Mainos

Kuinka humalaan tulet kossupullosta?

• 39 643
  • 129

Kuinka humalassa Kossupullon jälkeen?

• Ei tunnu juuri missään.

Ääniä: 18 3,7%
  • Pieni nousuhumala.

Ääniä: 56 11,4%
  • Aika jurrissa.

Ääniä: 267 54,2%
  • Sammumispisteesssä, tai yli.

Ääniä: 153 31,0%

• Äänestäjiä
    493

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen nyt ollut kohta vuoden raittiina, mutta ehkä juuri siksi tämän ketjun otsikko koskettaa.

Ehkä tärkein havainto aivan liialliseksi paisuneesta alkoholinkäytöstä oli se, ettei yksi kossupullo oikein enää tuntunut, vaikka sen vetäisi reilusti alle kahteen tuntiin. Toista pulloa teki heti mieli.

Ensimmäisellä kossulla sai siis aikaan hyvän nousun. Toisella rakennettiin kunnon humala.
Isä aikoinaan pystyi juomaan uskomattomia määriä kesälomallaan.

Kossu on niin saatanan ällöttävää, että niin suuri hätä ei taida ollakaan, että sitä joisin. Mieluummin jotakin muuta, jos kirkasta on pakko, mutta olutta yleensä. Mulla on niin huono viinapää, että saan itseni huonoon kuntoon miedommillakin alkoholeilla.

Jostakin kossupullosta jos sen pystyisin juomaan olisin kännissä kuin käki ja vähintään halailisin vessapyttyä hartaasti.

Glove

Jäsen
En ole tainnut juoda kossua tällä vuosituhannella. Jos ei sitten jossain juhlien booleissa ole sitä ollut. Olen joskus vastannut, että aika jurrissa, mutta juon nykyään niin hitaasti, etten minä siitä varmaan mahdottomaan humalaan tulisi, kun sen juomiseen menisi varmaan 5+ h.

MegaForce

Jäsen
Join 2 viikkoa sitten kossuvissynä sellaisen. Humala tuntui silti mukavalta. Aamulla ei. Tuli 2 päivän krapula, sen jälkeen en ole juonut.
Tämän jälkeen en kossua ole kertaakaan missään muodossa juonut. Alkoholi tulee nautittua oluena, ja joskus viininä. Sanoisin, että 12 alkoholiannoksesta illan aikana tulisi edelleen tukeva humala.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
En ole myöskään juonut kokonaista kossupulloa kuin hullussa nuoruudessa penkkareissa, joissa oli "eväänä" legendaarinen Mehukattitölkkiin tehty sekoitus litra appelsiinituoremehua ja pullo kossua. Pienen välikuoleman jälkeen kykenin kuitenkin illalla virallisiin penkkaribileisiin erääseen kanta-Lappeenrannan juottolaan.

Nykyään kirkkaat ovat jo lähes kokonaan taaksejäänyttä elämää. Mennään suurimmaksi osaksi lonkero/erittäin kuiva siideri/punaviini linjalla. Talvella sitten joskus vähän lämmintä rommia, etteivät flunssapöpöt pääse yllättämään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy