pientä ei näe ja isoa ei tarvitse hävetä".

Sitä en tiedä kumpi on, mutta kun aina ton mantran muistaa, niin huoletonta elämää voi viettää.
 

Kattila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuka ketäkin soimaa.
Viestin lähetti Pete2004
Ai mikä, mulkku? Eiks se oo vähän niinkuin kyrpä mut vähän pienempi vaan. No joo..

Ymmärsit oikein. Kyrpähän on se missä se mulkku on kiinni. Tää sukuelinten semantiikka on kyllä ihan oma taiteenlajinsa. Taitaa olla jossain dekkariviihteen rautaisen ammattilaisen, eli Turun pienen hauskan miehen, Reijo Mäen, teoksessa kuvaus kahdesta keskiluokkaisesta leidistä, jotka näitä pohtivat, jotenkin niin että kyrpä on sellainen suonikas mokkula, jota pesemätön rasvainen koura hinkkailee huoltamon takahuoneessa tyttökalenterin alla, kun taas kulli on ehdottomasti sellainen virtaviivainen ohjus, joka sujautetaan purjehdushousujen lahkeeseen, kun lähdetään romanttiselle viikonloppupurjehdukselle.

Kovasti niukalti tämä ihmisen paras ystävä on porukkaa puhututtanut. Häveliäisyyttäkö? Mitä nyt sitten noiden vastauksien jakaumaa katselee, niin täytyy sanoa, että joko puheet suomalaismiesten huonosta itsetunnosta ovat liioiteltuja, tai Jatkoajan porukassa on vain keskimääräistä enemmän munaa. Muuten, jos nainen sanoo, että ihan sopiva on, niin mitäs siitä pitäisi ajatella?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kattila
Muuten, jos nainen sanoo, että ihan sopiva on, niin mitäs siitä pitäisi ajatella?
Tästä tuli jostain syystä mieleen yks vitsi. Tää on kiva kysyä vaikka joltain kaverilta.

-Tiedätkö sä mitä nainen sanoo isomunaiselle miehelle?
-No?
-Ai jaa, sä et tiedä... :)
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Potenssia löytyy ja päiväseisokki voi yllättää koska tahansa. Muija saisi olla kotona koko ajan puolapuut pystyssä, jos multa kysyttäis. Aivan, mutta kun ei kysytä...

Kyllähän miehellä muna täytyy olla. Ei sitä muuten huomaisi, jos vastaantuleva nainen alkaa kiihottamaan.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
En mä nyt tiedä, kuinka iso ja tärkeä tuo pomo mulle on...
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Viestin lähetti vision
Niin kauan kuin avovaimo on yhtä tyytyväinen ja tyydytetty kuin nyt niin mulkku ei mieltäni vaivaa.
Höpö-höpö. Jokainen vastaa omista orgasmeista.

Itse aiheeseen: olen täysin tyytyväinen, minusta tuntuu ihan hyvältä.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Eihän toi mikään ongelma ole itselle... Naiset kyllä kokevat sen ongelmalliseksi kun on kuulemma niin kookas...
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Harva ketju nostaa hymyn suupielille jo pelkän ketjun nimen näkemisestä, mutta tämä sen tekee:) Jätetään nyt kuitenkin äänestämättä ja todetaan vain, että tyytyväisiä ollaan...
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kysymyksen voi asettaa myös toisinpäin: Kuinka tärkeä sinä olet mulkullesi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös