Kuin kaksi marjaa

  • 1 047 163
  • 3 243

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Onpas muuten Hakilla punainen naama...Liekkö ukolla sairaskohtaus vai mikä, vai hehkuuko miehellä normaalistikin naama kuin olisi yrittänyt tehdä kesken selostushomman etunojapunnerruksia? Kysyin vaan kun en asiasta ole tietoinen, en näet ole Hakin kanssa pahemmin samoissa piireissä liikkunut..

Joskus muinoin Iltalehti/Sanomat urheiluosiossa oli Hakin palsta missä oli sen luokan kuva äijän naamasta että oksat pois, oli sitä tasoa ettei kannattanut lapsille ja heikkosydämisille näyttää. Oli kai siinäkin ennen kuvan ottoa vedetty pieni treeni kun sen verran hehkui.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tuo jälkimmäinen näyttää enemmän Timo Jutilaltakin, kuin Raipelta.

Jaa? No, niinhän sitä sanotaan, että kauneus on katsojan silmässä. Joten sinulla olkoon oikeus mielipiteeseesi.

Mutta toi ei ehkä ollut kaikkein paras esimerkkikuva Essistä. Kerran se oli jossakin kisastudiossa tv:ssä, ja aika kauan kesken lähetyksen telkkarin avattuani olin siinä uskossa, että "jahas, Raipekin on kommentaattorina, onpa ihmeen sanavalmiilla tuulella...".
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Selasin pikaisesti päivän ilmaisjakeluiden mukana tulleet mainokset. Jossain kohden tuli sellanen "bon voyage"-fiilis että tää oli jo nähty. No katsokaapa liitteestä itse. Teknisten joulukvasto ja jonkun luontaistuotekioskin brosyyri.
 

Liitteet

  • kaksimarjaa.jpg
    kaksimarjaa.jpg
    96,1 KB · kertaa luettu: 692

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Selasin pikaisesti päivän ilmaisjakeluiden mukana tulleet mainokset. Jossain kohden tuli sellanen "bon voyage"-fiilis että tää oli jo nähty. No katsokaapa liitteestä itse. Teknisten joulukvasto ja jonkun luontaistuotekioskin brosyyri.

Noissahan aika monesti käytetään jotain yleisten kuvapankkien fiiliskuvia, jos firmalla/kauppaketjulla ei itsellään ole omaa pankkia josta ottaa kuvia. On sentään tuossakin otettu käyttöön vähän erilainen kuva, vaikka samasta kuvasarjasta onkin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tämä kuva, jossa Tarja Halonen poseeraa (pitää vähän skrollata alas sitä sivua ja klikata kuvaa niin näkee sen kuvan suurempana) tuo erehdyttävästi mieleen tämän Chaplinin erään elokuvan roolihahmon ja kohtauksen.

Ei sillä, että nuo muuten samanlaisia olisivat aatoksiltaan, sattuu vain olemaan samanlainen kohtaus elokuvassa ja elämässä...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Collinan Pierluigi ja meidän Masa eli Alatalon Matti

Kuin kaksi marjaa... Kumpi on rumempi; en tiedä.
 

Liitteet

  • pierluigi&masa.jpg
    pierluigi&masa.jpg
    33,3 KB · kertaa luettu: 873
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei helvetti, voiko tämä olla mahdollista, yritätkö kusettaa minua kahdella Martti Syrjällä vai onko tuo ylempi tosissaan Koop Arponen? Really? Ettei vain olisi sattunut painovirhepahoilainen?

Joutu hakea googlen kuvahausta Koopin kuva ja tuon kuvan se sieltä lykkäsi ilmoille yhtenä vaihtoehtona, mutta epäilen, että kyseessä on silti Martin kuva, sillä toi kuva oli F1 forumilta.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joutu hakea googlen kuvahausta Koopin kuva ja tuon kuvan se sieltä lykkäsi ilmoille yhtenä vaihtoehtona, mutta epäilen, että kyseessä on silti Martin kuva, sillä toi kuva oli F1 forumilta.

Olet tasan oikeassa. Jostakin toisesta kuvasta olin näkevinäni yhdennäköisyyttä herrojen välillä ja googlen kuvahaku lykkäsi nuo kuvat silmille. Linkissä olevasta Koopin kuvan aitoudesta en siis voi mennä takuuseen. Saattaa olla kaksi Marttia, mutta onpahan kerrankin samannäköiset heput siinä tapauksessa:)

ToBey, miksi kusettaisin?
 

JTK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Kama
Ei helvetti, voiko tämä olla mahdollista, yritätkö kusettaa minua kahdella Martti Syrjällä vai onko tuo ylempi tosissaan Koop Arponen? Really? Ettei vain olisi sattunut painovirhepahoilainen?


Katsokaapa osoiteriviä, kun "Koop Arposen" kuva aukeaa. Totuus löytynee sieltä...

JK

edit. vai voiko sitä ajatella noin yksinkertaisesti...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös